Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Kijk wat ik heb gescored voor mijn broer voor maar 1150 euro... :D
32000km 2002 Suzuki GSX-R 600, nieuwe banden, ketting en tandwielen, beurt gehad en nieuwe accu. Waanzin! :eek::eek:
Bekijk bijlage 512290
Dan was ie gratis, banden, kettingset, accu en beurt is ook rond 1150 euro.
 
Ik heb een Biggelaar tuned 750 Nuda gehad en een 900 Monster. Op papier weinig (top)vermogen maar in de praktijk erg snel. Handling van de SS is traag in korte bochten, maar wel stabiel op hoge snelheden. Geweldig geluid.
Misschien het belangrijkste vergeten: uiterlijk nog steeds niet achterhaald (want trendsetter).
 
Goede deal :) Op die heb ik mijn eerste proefles gereden, hij stond bij de motorzaak te koop voor 3700. Belachelijk.
Maar ik vond hem onderin te weinig pit hebben.

Dat is wel een ongelofelijk coole lesmotor dan. Hoewel ik zelf weet hoe het is om met een 600tje met anderen te rijden op dikke duizends, zou ik genoeg lol hebben met een dergelijke motor (die Suzuki). Ik had ook nog overwogen de nieuwe Kawa 636 te kopen, daar hebben ze de reprise (acceleratie van bv. 80-120 in 6) enorm van verbeterd, die is nu zelfs beter dan die van de Ninja 1000.
 
Laatst bewerkt:
Dat is wel een ongelofelijk coole lesmotor dan. Hoewel ik zelf weet hoe het is om met een 600tje met anderen te rijden op dikke duizends, zou ik genoeg lol hebben met een dergelijke motor (die Suzuki). Ik had ook nog overwogen de nieuwe Kawa 636 te kopen, daar hebben ze de reprise (bv. acceleratie van bv. 80-120 in 6) enorm van verbeterd, die is nu zelfs beter dan die van de Ninja 1000.

Proefritje bedoel ik :)
 
Afgelopen vrijdag op een Ducati 900SS gereden, geweldige motor maar het starten was niet zo geweldig. Even op het Ducati-forum geinformeerd maar kreeg al het advies om een dikkere kabel naar de startmotor te monteren en een nieuwe accu. Niet zoveel zin in....
Zaterdagmiddag op een CBR600RR gereden, heerlijke machine. Volgend weekend kan ik die ophalen.

Nu nog even handvatverwarming opbouwen en genieten maar.
 
Het nieuwe speelgoed is binnen.....

CBR600RR.jpg
 
Het nieuwe speelgoed is binnen.....

Bekijk bijlage 513273
Versleten accu had je ook met deze kunnen hebben, zit in dezelfde categorie als versleten band. Maar dit is wel weer het snoepje van de maand. Kan me nog herinneren dat ze geïntroduceerd werden en nu nog steeds even mooi, tijdloos ontwerp.
 
Versleten accu had je ook met deze kunnen hebben, zit in dezelfde categorie als versleten band. Maar dit is wel weer het snoepje van de maand. Kan me nog herinneren dat ze geïntroduceerd werden en nu nog steeds even mooi, tijdloos ontwerp.
Alleen hier hoef ik gaan niewe dikkere kabel te monteren naar de startmotor.
Ach die Duc komt wel weer over een paar jaar.
 
Back
Naar boven