AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Ik woonde op de grens noordlimburg/brabant/belgie en heb in Den Bosch mijn theorie gedaan ivm nergens snel kunnen destijds. Gewoon rondbellen wat die andere Brabo zegt ;)

Is meen ik vlakbij een of ander stadion of iets.

:roflol: idd FC Den Bosch , Het CBR zit daar in het Stadion gevestigd

Victorialaan 21
5213 JG Den Bosch

Zoals iedere goede bodybuilder :p, heb ik totaal niks met stadions voor voetbal (FC = football club?), relschoppers, etc.. herstel, niks met teamsporten op het werk na , daar ben ik wel een teamplayer :o

Zoals iedere goede bodybuilder :p, heb ik totaal niks met stadions voor voetbal (FC = football club?), relschoppers, etc.. herstel, niks met teamsporten op het werk na , daar ben ik wel een teamplayer :o

hahah , ik heb ook een scheurfthekel aan voetbal !!

Maar ik dacht dat je zei "een of ander stadion " omdat Den Bosch nou niet DE voetbal club is :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.184
OT:

Als iemand op een mooie nazomerdag gaat toeren en plek over heeft achterop hou ik me aanbevolen! :)

Ik denk dat alle jongens zich aanbevolen houden, maar ik raad je aan om iemand te kiezen die al wat jaartjes rijervaring heeft, geen beginnend bestuurder zoals ik bijvoorbeeld, ik rij trouwens ook 25kw, dus schiet dan ook minder op als iemand achterop zit.

Hoewel je altijd achterop mag als je wilt ;)

• #1.185
Hey zie dit topic nu pas :D Ben ook aan me rijbewijs bezig en moet dus straks eerst 2 jaar op een lichte motor rijden. Maar mag je nou bijv. wel als je motor afgesteld is en op je kenteken staat 25kw bijv een grotere pijp erop zetten zodat je alsnog meer vermogen hebt? Want het gaat toch om wat op je kenteken staat..? Wordt dit gecontroleerd?

Meestal checken ze je papieren en kijken ze bij een ongeval of er plaatjes bij je carb zaten of dat je een 25kw CDI hebt. Dan is het meestal wel in orde. En zoals Capo al zei, een pijp kan wel meer vragen, maar als ie het niet krijgt, krijgt ie ook niet meer vermogen, heb zelf een open laser demper, maar het vermogen blijft 25kw.

Zo , na een leuke vakantie weer een hoop bijlezen :cool:

Ledbars en troep besteld voor de fazer.
Spuiter gevonden
Tuner gevonden

gaat helemaal goedkomen dit jaar :D

Meestal checken ze je papieren en kijken ze bij een ongeval of er plaatjes bij je carb zaten of dat je een 25kw CDI hebt. Dan is het meestal wel in orde. En zoals Capo al zei, een pijp kan wel meer vragen, maar als ie het niet krijgt, krijgt ie ook niet meer vermogen, heb zelf een open laser demper, maar het vermogen blijft 25kw.

Bij een ongeval kijken ze alleen naar je papieren , de rest doet niet mee zover ik heb ervaren met mijn crash verleden (3 van de 4 motoren waren vol vermogen waarvan 2 ook op kenteken)

Je woont alleen voor mij nogal een eind uit de buurt Dani... mischien eens bij gelegenheid

Ik moet vandaag ook ff sleutelen aan mij motor.. Lekt koelvloeistof aan de onderkant van de radiator, mijn hele blok heeft nu witte aanslag :+

Hmmz, boel is wss kapot/verstopt.. Daarnaast zijn mijn achterremblokken helemaal op en moet er een nieuwe achterband op.. Denk dat ik de persoon die mij garandeerde dat hij 100% rijklaar en in orde was maar even ga opzoeken... Dus moet weer ff gefixed worden

• #1.189
Hmmz, boel is wss kapot/verstopt.. Daarnaast zijn mijn achterremblokken helemaal op en moet er een nieuwe achterband op.. Denk dat ik de persoon die mij garandeerde dat hij 100% rijklaar en in orde was maar even ga opzoeken... Dus moet weer ff gefixed worden

Je had toch die gs500 van je rijschoolhouder overgenomen of heb ik wat gemist?

hm nog een poging om de plaatjes ook zichtbaar te maken...[afbeelding niet meer beschikbaar]...[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

je had ze nog even in het symbooltje moeten plakken ;)

gave bike :thumbup: hoeveel cc is dit ?

haha owwww...oke bedankt :p

tis een 650 cc

mijn ouders waren zo lief om me te sponsoren maar ze zijn hebben het idee dat ik me doodrij met de motor...
ze wilden de 1000 niet sponsoren. verdorie nou toch :p En ik rij zo rustig (A)

maar het is een heerlijke motor om mee te beginnen :) lekker pittig, lekker wendbaar, laag zadel... :)

zoals te zien op het bovenste plaatje, onder mijn nummerbord een L"etje :P
foto is gemaakt toen ik nog geen rijbewijs had (rijbewijs in Belgie gehaald)

Strak kontje, van de cagiva hé ;)
:jk:

Veel plezier ermee :cool:

thnx, zal wel lukken :cool: tot nu toe alleen maar plezier mee gehad :p (en de keren dat ik bijna uit de bocht vloog enzo neem ik maar voor lief :D )

Waneer is de DBB motor meeting :p

Je had toch die gs500 van je rijschoolhouder overgenomen of heb ik wat gemist?

Klopt, die gaat er van de week een keertje naar kijken... Remblokken heb ik zelf gedaan en achterband moest nog binnenkomen.. Ondertussen rij ik lekker verder en vul ik de zooi wel bij af en toe :P

Terug
Naar boven