Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Gaaf Masters,

ik ga misschien de 27e rijden op zandvoort, MSL groep 2. Wat voor banden rijden ze in groep 2 mee? ik heb er gewoon pipo 2ct onder achter, voor Michelin Power One, moet kunnen denk je?

leuk R6'je, veel plezier ermee!
Je zei dat je nog eens ging nadenken wat je nog wou veranderen...een snelgas en een quickshifter zijn altijd goede investeringen. Maakt het rijden veel leuker, soepeler en makkelijker...;)

snel gas komt dit seizoen nog wel denk ik. Quickshifter is een duur geintje op een carburateur fiets. Kost zker 500 euro dus dat laat ik nog maar ff zitten. Ga wel redelijk snel een setje wielen met regenbanden kopen

Gaaf Masters,

ik ga misschien de 27e rijden op zandvoort, MSL groep 2. Wat voor banden rijden ze in groep 2 mee? ik heb er gewoon pipo 2ct onder achter, voor Michelin Power One, moet kunnen denk je?

voor groep 2 is dat prima. Ik reed op straatbanden 2.16 op cpz (groep 3). Daarna supercorsa's erop gezet en direct ging ik naar 2.12.

Die r6 staat op slicks, ben benieuwd wat dat doet :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Nice ride bain, persoonlijk vind ik het jammer van de stikkers.

zal mijn motor nog maar een te koop aanbieden hier...
yamaha r6 1999 met 2001 achterkant:
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

het 99-02 model is toch exact hetzelfde, dus die kont van een 01 maakt dan toch vrij weinig uit ???

voor groep 2 is dat prima. Ik reed op straatbanden 2.16 op cpz (groep 3). Daarna supercorsa's erop gezet en direct ging ik naar 2.12.

Die r6 staat op slicks, ben benieuwd wat dat doet :)

Thanks Masters, veel plezier op Lelystad;)

kont r6 1999:
[Link niet meer beschikbaar]

kont r6 2001:
[Link niet meer beschikbaar]

verschillen bij deze modellen zijn de achterkant en de onderkuip;)

het 99-02 model is toch exact hetzelfde, dus die kont van een 01 maakt dan toch vrij weinig uit ???

Thanks Masters, veel plezier op Lelystad;)

hahaha ja ik heb daar eigenlijk niets te zoeken maar een paar vrienden van mij willen graag gaan. Heb er nooit gereden en het kost niets dus lijkt me wel leuk. Mag helaas alleen met een straatmotor komen dus ga met de cbr

Ga 20 mei waarschijnlijk eerste msl cup wedstrijd van het seizoen rijden (zandvoort)

Heeft er niemand nog een oude motor (oid mag ook iets anders) in de garage staan, om wat leuk mee te crossen in de bossen ofzo.

de ****?

i4efkk.jpg

ja m'n maten stonden een beetje gek te doen op de achtergrond haha

..

Laatst bewerkt:
Iemand die supermotard rijdt ? Men spreekt altijd over grote onderhoudskosten om de x aantal uur . Iemand idee van prijs en wat er allemaal dient nagekeken te worden . Zelf mogelijk of garage afhankeleijk ? grz

Iemand die supermotard rijdt ? Men spreekt altijd over grote onderhoudskosten om de x aantal uur . Iemand idee van prijs en wat er allemaal dient nagekeken te worden . Zelf mogelijk of garage afhankeleijk ? grz

Je kan alles zelf doen, afhankelijk of je handig bent of niet. Verder hangt het heel erg van de motor af of 'ie veel onderhoud nodig heeft. Een Yamaha XT valt wel mee, een enduro KTM die omgebouwd is naar SM heeft wat meer liefde nodig(vooral afhankelijk van het type).

Grote verschil zijn de onderhoudsintervallen, en die worden steeds kleiner naarmate je een meer hardcore SM koopt.. Denk aan olie verwisselen, bougie, kleppen stellen, luchtfilter..

Kzou een Honda crf 450 willen aanschaffen :D

en thanks voor de tips

mensen hier het wk supersport nog gezien vandaag? Wat een prachtige overwinning voor Michael van de mark!!!! Eindelijk weer eens een nederlander die een wk wedstrijd wint en dan ook nog eens in assen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De race gezien in Assen, heel mooi en veel geluk gehad met het weer want smiddags ging het regenen.

Hoe zit t nu precies met het halen van je motorrijbewijs in Nederland, weet iemand dat?
Had iemand gesproken die mij adviseerde beter te wachten tot mijn 24e met het halen van mijn motorrijbewijs, omdat wanneer ik nu ga lessen ik alleen licht mag rijden en op mijn 24e nog een keer op moet voor zwaar rijbewijs. Vond het beetje als een vaag verhaal klinken.

Klopt, ik zou wachten tot me 24e als ik me rbw zou moeten halen.
Maar als je het geld er voor over hebt om een lichte te halen moet je dat zeker doen.

Ben wel benieuwd. Wie van MF zijn morgen ook bij de MFMM? Gasgitaartje, jou zag ik al in dat topic langs komen :)

ik ben er ook bij :)

Zoek niet naar een bb'er trouwens, train door chronische blessures al ruim 4 jaar niet meer. Uber ecto :roflol:

Hahaha, hoeveel % van dbb denk je dat daadwerkelijk echt impressive is?

Ik ga misschien Mindfields. Ik zou in mijn eentje nooit gaan. DennisIk is toen overleden, en zijn broertje is helemaal gek van motoren, dus af en toe rijden we een stukje en zoiets als dit is wel gaaf voor 'm. Ik ben ook niet impressive btw, zwarte FZR600R, zwart revit pak, sidi laarzen, tik me maar aan als je me ziet:) Ga je ook vanaf de Andel?

Terug
Naar boven