XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Ben nu de perfect blade aan het bouwen( zwarte)
Gaan semi slicks op mettertijd( ja voor op straat)

Daarom plaats ik ze baas, vind het leuk de leermeester wat te laten zien wat zn protegè een beetje kan🤠
Moet echt 2 dezelfde banden hebben. Werkt niet met een conti achter en bridgestone voor.
Rijmt niet met elkaar en dat merk je heel goed.

Rollen zijn omgedraaid, maar misschien kan ik je nog eens een elbow down laten zien. Moet eerst nieuwe banden kopen en mijn radiator maken.

Ja elbow down...
Mss kan ik het wel. Heb me er serieus niet echt op gefocust.

Ben meer bezig geweest met
*soepel verzitten
* algehele houding
*houding bovenlichaam

Maar ga me er deze zomer op focussen. Hoop je te zien dan.

Ja elbow down...
Mss kan ik het wel. Heb me er serieus niet echt op gefocust.

Ben meer bezig geweest met
*soepel verzitten
* algehele houding
*houding bovenlichaam

Maar ga me er deze zomer op focussen. Hoop je te zien dan.
Teaser: ik kan al zien wat er bij jou "moet" veranderen om je elleboog down te krijgen.

Teaser: ik kan al zien wat er bij jou "moet" veranderen om je elleboog down te krijgen.

Niks zeggen ik laat me verrassen.

Ik kan alles met de bridgestones, daar ben ik mee bekend. Daar heb ik een goed gevoel bij.
Vooral die R variant. Voor zet ik de band op 2.4 bar en achter 2,7/2,8 bar. Dan kan ik glijden en heb ik hele goede feedback en gevoel. En de temperatuur die ik erin krijgt laat de druk toch zat oplopen. Onder de 2.5 istie de uitstapperig en boven de 2.8 te "hard" en mis ik connectie.

Niks zeggen ik laat me verrassen.

Ik kan alles met de bridgestones, daar ben ik mee bekend. Daar heb ik een goed gevoel bij.
Vooral die R variant. Voor zet ik de band op 2.4 bar en achter 2,7/2,8 bar. Dan kan ik glijden en heb ik hele goede feedback en gevoel. En de temperatuur die ik erin krijgt laat de druk toch zat oplopen. Onder de 2.5 istie de uitstapperig en boven de 2.8 te "hard" en mis ik connectie.
Ik heb ze nog veel zachter. Supercorsa op 2,1 voor en 2,0 achter.

Maar wil ook graag dat jij lang blijft leven (zie dat je vrouw ook meeleest).

Laatst bewerkt:
Op de site van de importeur wordt dat ook genoemd. Knijterhard inderdaad. Mijn huidige Bridgestones S22 zijn bijna net zo goed, maar meer allround straatbanden en daardoor best slap. Ik heb de genoemde Supercorsa V2 en ook de opvolger, V3, gereden.

Toch vind ik de S21R heeel erg goed onder de blade werken. Ga geen 17 inch monteren.
Dan ben ik het hele gevoel kwijt met de motor.
Dat had ik al als ik van mn 97 op de 2008 stapte.

Ben gewoon een kind van de fireblade. Die 16 inch moet je niet aan tornen op die fiets.
Stuurt als een mesje en omgooien is heerlijk met de 16inch. Daar kan een 17 inch in verhouding niet in de buurt komen kwa scherpte
Band is veel ronder, krijg je op straat ook niet tot de rand gereden terwijl achter de vellen aan de rand hangen

Toch vind ik de S21R heeel erg goed onder de blade werken. Ga geen 17 inch monteren.

Ben gewoon een kind van de fireblade. Die 16 inch moet je niet aan tornen op die fiets.
Stuurt als een mesje en omgooien is heerlijk met de 16inch. Daar kan een 17 inch in verhouding niet in de buurt komen kwa scherpte
Band is veel ronder, krijg je op straat ook niet tot de rand gereden terwijl achter de vellen aan de rand hangen
Ik rij alle voorbanden helemaal tot de rand, ook Supercorsa. Zelfs met mijn bange vriendin achterop hou ik voor maar een paar mm over. Camelus maakte vorig jaar nog een leuke grap daarover, hij zag dat ik een snelheidsbegrenzer had.
1650137137769.png

Maar de nieuwe Guzzi zal me wel temmen. We zijn allebei ondertussen ook al weer 10kg aangekomen...

Laatst bewerkt:
16 inch heeft hogere bolling

Kom alleen in de buurt met gymkhana rondje. Is echt wel een uitdaging

Hoe rijdt de V(45°)?

Als een dwijl. Het maximale vermogen van 80pk opgegeven is maar 70pk en zit bijna 1000 toeren in het rode gebied... Maar zit heerlijk, zelfs al met de standaard vering. We gaan lekker toeren en als ze (vriendin) het volhoudt, misschien wel via de Alpenpassen naar Italië.

Laatst bewerkt:
Als een dwijl. Het maximale vermogen van 80pk opgegeven is maar 70pk en zit bijna 1000 toeren in het rode gebied... Maar zit heerlijk, zelfs al met de standaard vering. We gaan lekker toeren en als ze (vriendin) het volhoudt, misschien wel via de Alpenpassen naar Italië.
Motorisch dan. Wel eenvoudige en toegankelijke klepbediening met slechts 2 kleppen per cilinder en klepstelboutjes. Kan je zelfs op een verre vakantie je kleppen stelen. Hoewel dat met stoters of slepers, ondanks ingewikkeldheid, meestal helemaal niet nodig is.

Rijwielgedeelte was eigenlijk wel goed, haast net zo goed als de T7 of de Husqvarna die ik had, en veel beter dan van de Versys 1000 die we ook testten. Met de gemonteerde Michelin Anakee stuurde hij te snel de bocht in, maar op de groene versie zitten Metzelers en die sturen wat rustiger.

De S21 is gewoon een hele goede band, enorme verbetering t.o.v. de S20, de S22 heeft wat meer negatief profiel en is wat beter in de regen hoewel dat voor mij niet telt.

Betekent de R toevoeging dat de compound zachter is?

Zit thuis met griep, veel tijd om over motorrijden en vakantie te denken. Eerst ff kijken binnenkort of ik nog in mijn nieuwe pak pas.

Terug
Naar boven