Mindfields
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat toch carpe diem in je signature
Ik ben jaren geleden ook onderuit gereden door een autobestuurder. Mag je niet bij stil blijven staan.
Ben blij dat ik terug kan genieten van de daverende tweecilinder tussen mijn benen.
Ben trouwens ook overgestapt van de fiets naar een 1500 tweecilinder toen ik 21 was.
It's all in the wrist!
Gewoon doen! Zou het rijden voor geen goud willen missen.
En hoeveel het kost valt wel mee, alhoewel dat een kwestie is van wat jij veel noemt haha! Rond de 800-900 euro voor het rijbewijs. Ik was zelfs nog wat minder kwijt.
Maar inclusief pak, helm, laarzen, motor, onderhoud, etc...dan tikt het wel aan! Maar het is het meer dan waard![]()
Tja dat is een wereld van verschil...
600cc is voor homo's..
Gefeliciteerd met je mooie aankoop maat !!
Best wel knap. Vroeger was ik er niet zo'n fan van maar begin ze meer en meer te waarderen!
Paar weken terug men theorie gehaald en 7 mei men eerste rijles (op 14 mei examen) voor een A2 rijbewijs (beperkt tot max. 35kW).
Ben er best wel blij om!
Nu al even wat rondkijken wat er allemaal op de markt te vinden is, mijn keuze zou vallen op een MT 03 (al zijn deze eerder aan de dure kant) of een GS500 tenzij iemand nog motoren in deze richting kent (<35kW)?
Of bepaalde punten bij deze motoren om op te letten bij 2dehands aankoop?
Zo'n MT 03 lijkt me een leuk speel fietsje, als je het geld hebt om te besteden, zou ik het wel weten.
Ben verder niet zo thuis in de 35kw motors, maar volgens mij is er zat keuze in.
Vond de gs500 echt heel klein, maar weet natuurlijk niet hoe lang jij bent. Zou zelf eerder naar een leuke Bandit, Honda cb(f) of een Kawasaki gpz kijken.

2dehands zit die hier rond de €3500-4000 blijkbaar. Er is wel wat keuze maar een iets ruimer aanbod zou fijn zijn. Maar ik mag niet klagen het is nu al 35kW i.p.v. 25kW en zo'n beperking zal zeker geen kunnen in het begin. Nu maar slagen voor men examen.
Ik ben zelf ook niet van de grootste (1m72)
Volgens wat ik vond zit een GPZ400 - GPZ500 al boven de 35kW. Net zoals een Honda CBF 500 (42kW), Suzuki GSF 400 Bandit (36-43kW). Een CBR300R zou wel nog gaan met 22.7kW maar ik denk dat ik beter af ben met iets wat meer tegen de 35kW aanleunt in het begin maakt het niet zoveel uit waarschijnlijk maar ik moet er toch 2 jaar mee doen.
Iemand een idee welke schroefdraad een Ducati M600 uit 2001 heeft of hoe je dit het beste kan meten/nagaan =$

Geen idee hoe het precies met die 35 kw zit. Toen ik 25kw reed, werden motoren met meer vermogen gewoon begrensd. Heb die periode zelf op een 25kw cbr600 doorgebracht.

Gruwelijke shit, scheelt dat er veren onder je zadel zitten. Hoe rijdt ie?
Het begint alweer aardig warm te worden op de motor, nog even en het motorjasje kan weer in de kast.