- Waardering
- 1.221
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oo dat is best cool , net zoals in Duitsland met hun MBX's ..Ik ben idd belg en hier mag je zonder moto rijbewijs rijden met een 125cc.
Wie weet trouwens waar ik een universeel voorspatbord kan kopen? Mijn oliekoeler stoomde nogal door al het water wat er op spatte
Ik heb zonet 80 km gereden in de regen en wind, op de snelweg. Normaal rijdt ik alleen met mooi weer, maar ik moet zeggen dat het goed te doen was. Alleen de wind was nogal irritant. Verder ben ik amper nat geworden.
Wie weet trouwens waar ik een universeel voorspatbord kan kopen? Mijn oliekoeler stoomde nogal door al het water wat er op spatte

Wtff vandaag voor de tweede keer in twee weken van de weggehaald door motoragent allebei de keren deed ik niets fout en was het puur controle. 2 weken geleden toen ik op de motorscooter van mijn moeder reed. Vandaag op mijn eigen motor. De motoragent vandaag wou mijn rijbewijs zien+ kenteken. Gelukkig kon ik op mijn kenteken laten zien dat hij officieel op 25kw staat. Wat een k*t agent was dat. Dus voor de mensen die begrensd rijden op uitdraai van vermogen, ik zou oppassen. Deze agent zei dat ze sinds januari met de nieuwe motorregel streng controleren en dat alleen een uitdraai niet goed genoeg meer is. Hij wou zelfs nog bijna gas geven met mijn motor om te voelen of die begrensd is, wat ik natuurlijk niet heb toegelaten.
Ik was hem een paar kilometer eerder tegengekomen op de dijk langs de IJssel richting Deventer. Blijkbaar is ie omgedraaid en mij achterna gegaan die gast. Toen ik hem (te laat) in mijn spiegel zag, wist ik dat ik de lul was. Nog even semi-heilig gereden voordat ik werd staande gehouden. Naar zijn idee had ik meer dan 30 te hard gereden. Naar mijn idee meer dan 100, maar dat heb ik maar achterwege gelaten.

Mag je zoiets weigeren? Ik dacht dat dat je dan verplicht moest meewerken, net zoals bij een rollerbank.
Kan je dat ook echt voelen/horen door alleen aan het gas te draaien? ( of hij 25kw is? )ik vertelde hem duidelijk dat ik hem juist officieel heb laten begrenzen om dit soort situaties te voorkomen etc. Heb het duidelijk in mijn kenteken laten zien en heb niet te hard gereden, dus verder was er geen enkele reden voor verder onderzoek
Kan je dat ook echt voelen/horen door alleen aan het gas te draaien? ( of hij 25kw is? )

Kan je dat ook echt voelen/horen door alleen aan het gas te draaien? ( of hij 25kw is? )
Dat kan iedereen weigeren, dat is geen objectieve meting! Kan je dat ook echt voelen/horen door alleen aan het gas te draaien? ( of hij 25kw is? )