Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Onder een zeiltje
20220501_153054.jpg
 
imnewhere

1653594553186.png

1653594598237.png

Door de non-lineariteit van wortel tangens alfa wordt er boven pakweg 60 graden hellingshoek een niet lineaire toename van de bochtensnelheid mogelijk. 1 coureur, met afstand de snelste, lijkt hier gebruik van te maken. Hij reed (voor zijn blessure) vaak met grotere hellingshoeken dan zijn concurrenten, 63 tot zelfs 65 graden en overschreed daarbij regelmatig de grens van de grip, maar wist dat meestal behendig op te vangen; bij onvermijdelijke schuivers stond hij ongedeerd op totdat hij een dag de motor op zijn arm kreeg.
 
Laatst bewerkt:
1654785054490.png

Belletje gekregen, is toch binnengekomen bij Goedhart. Volgende week ophalen, wat nogal wat logistiek vereist want de inruiler staat op een andere locatie en start misschien niet.
 
Accu leeg ofwat?
Weet ik niet, zit zo'n lichte lithium accu in (niet uitgehaald) en heb er al een hele tijd niet mee gereden. Heb wel een oplader.

Het ding (Husqvarna 701 enduro) staat in een stalling bij mijn huurwoning in Haarlem, tenminste, daar ga ik vanuit :D . Dezelfde hele tijd dat we niet meer met die Husqvarna hebben gereden, ben ik daar ook niet meer geweest, woon bij mijn vriendin in Diemen.

Hoef maar 5k bij te betalen voor die nieuwe Guzzi, waar ook nog eens koffers opzitten! Wel jammer dat mijn off road plannen niet doorgaan, maar je kan niet alles hebben.
 
Weet ik niet, zit zo'n lichte lithium accu in (niet uitgehaald) en heb er al een hele tijd niet mee gereden. Heb wel een oplader.

Het ding (Husqvarna 701 enduro) staat in een stalling bij mijn huurwoning in Haarlem, tenminste, daar ga ik vanuit :D . Dezelfde hele tijd dat we niet meer met die Husqvarna hebben gereden, ben ik daar ook niet meer geweest, woon bij mijn vriendin in Diemen.

Hoef maar 5k bij te betalen voor die nieuwe Guzzi, waar ook nog eens koffers opzitten! Wel jammer dat mijn off road plannen niet doorgaan, maar je kan niet alles hebben.
Accus tegenwoordig zijn echt schandalig slecht. 1 x goed leegtrekken en je kan een nieuwe a 65 euro halen omdat die dan slecht bijlaadt. Belachelijk
 
Accus tegenwoordig zijn echt schandalig slecht. 1 x goed leegtrekken en je kan een nieuwe a 65 euro halen omdat die dan slecht bijlaadt. Belachelijk
Heb ook wel positieve ervaringen qua levensduur onderdelen. De Yuasu accu die in mijn Speed zat ging 3 jaar en ruim 50k kilometer mee, dat valt weer mee. Heb ook een extra stevige ketting erom, die ging 30k mee, net een nieuw erop.
 
Langs de Meije
 

Bijlagen

  • IMG-20220614-WA0003.jpg
    IMG-20220614-WA0003.jpg
    190,8 KB · Weergaven: 38
Back
Naar boven