XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Volgens mij volgende week topweertje voor zo'n evenement.

Met Mw. Tremendes naar Harderwijk ofzo even visje eten.

Bij Dries neem ik aan? :)

Ik vond het altijd wel prima om m'n vriendin achterop te hebben, maar het komt natuurlijk nooit in de buurt van het gevoel tijdens een solorit. Maar stepjes gaan er binnenkort af en er komt een coverseat op..ben toch niet van plan om meer iemand echt achterop te nemen.

Weet iemand een dealer die zowel motoren als quads verkoopt en eventueel doet aan inruil?

Zit te denken om de TLR te verkopen en misschien een quad er voor terug te halen of een quad frame aan te schaffen en daar het blok van de TLR in te proppen. :o

wat vraag je voor die tlr dan, heb misschien wel interesse

Lekker hoor een chick achterop. Maakt mij echt niks uit, chicks vinden het geweldig.

ik zelf rij natuurlijk. Maar de periode dat ik achterop zat vond ik toch wel erg leuk!
Dicht tegen je mannetje aan.. en je hoeft niet echt op te letten.... ( uiteraard wel meekijken)
Als je vriendin gewend is achterop te zitten moet het geen belemmering zijn.

Ik zelf neem niemand achterop btw :P

Beetje zeurderig van de mensen die niemand achterop willen hebben... Als ik een keer iemand een plezier kan doen om een rondje met hem of haar achterop te rijden doe ik dat graag. Vooraf zeg ik dan wel dat ze niet te veel mee moeten hangen, maar vooral niet tegen hangen in bochten en dan komt het allemaal wel goed.

Beetje zeurderig van de mensen die niemand achterop willen hebben... Als ik een keer iemand een plezier kan doen om een rondje met hem of haar achterop te rijden doe ik dat graag. Vooraf zeg ik dan wel dat ze niet te veel mee moeten hangen, maar vooral niet tegen hangen in bochten en dan komt het allemaal wel goed.

Ik vertel ze altijd alvast even dat ze zich vooral niet druk moeten maken over het schuiven tijdens het remmen en gas geven haha. Altijd leuk, eerste keer accelereren en een keer remmen en sommigen schrikken zich kapot. Dat kleine stukje wat je dichter tegen me aan schuift tijdens het remmen maakt echt geen hol uit.

Oh en vooral niet gaan lopen verzitten in een bocht of op een rotonde, ook dat al gehad. Hang je de rotonde in, gaan ze opeens proberen te verschuiven van links naar rechts...

Ik geniet elke dag van het mooie weer, als ik tijd heb na cut training ga ik gelijk rijden.

Hey mensen de dynamo van mijn Fireblade 1000rr '04 heeft het helaas begeven. Het schijnt een bekend euvel te zijn bij het model. Nu sta ik echter voor een dilemma wat betreft het regelen van een nieuwe, dus tips zijn meer dan welkom.

Een nieuwe dynamo kost bij Ten Kate motoren 185 euro, maar ik zag op de Duitse Ebay een nieuwe staan voor 135,- Bij Ten Kate motoren vertelden ze me trouwens dat ik ook mijn kapotte dynamo kon laten wikkelen, dan kost het me 160,- (waarom is het dan alsnog zo duur?).

Bij auto's schijnen mensen hun oude dynamo in te leveren in ruil voor een fikse korting op een nieuwe. Iemand hier misschien bekend mee en of dit ook voor motoren kan?

dynamo's zit meestal statiegeld op. €25 misschien, weet alleen niet of het mogelijk is als particulier

ligt volgens mij vooral aan de manier hoe ze hem kunnen knippen, als die kabel op de grond ligt is het al een stuk makkelijker kracht zetten omdat ze met een beetje handigheid met hun voeten kracht kunnen zetten op die betonschaar. En als ze hem willen jatten, jatten ze hem toch wel.

Er bestaan van die Philips overvalkastjes, dat zijn dingetjes van een tientje ofzo ter grootte van een mobieltje, met een jackplugje erin. Trek het jackplugje eruit en het produceert 95dB aan teringherrie. Als je dat een beetje provisorisch vastzet met een touwtje dat 'ie precies strak staat, trekken ze bij de kleinste beweging dat ding er al uit.

Of dit: http://www.elsware.nl/contents/nl/d19.html

Er zit een alarm op de motor zelf, 2 zelfs, en een schijfslot, en het stuurslot, maar toch blijven ze proberen.
Tis helaas niet mijn motor maar die van mn broer.
Zelf had ik van 1 hoog uit mn raam gesprongen en zo een zwaard tussen de schouderbladen geplant zodra mn alarm af zou gaan natuurlijk ;P

Iemand ervaring met een aprilia rs125 2takt?

Echt geen zin om mn rijbewijs te halen. Zoek gewoon iets om wat leuk mee te cruisen :p

Laatst bewerkt:
voor 125cc moet je nu toch ook al een rijbewijs hebben?

zo just nen belg zenne ze

Terug
Naar boven