MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Netjes wel die Guzzi.

Normaal doe ik ong 1 op 19 met mijn FZ6.
De tracer 900 van vriendin van mij ong 1 op 17.
MT7 huurmotor alleen maar landwegen 1 op 23.
V-strom 650 huurmotor in de bergen 1 op 24.

Bijzonder dat die Versys geen 1 op 20 haalde.
Ik rij meestal erg rustig maar dat helpt alleen bij die Guzzi. Die heeft ook een tankinhoud van ruim 22 liter, zodat bij extreem rustig rijden een actieradius van 500km mogelijk is.

Laatst bewerkt:
Uhu, en ondertussen slijt je de voersteunen van je tourfiets en doe je 5000km met een achterband.

200w.gif

Uhu, en ondertussen slijt je de voersteunen van je tourfiets en doe je 5000km met een achterband.

200w.gif
Ga hard door bochten en rij meestal langzaam op de rechte stukken. In de Alpen had ik ooit een duel met een andere motorrijder (op een veel snellere motor) die me op elk recht stuk inhaalde en ik hem buitenom in elke bocht.

DutchGhostrider.

Met mijn Diavel kan ik max 190km op een volle tank rijden 😂
Ik heb een tijdje een Aprilia SXV 550 gereden. Dat kreng reed 1 op 10 (maakte niet uit of je rustig reed of volgas de hooligan aan het uithangen was) en icm met een tankje van, meen ik, 8 liter, had ik maar een rugtas aangeschaft met daarin een jerrycan met benzine. :roflol:

Ben jij dit?

Hier vanaf de start.

Welke bedoel je? Op supermoto banen is een supermoto sneller dan een superbike. Zelf heb ik op op- en afritten van de snelweg langs het Westland twee mannen op Honda CBR1000's die kneedown deden, makkelijk kunnen bijhouden op een XR600R met lichte noppenbanden.

Netjes wel die Guzzi.

Normaal doe ik ong 1 op 19 met mijn FZ6.
De tracer 900 van vriendin van mij ong 1 op 17.
MT7 huurmotor alleen maar landwegen 1 op 23.
V-strom 650 huurmotor in de bergen 1 op 24.

Bijzonder dat die Versys geen 1 op 20 haalde.
Ik kom hier niet eens in de buurt van :emo: Met mijn triple mag ik heel blij zijn met 1 op 15 maar ik rij dan ook niet als n opa

Terug
Naar boven