MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Lekker weer dit weekend! Gister was de Ten Kate pitstopdag in Nieuwleusen, was gaaf! Even demo gereden op een nieuw model Honda cbr 600rr! Aangezien ik een 2003 versie heb vond ik het wel ff leuk om te vergelijken. Nog mensen gelaserd of geflitst? Heb ze weer overal zien staan..trieste bedoeling.

Aangezien ze bij ten kate dikke paas korting hadden nog ff nieuwe brembo keramische remblokken besteld voor mijn 600rr. Was nu maar 96 euro ipv 140 normaal. Ben benieuwd hoe het remt aangezien ik normaal met gesinterde blokken rij. Gok 20 mei weer naar zandvoort voor de 1e cup race van het jaar, dus dan kan ik ze even goed testen.

mensen hier het wk supersport nog gezien vandaag? Wat een prachtige overwinning voor Michael van de mark!!!! Eindelijk weer eens een nederlander die een wk wedstrijd wint en dan ook nog eens in assen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Absoluut. Wat een perfecte race van Michael zeg, super gereden! Nederlandse overwinning in Assen, wat een sensatie! Alleen jammer dat ik er niet bij kon zijn :(

Nope niet gezien. Race komt vast nog wel op youtube?

De Belgen hebben het anders ook niet slecht gedaan afgelopen weekend. Livio Loi 4de in de moto3 race en Xavier Simeon 2de in de moto2 race!! :)

Hoe zit t nu precies met het halen van je motorrijbewijs in Nederland, weet iemand dat?
Had iemand gesproken die mij adviseerde beter te wachten tot mijn 24e met het halen van mijn motorrijbewijs, omdat wanneer ik nu ga lessen ik alleen licht mag rijden en op mijn 24e nog een keer op moet voor zwaar rijbewijs. Vond het beetje als een vaag verhaal klinken.

Hoe zit t nu precies met het halen van je motorrijbewijs in Nederland, weet iemand dat?
Had iemand gesproken die mij adviseerde beter te wachten tot mijn 24e met het halen van mijn motorrijbewijs, omdat wanneer ik nu ga lessen ik alleen licht mag rijden en op mijn 24e nog een keer op moet voor zwaar rijbewijs. Vond het beetje als een vaag verhaal klinken.

Volgens mij klopt dat. Waarschijnlijk als je je vraag op google intypt krijg je je antwoord.

Jammer dat het tegenwoordig allemaal zo moeilijk gemaakt wordt. Vooral die 3x examen doen is echt een doodsteek. Heb zelf eerst 25kw moeten rijden, en dat vond ik geen enkel probleem. Je hebt alleen wat minder keuze in motoren.

Geen idee of die nieuwe regeling nog iets bijdraagt aan de verkeersveiligheid.

Jammer dat het tegenwoordig allemaal zo moeilijk gemaakt wordt. Vooral die 3x examen doen is echt een doodsteek. Heb zelf eerst 25kw moeten rijden, en dat vond ik geen enkel probleem. Je hebt alleen wat minder keuze in motoren.

Geen idee of die nieuwe regeling nog iets bijdraagt aan de verkeersveiligheid.

Vooral aan de portemonnee denk ik.

Heb gisteren ook een R6je erbij gekocht van 2001 voor circuitdagen. Zitten iig de volgende opties op:

- wilbers voor en achter
- DiD 520 ketting
- full titanium scorpion systeem
- volledige race kuip
- wp stuurdemper
- stompgrips
- stalen remleidingen
- val blokken
- gear indicator
- laptimer

Ding gaat als de brandweer iig. Ga em in deze dagen ff goed schoonmaken en nalopen en even kijken wat ik er nog aan wil veranderen. Kan niet wachten tot ik em een keer uit kan laten op een circuit

36f41c2e529d9bf1427d350a0b199e34.jpg

d42c9a20996cdb1343d3d318112ded8d.jpg

...

Laatst bewerkt:
Mat zwart spuiten dat ding :D

Ziet er mooi uit. Eigenlijk veel te mooi om zomaar op het circuit af te stampen :P

Mijn bike nog een xtje:

vdilpe.jpg

Ziet er mooi uit. Eigenlijk veel te mooi om zomaar op het circuit af te stampen :P

mmm op foto's ziet ie er strak uit maar van dichtbij is het kuipwerk niet super. Is natuurlijk ook een race kuip. Dat spul is zo dun, dat kan niet veel hebben, voor 1500 euro kan je ook niet de wereld verwachten natuurlijk. Maar technisch is ie wel echt tip top met veel extra's. Kwa uiterlijk ga ik er iig dit seizoen niet veel aan doen, eerst maar eens rijden.

Gaaf die r6

leuk R6'je, veel plezier ermee!
Je zei dat je nog eens ging nadenken wat je nog wou veranderen...een snelgas en een quickshifter zijn altijd goede investeringen. Maakt het rijden veel leuker, soepeler en makkelijker...;)

ook :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

lelijk k*t ding!!!!!!!!!!

Terug
Naar boven