- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
ahh zonder rijbewijs dan, je draait het om idd, mooi man!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ahh zonder rijbewijs dan, je draait het om idd, mooi man!

Ik had er ook 1, erg leuke motor.
Ja ben er erg over te spreken, off-road is het helemaal een beest niks is te gek voor die motor 💪🏼
Was moeilijk om er afscheid van te nemen, maar die pijn werd verzacht door een zeer hoge inruil op mijn nieuwe Guzzi V85tt.Ja ben er erg over te spreken, off-road is het helemaal een beest niks is te gek voor die motor 💪🏼
Enjoy!!😍
Erg veel speciale onderdelen, bijzonder fraai.
Heb je deze zelf zo omgebouwd?
Doe turboLaatste hand aan de 96er sc33![]()
Enkel een nieuwe ketting en dan istie helemaal klaar. Heb er een handmatig verstelbare NAKS ingeknald, nieuwe koppeling incl tussenplaten en 10% sterkere drukveren en nieuwe dynamo en spanningsregelaar.
![]()
Mn unicorn🦄🦄 staat er 1 op MP voor 19000 euro maar dan 16000km.
Deze 32000km maar ben pas 2e eigenaar en is een Org NL motor. Zelf 6500 betaald dus goede koop.
![]()
En deze ook langzaam aan begonnen, word een madmax/rat achtig idee.
Genoeg te doen deze winter👌![]()
Turbo idee of big bore idee blijft toch knagen☠☠ zit alleen met carbs en zou dan over moeten op gasklephuizen maar is goed te doen heb ik gelezen
Of superchargerLaatste hand aan de 96er sc33![]()
Enkel een nieuwe ketting en dan istie helemaal klaar. Heb er een handmatig verstelbare NAKS ingeknald, nieuwe koppeling incl tussenplaten en 10% sterkere drukveren en nieuwe dynamo en spanningsregelaar.
![]()
Deze 32000km maar ben pas 2e eigenaar en is een Org NL motor. Zelf 6500 betaald dus goede koop.
![]()
Turbo idee of big bore idee blijft toch knagen☠☠ zit alleen met carbs en zou dan over moeten op gasklephuizen maar is goed te doen heb ik gelezen
Heb 2 blokken staan. Maar dan zou ik wel de simpele manier doen, compressie verlagen via tussenplaat kop/blok.
Heel erg leuk.
Klopt, rally toren van rade garage extra benzine tank van 5 liter heb ik er in gebouwd ook een optie van rade garage, allerlei dongels voor brandstof efficiëntie etc extra brede voetsteunen handvat verwarming, usb/12 volt zal vast nog dingen vergeten zijn maar ben er ook wel een tijd mee bezig geweest. Hij is nu echt rally klaar, en ik sta zelf ook te trappelen 😂
Jij bent ook lekker aan het hobbyen 💪🏼 Heerlijk man 👌🏻Laatste hand aan de 96er sc33![]()
![]()
![]()
Ik haal er zelf vaak eerder onderdelen af (bv. het ruitje op mijn nieuwe Guzzi) omdat ik ben "opgegroeid" met enduro's. Maar erg mooi resultaat dit.puntjes op de I gezet nog een ram mount geinstslleerd en me zumo Xt mount voorzien van spanning vanaf het contact![]()