MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Wie zit er met dit weer nog op de motor?
Kom net weer thuis, is wel een kleine uitdaging om nog warm te blijven met dit weer, maar met 5 lagen kleding ging het redelijk.

• Like
Waarderingen: BB_
Wie zit er met dit weer nog op de motor?
Kom net weer thuis, is wel een kleine uitdaging om nog warm te blijven met dit weer, maar met 5 lagen kleding ging het redelijk.
Ik. Heb 's winters altijd een gevoerd waterdicht winterpakaan en goede waterdichte handschoenen (geen verwarmde handvatten) en laarzen (tegenwoordig allemaal GTX) en een warm colletje voor mijn nek en dan hoef ik rond het vriespunt alleen een strak fleece trainingspak tussen mijn (gewone) ondergoed en dat pak. Bij lange tochten in de kou draag ik ipv die hoody een wollen trui. Heb ook nog allemaal extra "tech" lagen en warme sokken liggen in de kast maar dat hoeft nu nog niet.

inb4 vroeger was het pas koud

Stand van zaken na 6 maanden en 12.000km met de road-6.

Kan niks anders zeggen dan dat ik erg blij ben met zowel gedrag van de band als slijtage.

Op dit tempo denk ik wel ruim boven de 15.000km uit te komen.

Laatste 4000-5000km wel allemaal in de regen/nat asfalt, dus rustiger rijden en minder slijtage.
20240113_132547.jpg

Ik moet nog een nieuwe band hebben voor de tracer (voornamelijk woon-werk verkeer).

Iemand aanraders?

Stand van zaken na 6 maanden en 12.000km met de road-6.

Kan niks anders zeggen dan dat ik erg blij ben met zowel gedrag van de band als slijtage.

Op dit tempo denk ik wel ruim boven de 15.000km uit te komen.

Laatste 4000-5000km wel allemaal in de regen/nat asfalt, dus rustiger rijden en minder slijtage.
20240113_132547.jpg
Je maakt waarschijnlijk de meeste kilometers van ons allemaal!

Ik moet nog een nieuwe band hebben voor de tracer (voornamelijk woon-werk verkeer).

Iemand aanraders?
Naja uit eigen ervaring kan ik deze (Michelin road 6) wel sterk aanraden. Duur, maar dat haal je er ook wel weer uit door lange levensduur.

Maar belangrijkste voor woonwerk, betrouwbaar in veel verschillende omstandigheden.

Bij de plaatselijke zaak was het €430 voor een set incl montage.

Banden zelf zijn online €350 oid voor een set.
Tracer heeft de zelfde maat geloof ik.
Voor een setje? Oo. Ik dacht ff alleen achterband.

Dats prima te doen. Bestel je ze dan bij de motorzaak of bestel je de banden online en laat je ze bezorgen bij de motorzaak (en door hen monteren)?

Voor een setje? Oo. Ik dacht ff alleen achterband.

Dats prima te doen. Bestel je ze dan bij de motorzaak of bestel je de banden online en laat je ze bezorgen bij de motorzaak (en door hen monteren)?
Ik wilde eerst zelf bestellen en dan bij de motorzaak brengen voor montage, maar deze zaak had bijna geen markup op de banden(en doet geen montage van zelf gebrachte banden) dus heb gekozen om de banden daar ook te kopen.

Terug
Naar boven