- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik ken een echte motorrijder die motorbeurzen bezoekt verkleed als automobilist. Nu ff een boodschapje doen, trek een textielen jasje aan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken een echte motorrijder die motorbeurzen bezoekt verkleed als automobilist. Nu ff een boodschapje doen, trek een textielen jasje aan.
Zo’n vuilniszak? Levensgevaarlijk.Ik ken een echte motorrijder die motorbeurzen bezoekt verkleed als automobilist. Nu ff een boodschapje doen, trek een textielen jasje aan.
Enige waar het goed voor is. Dat zeggende, in het verleden heb ik bij een haastige sanitaire stop eens ´gemorst´ op een textielen motorbroek in salopette model...Wel vreemd om met een textielen jasje aan op de wc te gaan zitten.
Toen je nog geen echte motorrijder was...in het verleden heb ik bij een haastige sanitaire stop eens ´gemorst´ op een textielen motorbroek

Toch wel, was tijdens een winter in de Ardennen.
Een echte motorrijder rijdt zelfs in de winter met leer.
Ok, duidelijk.Een echte motorrijder rijdt zelfs in de winter met leer.
Maagdelijke sliders.![]()
mezelf verwend dit weekend, nu nog een helm en de uitrusting is dan compleet
donderdag avd en als alles volgens planning loopt komend weekend een z750 kijken, proefrit en dan knallen
Was 1 van de eerste dingen die ik gekocht heb tijdens het lessen. Ik hoefde niet zo'n vies nat ding op mijn hoofd waar al andere mee hadden gereden die dag.
Verandert snel genoeg.
Ook nog een paar laarzen niet te vergeten. Mooi pak.![]()
mezelf verwend dit weekend, nu nog een helm en de uitrusting is dan compleet
donderdag avd en als alles volgens planning loopt komend weekend een z750 kijken, proefrit en dan knallen
Dat herinner ik mij na 14J nog steeds, een natte helm opzetten, walgelijk 🤢Wat er bij de rijschool hangt stinkt meestal naar een pot augurk
Was 1 van de eerste dingen die ik gekocht heb tijdens het lessen. Ik hoefde niet zo'n vies nat ding op mijn hoofd waar al andere mee hadden gereden die dag.
Gelijk een eigen pak, helm, handschoenen en laarzen gekocht.
Wat er bij de rijschool hangt stinkt meestal naar een pot augurk.
Hopelijk op de bedoelde manier.
Hoe anders dan?
Ik volg je tot het moment dat ze naar augurk ruiken, dan haak ik toch wel af......
ach, ik stop ook andere lichaamsdelen in plekken waar meerdere in gereden hebben, die vies en nat zijn en zelfs als ze naar augurk ruiken! dus mijn hoofd kan met muts en al ook wel in zon helm
nee maar zonder dollen je hebt gelijk, snel helm en laarzen ook eens kopen
Schuurmachine wel goede kant op schuren anders ziet het er ook zo suf uit.
En dan van die dikke schaamranden op de bandjes.Schuurmachine wel goede kant op schuren anders ziet het er ook zo suf uit.