MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Hahaha, hoeveel % van dbb denk je dat daadwerkelijk echt impressive is?

Ik hoop toch altijd nog stiekem dat er een paar zijn die wel trainen :roflol:

Rijd met een groepje uit Gorinchem die kant op, en ga daar waarschijnlijk weer wat staan fotograferen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

net ook nog een stukje wezen touren, zolang de r6 er nog is genieten we er nog maar van haha!

Heerlijk rij weertje weer :)

• Like
Waarderingen: mat
Is de MFMM weer in Veenendaal toevallig?
Zo ja, kom ik misschien wel even kijken.

Kzou een Honda crf 450 willen aanschaffen :D

en thanks voor de tips

wat wil je met die supermoto gaat doen? circuit rijden of op de weg? en wat voor afstanden wil je rijden mocht je ermee op de weg willen?

29ljxao.jpg

nog een actiefoto van mij

Denk dat ik de brommer morgen even ga uitlaten. Ff kijken of die nog een beetje wil.

Ik ga misschien Mindfields. Ik zou in mijn eentje nooit gaan. DennisIk is toen overleden, en zijn broertje is helemaal gek van motoren, dus af en toe rijden we een stukje en zoiets als dit is wel gaaf voor 'm. Ik ben ook niet impressive btw, zwarte FZR600R, zwart revit pak, sidi laarzen, tik me maar aan als je me ziet:) Ga je ook vanaf de Andel?

Als ik je spot dan spreek ik je zeker ff aan! Van DennisIk, dat kan ik me voorstellen ja..wel leuk dat je samen met zijn broertje dan nog naar dit soort dingen gaat! Moeilijk momentje wel weer gok ik..?

Ik hoop toch altijd nog stiekem dat er een paar zijn die wel trainen :roflol:

Hahaha, die zijn er vast wel. Maar de enige reden waarom ik niet buffer ben is om nog in het motorpak te passen :roflol: (not srs)

Ik ben trouwens te herkennen aan de hand van deze poserpic

2hdqz3s.jpg

Zwarte 600rr uit 2003. Met een originele uitlaat waar geen herrie uit komt :o Nieuwe uitlaat staat al 3 weken in backorder verdomme..

Ik heb iedereen gespot..:o Niemand dus..

Ik alleen de motor van gasgitaartje, wist niet wie erbij hoorde :roflol:.

Op zich was het wel weer leuk, alleen weinig actie gezien. Klein oplevinkje toen brag & boost en wheelytime kwamen, maar verder weinig. Ook in Amersfoort niks te zien.

Op zich was het wel weer leuk, alleen weinig actie gezien. Klein oplevinkje toen brag & boost en wheelytime kwamen, maar verder weinig. Ook in Amersfoort niks te zien.

hehe ik heb hem neergezet en ben een rondje gaan lopen en wat gaan eten, uurtje later weer opgehaald :p

Klopt, toen kwam het tot leven. Maar het was wel gezellig en heb me lekker lopen vergapen aan veel moois ;)

Nieuwe koppelingspomp voor m'n Ducati kunnen bestellen. Iemand heeft eraan gezeten & toen ik naar de motor ging zag ik dat deze kapot/gebroken was. :mad:

Nieuwe koppelingspomp voor m'n Ducati kunnen bestellen. Iemand heeft eraan gezeten & toen ik naar de motor ging zag ik dat deze kapot/gebroken was. :mad:

Wat voor duc heb je? Uit welk jaar en hoe lang heb je 'm nu? Veel problemen mee gehad?

Ik heb 1 keer een monster gereden en die ging gvd kapot, hij bleef in z'n 3e versnelling hangen en was onmogelijk om nog te schakelen... dat is dus mijn ervaring met een duc :(

Wat voor duc heb je? Uit welk jaar en hoe lang heb je 'm nu? Veel problemen mee gehad?

Ik heb 1 keer een monster gereden en die ging gvd kapot, hij bleef in z'n 3e versnelling hangen en was onmogelijk om nog te schakelen... dat is dus mijn ervaring met een duc :(

Monster 600 uit 2001, gekocht via een particulier.
Motorisch heb ik eigenlijk zowat nog nooit problemen gehad, behalve dan het moeilijk starten op koudere dagen. Je moet inderdaad wel wat geluk hebben met de oudere Ducjes. Maar ik ben tevreden.
Nu wel een paar domme kosten gehad als deze koppelingspomp, nieuw achterlicht en dergelijke.
Binnenkort eens binnensmijten voor een groot onderhoud, gaat ze nadien weer lekker spinnen in het zonnetje.

Wat voor Monster reed jij dan?

Monster 600 uit 2001, gekocht via een particulier.
Motorisch heb ik eigenlijk zowat nog nooit problemen gehad, behalve dan het moeilijk starten op koudere dagen. Je moet inderdaad wel wat geluk hebben met de oudere Ducjes. Maar ik ben tevreden.
Nu wel een paar domme kosten gehad als deze koppelingspomp, nieuw achterlicht en dergelijke.
Binnenkort eens binnensmijten voor een groot onderhoud, gaat ze nadien weer lekker spinnen in het zonnetje.

Wat voor Monster reed jij dan?

600 uit ???? Geen idee welk jaar maar heb even een pic gevonden;

Iemand naar de motorraces in Hengelo (Gelderland) geweest afgelopen weekend? Mooie races gezien!

slquzc.jpg

Wat is het toch een lekker ding, net ff in korte broek naar de sportschool geweest :)

Maandag met de motor richting zweden/noorwegen :)

Terug
Naar boven