Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Is manfred hoeberl familie van je dan?Hoop dat je meer verstand hebt van de stikstofproblematiek.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is manfred hoeberl familie van je dan?Hoop dat je meer verstand hebt van de stikstofproblematiek.
ijzeren logica!
Voor die Harley heb je lange armen nodig.![]()
≥ Black bird !! — Motoren | Honda — Marktplaats
Zeer mooie cbr blackbird 1100.21.000km. Altijd netjes onderhouden. Alles op tijd vervangen. Afgelopen week 07 oktober 2021 een complete beurt gehad.www.marktplaats.nl
Of
![]()
≥ HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS 115 anniversary — Motoren | Harley-Davidson — Marktplaats
Zeer nette en dikke Harley Davidson FLHXS Street glide special 115 anniversary black edition.Bouwjaar 2018Teller stand 29.000De motor word afgeleverdwww.marktplaats.nl
Klinkt alsof je eigenlijk al gekozen hebt.Ja ok maar is wel echt dik qua uitstraling vind ik en ik kan makkelijk andere kleding meenemen in de koffers.
Ik heb om diezelfde reden ook een stomme motor gekocht.
PussywhippedIk heb om diezelfde reden ook een stomme motor gekocht.
Maar ik heb die andere nog. Daarnet met de Triple bochtjes wezen nemen. Vering/demping lijkt beetje versleten (62k km). Pirelli Supercorsa banden nog redelijk na 3500km.
Prachtig blijven geweldig de hondas
999cc 2010 dus zonder het olieverbruik van de 2008 sc59
Hier zit tenminste TC op. Die Fireblade is een beetje link met 170(?)pk
Beetje opletten dan gaat’t wel. 178 pk iddHier zit tenminste TC op. Die Fireblade is een beetje link met 170(?)pk