MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eindelijk een orginele brochure uit half jaren 90 in perfecte staat gevonden💪
 

Bijlagen

  • 20220510_193724.jpg
    20220510_193724.jpg
    221,2 KB · Weergaven: 21
  • 20220510_193739.jpg
    20220510_193739.jpg
    218,1 KB · Weergaven: 21
  • 20220510_193745.jpg
    20220510_193745.jpg
    222,6 KB · Weergaven: 21

Ff filmpje van Pecco kijken, dalijk KD training. Pecco, Enea en vooral Fabio zijn mijn voorbeelden qua rijstijl.
Ik ben wel gecharmeerd van takaaki nakagami.

Vorig jaar de enige rijder die structureel top 10 reed, en dit jaar de honda beter lijkt te controleren dan marquez( die alleen op talent zo ver vooraan kan rijden)

Jammer dat ie niet met de wedstrijddruk kan omgaan
 
Hij heeft ook wel moeite om zijn eerdere vorm terug te vinden denk ik, Marc bedoel ik dan uiteraard
Hij is het gevoel kwijt in de voorkant, juist zijn sterke punt met de honda, het dubbelzicht en niet goed werkende schouder komt daar ook nog bij.

Ze proberen nu de machine weer ala 2021 te krijgen, balhoofdhoek en wielbasis etc. Valt niet mee denk ik.

Vorig jaar moest ie niks hebben van de carbon achterbrug, nu rijdt ie er constant mee( wss om de voorkant te compenseren?)


Honda laat ook niet echt veel los over hun plan van aanpak
 
Ik ben wel gecharmeerd van takaaki nakagami.

Vorig jaar de enige rijder die structureel top 10 reed, en dit jaar de honda beter lijkt te controleren dan marquez( die alleen op talent zo ver vooraan kan rijden)

Jammer dat ie niet met de wedstrijddruk kan omgaan
Dacht dat je een grapje maakte toen je dit eerder zei. Hij kan inderdaad shinen, maar helaas voor hem zelden in de race zelf.
 
Dacht dat je een grapje maakte toen je dit eerder zei. Hij kan inderdaad shinen, maar helaas voor hem zelden in de race zelf.
Nee geen geintje.

Ik kijk behalve naar resultaten, ook naar effort en bescheidenheid en daarin staat hij altijd bovenaan
 
Hij is het gevoel kwijt in de voorkant, juist zijn sterke punt met de honda, het dubbelzicht en niet goed werkende schouder komt daar ook nog bij.

Ze proberen nu de machine weer ala 2021 te krijgen, balhoofdhoek en wielbasis etc. Valt niet mee denk ik.

Vorig jaar moest ie niks hebben van de carbon achterbrug, nu rijdt ie er constant mee( wss om de voorkant te compenseren?)


Honda laat ook niet echt veel los over hun plan van aanpak
In 2019 kon Fabio Marc al het vuur aan de schenen leggen op een veel langzamere klanten Yamaha. Denk echt dat een aantal mannen Marc nu voorbij zijn, zoals Marc eerder Valentino aftroefde. Zelfs Aleix Espargaro, die heeft zichzelf opnieuw uitgevonden lijkt het wel.
 
Heb je al kd gehad dit jaar?
Tuurlijk, zie slijtage op het fotootje hierboven. Ga dalijk ook elbow down proberen. Het ''probleem" is alleen dat ik bijna altijd met mijn vriendin achterop rij en daar nu zelfs een oude mensen motor voor heb gekocht (Guzzi V85tt).
 
Nee geen geintje.

Ik kijk behalve naar resultaten, ook naar effort en bescheidenheid en daarin staat hij altijd bovenaan
Hij komt inderdaad heel prettig en kalm over bij interviews, spreekt ook zeer goed Engels.
 
In 2019 kon Fabio Marc al het vuur aan de schenen leggen op een veel langzamere klanten Yamaha. Denk echt dat een aantal mannen Marc nu voorbij zijn, zoals Marc eerder Valentino aftroefde. Zelfs Aleix Espargaro, die heeft zichzelf opnieuw uitgevonden lijkt het wel.

Van aprilia blijft weinig over als aleix weg zou gaan. Of ze moeten bijv Oliviera erbij krijgen , die heeft wel een rijstijl suitable voor de aprilia
 
Was het juiste gevoel helemaal kwijt, heb de bochten van de voorzichtige kant benaderd. Vind de Alpine Stars kneesliders niet prettig en ga waarschijnlijk nog een Dainese pak kopen. Of Dainese sliders op het AS pak gebruiken.
 
Zoek ook nog fatsoenlijke sliders, ik heb nu van die rev'it sliders maar die zijn best klein en moeilijk te positioneren op mijn Held motorpak. Het is zoeken naar de juiste positie.
 
Zoek ook nog fatsoenlijke sliders, ik heb nu van die rev'it sliders maar die zijn best klein en moeilijk te positioneren op mijn Held motorpak. Het is zoeken naar de juiste positie.
Die van Alpinestars zijn ook best klein en ze komen ook nog eens met een heel klein gedeelte van de sliders aan de grond, zodat ze hard slijten.

Die van Dainese (de originele, ze zijn door Dainese uitgevonden) zijn groter en bij mij komt de hele slider aan de grond.

Afhankelijk van de omstandigheid of je je knie ver naar buiten moet doen om aan de grond te komen, dan wel dat je je been niet zo ver naar buiten draait vanuit de heup (door platter te gaan of verder naast de motor te hangen) moet je de sliders meer aan de voorkant of meer aan de zijkant positioneren.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven