Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Ik rij amper motor. de mijne ligt geheel uit elkaar voor revisie. Praat ook nooit over dat ikzelf race of maar 5000km doe met banden. Maar je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor
Deja vu. Als ik mijn Speed voor de sportschool parkeerde en binnen mijn motorkleding uittrok en dan zwaar ging bankdrukken, waren er altijd skinny-fatte kale mannetjes die over hun Harley tijd en hun zware werk in de bouw gingen opscheppen.

Deja vu. Als ik mijn Speed voor de sportschool parkeerde en binnen mijn motorkleding uittrok en dan zwaar ging bankdrukken, waren er altijd skinny-fatte kale mannetjes die over hun Harley tijd en hun zware werk in de bouw gingen opscheppen.
Het is je vergeven, voor heel even 😂

Kenners!
Ik rijd zelf een Honda Shadow dus totaal wat anders dan waar mijn vraag over gaat. Maar ik zat mezelf te oriënteren om een cross motor te kopen, om in weekend door bepaalde paden of bossen (waar mag) te crossen of op de lokale baan.

gezien dit echt beginnend is, is m’n budget ook beginnend. Mensen die er verstand van hebben, is er wat leuks om op te crossen van rond de 1000 euro en waar zou ik dan best naar kunnen kijken (type merk)?

Coole ongeduldige boy met zijn Porsche Cayenne turbo moest het toch even afleggen tegen een 16 jaar oude 600cc sporttour met een koffertje achterop.

MIsschien gaat hij zich nu iets netter gedragen.

Coole ongeduldige boy met zijn Porsche Cayenne turbo moest het toch even afleggen tegen een 16 jaar oude 600cc sporttour met een koffertje achterop.

MIsschien gaat hij zich nu iets netter gedragen.
Bij het stoplicht? (Dan zijn je reflexen in orde.)

Kenners!
Ik rijd zelf een Honda Shadow dus totaal wat anders dan waar mijn vraag over gaat. Maar ik zat mezelf te oriënteren om een cross motor te kopen, om in weekend door bepaalde paden of bossen (waar mag) te crossen of op de lokale baan.

gezien dit echt beginnend is, is m’n budget ook beginnend. Mensen die er verstand van hebben, is er wat leuks om op te crossen van rond de 1000 euro en waar zou ik dan best naar kunnen kijken (type merk)?
Als je een echte cross motor wil ga je voor 1000 niks kopen, dan heeft dat blok gegarandeerd z’n draai uren wel gehad. Wil je echt op de baan of wil je gewoon her en der stukken off-road kunnen rijden ? Want dan zou ik kijken voor een enduro met offroad banden :p

Toprak!

Jaren `80
IMG20231204163939.jpg

Als je een echte cross motor wil ga je voor 1000 niks kopen, dan heeft dat blok gegarandeerd z’n draai uren wel gehad. Wil je echt op de baan of wil je gewoon her en der stukken off-road kunnen rijden ? Want dan zou ik kijken voor een enduro met offroad banden :p
Thanks Wes, je bedoelt zoiets?

Snap dat het niet veel geld is, maar om gelijk 5K uit te geven is te veel. Heb je mogelijk wat leuke marktplaats linkjes waar ik aan kan denken?

Snap dat het niet veel geld is, maar om gelijk 5K uit te geven is te veel. Heb je mogelijk wat leuke marktplaats linkjes waar ik aan kan denken?
Als je heel goed kan sleutelen kan je zoiets ter plaatse voor de aankoop beoordelen, risico van weggegooid geld is erg groot.

Stel je vragen ook eens op het motor-forum.nl en/of allroadmaniacs.nl.

Die advertentie is wel heerlijk geschreven:
1702301972584.png

Precies 1 jaar geleden vandaag de motor gekocht.
Screenshot_20231213_084224_Photos.jpg

En toen vrijwel meteen niet 4 weken meer gereden door vakantie, griep en ijzel. :') maar dat zeggen we er niet bij.

Mijn favoriete coureur, denk dat alleen Marc Marquez beter is.
1703186041629.png

Nieuwjaarsritje in het groene hart, vogelkijken bij de Groene Jonker.

Bijlagen

• IMG20240101155852.jpg
    IMG20240101155852.jpg
    191,6 KB · Weergaven: 42
  • IMG20240101155726.jpg
    IMG20240101155726.jpg
    267,6 KB · Weergaven: 40
  • IMG20240101155715.jpg
    IMG20240101155715.jpg
    318 KB · Weergaven: 41
Terug
Naar boven