- Waardering
- 27.779
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand die wel al die tijd is blijven rijden weet dat de gewichten en vermogensopgaven van vroeger allemaal verzonnen waren en die van nu niet.Het gaat me niet om het uiterlijk, vandaar ook geen plaatjes, maar om het geheel en het is zo jij ook concludeert op geen enkel vlak een noemenswaardige verbetering. Dat is best wel jammer.
Aan de andere kant is het dan dus ook een stuk eenvoudiger om niet het nieuwste en duurste model na te streven.
Je hebt liever een tweedehands voor bijna dezelfde prijs, die door een idioot tijdens de eerste paar 100km in de toerenbegrenzer is gejaagd?
Iemand die jouw postst al langer leest weet dat jij dit soort uitpraken vaker niet dan wel kunt onderbouwen.Iemand die wel al die tijd is blijven rijden weet dat de gewichten en vermogensopgaven van vroeger allemaal verzonnen waren en die van nu niet.
Je bent minder slim dan je graag denkt te zijn.Iemand die jouw postst al langer leest weet dat jij dit soort uitpraken vaker niet dan wel kunt onderbouwen.
Ik weet dat en geeft dat ook toe, zou jij ook eens moeten proberen.

Anderen neertrekken naar het eigen lage niveau is een typisch verdedigingsmechanisme.Ik weet dat en geeft dat ook toe, zou jij ook eens moeten proberen.![]()
Hoe kan ik iemand van jouw kaliber nou neertrekken?Anderen neertrekken naar het eigen lage niveau is een typisch verdedigingsmechanisme.
Jos Smit heeft hem dat in zijn oor gefluisterd.Iemand die jouw postst al langer leest weet dat jij dit soort uitpraken vaker niet dan wel kunt onderbouwen.
Vocht in je bobine?Sinds gisteren last van misfires
Bij laag gas en dan verhogende last(heuvel op) begint hij te bokken/misfiren.
Leek eerst te komen omdat tank bijna leeg en vriendin achterop, maar net ook weer onderweg naar werk.
Misschien zijn de injectors aan het verstoppen. Dan helpt 1x tanken met zeer hoog octaangetal (>98) al, maar dat moet je wel ff weten te vinden tegenwoordig. Of een additief van Wynns aan de benzine toevoegen: https://www.winparts.nl/filters-vlo...MIt9rMk7PYhAMVfmVBAh1QqwW8EAQYASABEgKIMPD_BwESinds gisteren last van misfires
Bij laag gas en dan verhogende last(heuvel op) begint hij te bokken/misfiren.
Leek eerst te komen omdat tank bijna leeg en vriendin achterop, maar net ook weer onderweg naar werk.
Iemand die de laatste tijd de ontwikkelingen rondom brandstoffen heeft bijgehouden weet dat de verschillen qua samenstelling van vroeger nu niet meer relevant zijn. Het octaangetal wordt nu grotendeels (soms zelfs geheel) bepaald door het gehalte MTBE en of ETBE.Misschien zijn de injectors aan het verstoppen. Dan helpt 1x tanken met zeer hoog octaangetal (>98) al, maar dat moet je wel ff weten te vinden tegenwoordig. Of een additief van Wynns aan de benzine toevoegen: https://www.winparts.nl/filters-vlo...MIt9rMk7PYhAMVfmVBAh1QqwW8EAQYASABEgKIMPD_BwE
Ik had die ervaringen zelf een jaar of 5 geleden.Iemand die de laatste tijd de ontwikkelingen rondom brandstoffen heeft bijgehouden weet dat de verschillen qua samenstelling van vroeger nu niet meer relevant zijn. Het octaangetal wordt nu grotendeels (soms zelfs geheel) bepaald door het gehalte MTBE en of ETBE.
Vertel
Dat tanken met benzine met octaangetal 102 en een andere keer, toevoegen van een Wynns additief, de injectors weer gangbaar maakte.
Wynnx lost weleens wat op ja.Dat tanken met benzine met octaangetal 102 en een andere keer, toevoegen van een Wynns additief, de injectors weer gangbaar maakte.
E5 of E10 is wel daadwerkelijk anders van samenstelling.