Ja die dingen houden wel aardig z’n waarde maar wat ik hier in heb gestoken krijg ik nooit terug 😂 projectje van ruim 16000 bij elkaar maar goed je leeft maar 1 keer, ja de LR vind ik maar een lelijk ding met die olifanten voorkant wel range tho maar goed, met die 6 liter extra neem ik ook +- 19 liter mee en dat is voor Europa ruim voldoende,
ja rij al m’n hele leven enduro/adventure motors de tet is al jaren een droom volgend jaar begin ik in Nederland en dan zal ik zo af naar het zuiden, en dan gewoon een week of 2 lekker alleen maar rijden, daarna ben ik van plan de motor op een karretje te zetten en dna steeds weer een stukje verder Europa in,
Ik moet zeggen ik vind de 701 echt de ideale adventure bike hij is niet te zwaar ongeveer 160 kg en toch meer offroad georiënteerd, ken jongens op een Yamaha tenere 700 die hebben het al een stuk zwaarder op het zand, maar qua snelweg comfort is dat wel weer beter, maja afwegingen zijn er om gemaakt te worden en ik heb hier voor gekozen, en in deze setting zie je ze ook niet veel rijden, ben ik toch nog een beetje uniek 😂💪🏼