AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Duidelijk niet. Dronken op een motor kruipen. ??? Gewoon stupid.
f**k de rest ofzo… :grumble:

Ja daarom heb ik hem dus verkocht. Het was zelfs zo erg dat ik van te voren mijn kenteken ging afplakken wanneer ik ging zuipen. En natuurlijk reed ik dan zonder motorkleding. Eigenlijk nooit met motorkleding op een jas na wanneer het koud was.

Ja daarom heb ik hem dus verkocht. Het was zelfs zo erg dat ik van te voren mijn kenteken ging afplakken wanneer ik ging zuipen. En natuurlijk reed ik dan zonder motorkleding. Eigenlijk nooit met motorkleding op een jas na wanneer het koud was.
Heb je dan zo weinig zelfbeheersing? Tjeez…
En wat als je met je dronken kop een ander doodrijdt? Ik kan er echt 0 respect voor opbrengen.
Als je zonder pak wilt rijden no prob. Moet je helemaal zelf weten, maar als je dingen gaat doen die een mega impact op het leven van een ander kunnen hebben zonder twee keer na te denken dan moet je je echt je ogen uit je kop gaan schamen.

ik denk bijna dat het een grap is, kan me echt niet voorstellen dat iemand zo onverantwoordelijk is.
Straks dus gewoon dronken op een langzamere motor?

Heb je dan zo weinig zelfbeheersing? Tjeez…
En wat als je met je dronken kop een ander doodrijdt? Ik kan er echt 0 respect voor opbrengen.
Als je zonder pak wilt rijden no prob. Moet je helemaal zelf weten, maar als je dingen gaat doen die een mega impact op het leven van een ander kunnen hebben zonder twee keer na te denken dan moet je je echt je ogen uit je kop gaan schamen.

Ik hoef je respect ook helemaal niet :roflol:
Maar inderdaad, ik vind drinken en rijden heerlijk... nog meer kick.

Ik haat mensen die dronken in of op een voertuig stappen. Helemaal als ze denken dat schelden een geldig argument is
Jij kijkt zeker nooit te diep in t glaasje hè
Eye Googly Eyes GIF

Jij kijkt zeker nooit te diep in t glaasje hè
Eye Googly Eyes GIF
Ik stap daarna niet in een fucking voertuig loser. Je hebt zelf een kind, stel je voor dat een of andere dronken lul je kind doodrijdt of een heel gezin. Ik hoop dat het alleen maar stoere verhalen zijn voor op het forum want ik kan me niet voorstellen dat iemand dit gezond gedrag vindt.

Laatst bewerkt:
ja.... het werd een beetje te gek...laatst nog stomdronken met 280+ naar huis om 5u 's ochends. Nog wat achtervolgingen gehad, close calls... nee ik kan beter iets anders gaan rijden.
Ik gaf laatst ook een beetje gas toen ik wat op had en zag toen opeens 200 op de teller. Kan de beste overkomen.

Ik mag hopen dat je op z´n minst een rode posingslip droeg.

Laatst bewerkt:
Ik stap daarna niet in een fucking voertuig loser. Je hebt zelf een kind, stel je voor dat een of andere dronken lul je kind doodrijdt of een heel gezin. Ik hoop dat het alleen maar stoere verhalen zijn voor op het forum want ik kan me niet voorstellen dat iemand dit gezond gedrag vindt.

ik geef je gewoon gelijk hoor maat. Daarom heb ik hem ook verkocht, vooral omdat ik dan juist hard ga rijden.
Maar ik stap net zo goed de auto in als ik bezopen ben. Ik weet dat het fout is, maar ik ga niet liegen en zeggen dat ik het niet meer ga doen.

Terug
Naar boven