- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Alle stukjes vallen nu op hun plaats.Daar rijd ik niet op. Mijn vrouw rijdt met de CBR.
ik rijd met deze twee.
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle stukjes vallen nu op hun plaats.Daar rijd ik niet op. Mijn vrouw rijdt met de CBR.
ik rijd met deze twee.
![]()
Fysio´s zeggen dit al heel lang, zelfs als ze verder niks van motorrijden afweten geven ze altijd dit advies.Hier gaat de Pan in de verkoop.
Ik kreeg last van steken bij de nieren, nu ben ik bij de fysio geweest en blijkt dat er wat blokkades zaten in de rug en ribben die uistralen.
Ik had aangegeven dat dit erger is na een rit op de motor.
Hij geeft eigenlijk aan de de rechtop houding op de Pan niet ideaal is voor mij, ik zak iets door waardoor de klachten ontstaan.
Advies is eigenlijk om een wat meer sport/tour te kopen waardoor ik meer voorover buig. Rij al met een niergordel.
Had op mijn CBR ook nooit klachten.
Nu dus weer orienteren naar een andere fiets.
![]()
Helaas heeft hij zelf een aantal motoren en doet ook aan crossen.Fysio´s zeggen dit al heel lang, zelfs als ze verder niks van motorrijden afweten geven ze altijd dit advies.
Nog beter, maar ik bedoelde het positief, dat dit het juiste advies is. In de jaren 80 werd door een Nederlands motorblad aan een aantal fysiotherapeuten gevraagd welk type motor de beste ergonomie had. Ze wezen eensgezind op het plaatje van de racemotor, terwijl sommigen nog nooit een motor van dichtbij hadden gezien.Helaas heeft hij zelf een aantal motoren en doet ook aan crossen.
Kom hier al jaren, dit is echt een beul die je serieus pijn kan doen maar waar je wel met 3 behandelingen klaar bent.
De overige fysiotherapeuten heb ik weinig mee op.
Ga denk ik maar eens kijken op MotorShare of ik een VFR800 kan huren voor een dagje.Nog beter, maar ik bedoelde het positief, dat dit het juiste advies is. In de jaren 80 werd door een Nederlands motorblad aan een aantal fysiotherapeuten gevraagd welk type motor de beste ergonomie had. Ze wezen eensgezind op het plaatje van de racemotor, terwijl sommigen nog nooit een motor van dichtbij hadden gezien.
Klinken ook wel lekker met die V4 roffel.Ga denk ik maar eens kijken op MotorShare of ik een VFR800 kan huren voor een dagje.
Die goede en leuke motor stond ook op mijn lijstje toen ik 2 jaar geleden aan een nieuwe toe was, maar ik was mentaal nog niet volwassen genoeg om hem ook zelf te kopen. (Heb nu een 2012 Triumph Speed Triple en een 2020 Husqvarna 701 enduro.) Mijn broer koopt elke 3 jaar een andere motor, hoeft daarbij niet op het geld te letten en heeft de naked versie gekocht:Leuk een motor topic! Ik heb zelf sinds 1,5 jaar een Yamaha Tracer 900GT en nog steeds zeer tevreden![]()
Kijk wat ik heb gescored voor mijn broer voor maar 1150 euro...
32000km 2002 Suzuki GSX-R 600, nieuwe banden, ketting en tandwielen, beurt gehad en nieuwe accu. Waanzin!
![]()
Op die heb ik mijn eerste proefles gereden, hij stond bij de motorzaak te koop voor 3700. Belachelijk.Gewoon belachelijk toch? Loopt supergoed verder.

Mooi toch, mocht je nog een keer zoiets tegenkomen stuur even een PBGewoon belachelijk toch? Loopt supergoed verder.
Stond bij iemand in de woonkamer al meer dan een jaar te verstoffen. Moest weg.![]()

Top deal! Vind dit wel een van de mooiere motorfietsen kwa design en kleuren. Mooie beginnersfiets iig.Kijk wat ik heb gescored voor mijn broer voor maar 1150 euro...
32000km 2002 Suzuki GSX-R 600, nieuwe banden, ketting en tandwielen, beurt gehad en nieuwe accu. Waanzin!
![]()
Ik heb een Biggelaar tuned 750 Nuda gehad en een 900 Monster. Op papier weinig (top)vermogen maar in de praktijk erg snel. Handling van de SS is traag in korte bochten, maar wel stabiel op hoge snelheden. Geweldig geluid.Morgen ga ik kijken bij een Ducati 900ss
Staat bij een dealer in de buurt, mooie machine als ik de foto's zo zie en van een liefhebber geweest.
Al het onderhoud netjes op tijd gehad.
Recent nieuwe distributieriem en koppelingsplaten gehad.
Nieuwe ketting en tandwielenset
Nieuwe banden.
Benieuwd hoe het klinkt en rijdt zo'n luchtgekoelde 2 cilinder.