- Waardering
- 27.777
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
#sportrijmodusKlein tankje dan ook?
Ben je net onderweg moet je weer tanken![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
#sportrijmodusKlein tankje dan ook?
Ben je net onderweg moet je weer tanken![]()
Ik rij meestal erg rustig maar dat helpt alleen bij die Guzzi. Die heeft ook een tankinhoud van ruim 22 liter, zodat bij extreem rustig rijden een actieradius van 500km mogelijk is.Netjes wel die Guzzi.
Normaal doe ik ong 1 op 19 met mijn FZ6.
De tracer 900 van vriendin van mij ong 1 op 17.
MT7 huurmotor alleen maar landwegen 1 op 23.
V-strom 650 huurmotor in de bergen 1 op 24.
Bijzonder dat die Versys geen 1 op 20 haalde.
Uhu, en ondertussen slijt je de voersteunen van je tourfiets en doe je 5000km met een achterband.
Hij is most wanted in zijn provincieUhu, en ondertussen slijt je de voersteunen van je tourfiets en doe je 5000km met een achterband.
Ga hard door bochten en rij meestal langzaam op de rechte stukken. In de Alpen had ik ooit een duel met een andere motorrijder (op een veel snellere motor) die me op elk recht stuk inhaalde en ik hem buitenom in elke bocht.Uhu, en ondertussen slijt je de voersteunen van je tourfiets en doe je 5000km met een achterband.
![]()
Valt wel mee, in 45 jaar en meer dan een miljoen km motorrijden heb ik slechts een paar bekeuringen gekregen. In bochten staan geen flitsers.
Daarom ook "Most Wanted" omdat je niet gepakt wordtValt wel mee, in 45 jaar en meer dan een miljoen km motorrijden heb ik slechts een paar bekeuringen gekregen. In bochten staan geen flitsers.

Ghostrider kan niet rijden en gaat als een zoutzak door de bocht.
Ben jij dit?Ghostrider kan niet rijden en gaat als een zoutzak door de bocht.
Ik heb een tijdje een Aprilia SXV 550 gereden. Dat kreng reed 1 op 10 (maakte niet uit of je rustig reed of volgas de hooligan aan het uithangen was) en icm met een tankje van, meen ik, 8 liter, had ik maar een rugtas aangeschaft met daarin een jerrycan met benzine.Met mijn Diavel kan ik max 190km op een volle tank rijden 😂

Wat wil je ermee doen? Zou ik pas doen als je bijv. ook een circuitdagje wilt pakken, maar dat kan ook prima met elke motor. Puur voor op de weg rijden zou ik het sowieso niet doen.
Ik kom hier niet eens in de buurt vanNetjes wel die Guzzi.
Normaal doe ik ong 1 op 19 met mijn FZ6.
De tracer 900 van vriendin van mij ong 1 op 17.
MT7 huurmotor alleen maar landwegen 1 op 23.
V-strom 650 huurmotor in de bergen 1 op 24.
Bijzonder dat die Versys geen 1 op 20 haalde.
Met mijn triple mag ik heel blij zijn met 1 op 15 maar ik rij dan ook niet als n opaSommige opa´s gaan in mooie bochten met hun ellebogen over de grond bij 55 graden hellingshoek.Ik kom hier niet eens in de buurt vanMet mijn triple mag ik heel blij zijn met 1 op 15 maar ik rij dan ook niet als n opa
#zelfverheerlijkingSommige opa´s gaan in mooie bochten met hun ellebogen over de grond bij 55 graden hellingshoek.
Moet jij nodig zeggen.
Ik rij amper motor. de mijne ligt geheel uit elkaar voor revisie. Praat ook nooit over dat ikzelf race of maar 5000km doe met banden. Maar je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor