gasgitaartje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 316
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leuk R6'je, veel plezier ermee!
Je zei dat je nog eens ging nadenken wat je nog wou veranderen...een snelgas en een quickshifter zijn altijd goede investeringen. Maakt het rijden veel leuker, soepeler en makkelijker...![]()
Gaaf Masters,
ik ga misschien de 27e rijden op zandvoort, MSL groep 2. Wat voor banden rijden ze in groep 2 mee? ik heb er gewoon pipo 2ct onder achter, voor Michelin Power One, moet kunnen denk je?

zal mijn motor nog maar een te koop aanbieden hier...
yamaha r6 1999 met 2001 achterkant:
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

voor groep 2 is dat prima. Ik reed op straatbanden 2.16 op cpz (groep 3). Daarna supercorsa's erop gezet en direct ging ik naar 2.12.
Die r6 staat op slicks, ben benieuwd wat dat doet![]()

Nice ride bain, persoonlijk vind ik het jammer van de stikkers.

het 99-02 model is toch exact hetzelfde, dus die kont van een 01 maakt dan toch vrij weinig uit
Thanks Masters, veel plezier op Lelystad![]()
Iemand die supermotard rijdt ? Men spreekt altijd over grote onderhoudskosten om de x aantal uur . Iemand idee van prijs en wat er allemaal dient nagekeken te worden . Zelf mogelijk of garage afhankeleijk ? grz
mensen hier het wk supersport nog gezien vandaag? Wat een prachtige overwinning voor Michael van de mark!!!! Eindelijk weer eens een nederlander die een wk wedstrijd wint en dan ook nog eens in assen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hoe zit t nu precies met het halen van je motorrijbewijs in Nederland, weet iemand dat?
Had iemand gesproken die mij adviseerde beter te wachten tot mijn 24e met het halen van mijn motorrijbewijs, omdat wanneer ik nu ga lessen ik alleen licht mag rijden en op mijn 24e nog een keer op moet voor zwaar rijbewijs. Vond het beetje als een vaag verhaal klinken.
Ga je ook vanaf de Andel?