XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.421
En die van IEDEREEN die IK er over heb gesproken.. Anyway, we verschillen idd goed van mening, nu is het aan Homer17 om zijn keuze te maken en te informeren ;)

Naast nieuwe bandjes moet ik ook even een geldboom vinden, heb eigenlijk geen geld meer voor benzine :(
Precies, iedereen heeft zijn mening, doe waar je je prettig bij voelt, ik kan jouw mening ook goed respecteren, maar ben toch blij dat ik deze keuze gemaakt hebt hoor :D

Heb je geen baantje? Of salaris al opgemaakt zeker :p;)

• #1.424
Is zo lekker dat als je burn en vervolgens die draden die in de band zitten tussen je tandwiel raken en zich helemaal vast spint. :D

:D

Nog niet gezien eerlijk gezegd, maar ikzelf stop tijdig zodat ik nog met de motor zelf om een nieuwe band kan gaan :D

Mijn laatste burnout was na het werk aan de verkeerslichten. Er stonden 2 collega's met hun wagen achter me te wachten voor het rood licht.
Lekker gesmoked.

Mijn laatste burnout was na het werk aan de verkeerslichten. Er stonden 2 collega's met hun wagen achter me te wachten voor het rood licht.
Lekker gesmoked.

:Dik en een maat hebben da eens in de steenstraat van brugge gedaan, riepen die twee man achterons uit hun bestelwagen dat de geur ni te harden was:p

• #1.429
:D

Nog niet gezien eerlijk gezegd, maar ikzelf stop tijdig zodat ik nog met de motor zelf om een nieuwe band kan gaan :D

Als je band op is net zolang door blijven burnen totdat ie lek gaat, dan zie je toch die draden die in de band zitten, weet niet hoe ik het anders moet beschrijven, als je dan nog door blijft burnen gaan die een beetje los komen en dan willen ze nog wel eens tussen je tandwielen schieten.

burnen... zucht.. :who:

Het wegdek hier in de buurt staat al wel onder de slipstrepen... Maargoed, tis nog niet duidelijk wanneer de bandjes binnenkomen, waren er vandaag niet :)

Btw, ik ben mss laat Ripaff, maar heb je een site waar ik die Angeleyes DIY kan bestellen... Daarnaast wil ik ook die koplampen mod erg graag (ben al vooruit aan het plannen, de motor is er nog niet :P )

[Link niet meer beschikbaar]

Goed van prijs en goede service. Jammer dat je je koplampen nu niet kan laten doen, daar de dollar zo laag staat. Met 202 euro (misschien iets meer door de verzendkosten nr Europa) ben je er vanaf.

• #1.434
Pff wat een geld die angel eyes, je kan toch net zo goed zelf een CFFL buisje kopen en deze rondom je lamp monteren of niet? Ff schakelaartje tussen je accu en lampje maken en klaar.

Daar heb ik het helemaal niet over... Ten eerste rijdt het wss voor geen meter omdat zoiets gewoon moet knallen en janken en niet moet worden afgeknepen.. Er zijn zoveel mensen die me hebben gezegd dat het niet fijn zal rijden (dan heb ik het over 'afknijpen met een kitje').. Daarnaast zou ik niet met een R6 willen staan die amper vooruit te branden is (relatief gezien).. Schaam me nu al verrot als een beetje snelle auto mij er uit trekt bij het stoplicht..

Dit is om niemand aan te vallen.. Ik wil zelf nml ook erg graag een R6 en heb er lang over nagedacht om hem te begrenzen, maar dat is me dus door alles en iedereen afgeraden.. Tuurlijk had ik liever R6 gereden dan CB500 ;)

Waarom zou je trouwens met een r6 op je plaat gaan?

Als ik wil janken koop ik wel een echte snelle motor (R1, hayabusa of een zware ninja oid :D )

Maarjah R6 is gewoone en geile bike, vooral helemaal in het zwart... Alles is gebaseerd op rond de 120pk (remmen, onderstel etc) maarjah op 25kW zal ie misschien minder lekker rijden (zou niet weten waarom eigenlijk? Nm wordt er niet minder op heb ik gehoord, maar schamen oid doe ik toch niet... Er is bijna altijd wel een snellere motor dan die jij hebt, heb je een R1 komt er bijv een R1 met snelle uitlaat oid :D

Maargoed, ff kijken wat ik doe, auto of motor... moeilijk moeilijk
Heb eigenlijk dagelijks vervoer nodig, dus auto zou verstandiger zijn... maar motorrijden met lekker weer lijkt me ook wel weer heel erg vet.
(heb OV-kaartje... dus openbaar vervoer is gratis, ook weer voordeel).

Pale Horse Cycles

Goed van prijs en goede service. Jammer dat je je koplampen nu niet kan laten doen, daar de dollar zo laag staat. Met 202 euro (misschien iets meer door de verzendkosten nr Europa) ben je er vanaf.

Ik heb zelf nog behoorlijk wat dollars staan op een pokeraccount, mss dat ik het voor mekaar kan krijgen om daarmee online te betalen tegen die tijd

Pff wat een geld die angel eyes, je kan toch net zo goed zelf een CFFL buisje kopen en deze rondom je lamp monteren of niet? Ff schakelaartje tussen je accu en lampje maken en klaar.

Ik heb zelf nog nooit zo'n lichtunit gezien van een R6, maar ik denk dat er wel wat te fixen is met een lichtunit van bijvoorbeeld een andere motor.. Ik wil ook graag een achterlichtunit van een GSX-R..

Edit:

Homer17
Ripped Bodybuilder

Leeftijd: 21
Karma Power: 19
:scratch:

Ik heb zelf nog nooit zo'n lichtunit gezien van een R6, maar ik denk dat er wel wat te fixen is met een lichtunit van bijvoorbeeld een andere motor.. Ik wil ook graag een achterlichtunit van een GSX-R..

Edit:

Homer17
Ripped Bodybuilder

Leeftijd: 21
Karma Power: 19
:scratch:

Daarom terug naar 25kW snoesje :kiss:

Ben me aan het orienteren op een meer "reis motor" achtig ding.

BMW valt direkt af vanwege inside kennis over BMW.

Dus nu eens gaan proefrijden op een KTM Adventure 990. Puur toerbuffel is het toch ook nog niet voor me, denk dat dit wel leuk speel ding en reis ding word. Evt. met 17" voorwiel ipv 21" .. ;)

Terug
Naar boven