AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Yep, 22ste vertrekken lijkt het op.

Heb nog langer vrij dan ik dacht, dus mogelijk pak ik nog een stukje dolomiten mee ook :D.
Veel plezier. In de Dolomieten ben ik alleen op mijn racefiets geweest, zeker een aanrader. Het wegdek is daar wel vaak vrij glad.

Laatst bewerkt:
Het begint inmiddels aardig vorm te krijgen.

Dag 1 uit werk van huis naar Brabant bij familie verblijven
Dag 2 Brabant naar Liechtenstein
Dag 3 Liechtenstein naar Dolomiten
Dag 4-5 Dolomiten
Dag 6 Dolomiten naar Iseo
Dag 7-9 Iseo
Dag 10 Iseo naar Cinque Terre
Dag 11 Cinque Terra naar Rome
Dag 12 Rome
Dag 13-14 Rome naar huis.

Mijn vraag aan jullie, hoe zouden jullie de terugweg aanpakken? Precies in het midden overnachren(in de Alpen)? Eerste dag langer rijden(overnachten rond Basel)? 2de dag langer rijden omdat je thuis niet in hoeft te checken(overnachten rond Lugano)?

Wetende dat ik op dag 15 weer moet werken(Laat beginnen), dus verdelen in 3 dagen is niet mogelijk.

Screenshot_20240402_163924_Maps.jpg

Basel zit je op ~ 900km, hou je dat vol ?

Beetje crossen langs en door de bollenvelden:

Bijlagen

• IMG-20240402-WA0015.jpg
    IMG-20240402-WA0015.jpg
    252,5 KB · Weergaven: 30
  • IMG-20240402-WA0014.jpg
    IMG-20240402-WA0014.jpg
    285,7 KB · Weergaven: 30
  • IMG-20240402-WA0007.jpg
    IMG-20240402-WA0007.jpg
    279,6 KB · Weergaven: 30
Het begint inmiddels aardig vorm te krijgen.

Dag 1 uit werk van huis naar Brabant bij familie verblijven
Dag 2 Brabant naar Liechtenstein
Dag 3 Liechtenstein naar Dolomiten
Dag 4-5 Dolomiten
Dag 6 Dolomiten naar Iseo
Dag 7-9 Iseo
Dag 10 Iseo naar Cinque Terre
Dag 11 Cinque Terra naar Rome
Dag 12 Rome
Dag 13-14 Rome naar huis.

Mijn vraag aan jullie, hoe zouden jullie de terugweg aanpakken? Precies in het midden overnachren(in de Alpen)? Eerste dag langer rijden(overnachten rond Basel)? 2de dag langer rijden omdat je thuis niet in hoeft te checken(overnachten rond Lugano)?

Wetende dat ik op dag 15 weer moet werken(Laat beginnen), dus verdelen in 3 dagen is niet mogelijk.

Screenshot_20240402_163924_Maps.jpg
Wanneer ben je van plan dit te gaan doen?

Basel zit je op ~ 900km, hou je dat vol ?

Naja dat is dus de vraag, alleen die onzekerheid vind ik en vooral ook mijn vriendin net ff too much.

We hebben besloten niet door te rijden naar Rome maar het bij Cinque Terra te houden. Scheelt me ruim 300km op de terugweg. Dan is Basel in 1 dag prima te doen.
Wanneer ben je van plan dit te gaan doen?

Ik vertrek 21 april, nog iets meer dan 2 weken :D

Vandaag alle tolvignets gehaald!
20240406_165536.jpg

Naja dat is dus de vraag, alleen die onzekerheid vind ik en vooral ook mijn vriendin net ff too much.

We hebben besloten niet door te rijden naar Rome maar het bij Cinque Terra te houden. Scheelt me ruim 300km op de terugweg. Dan is Basel in 1 dag prima te doen.

Ik vertrek 21 april, nog iets meer dan 2 weken :D

Vandaag alle tolvignets gehaald!
20240406_165536.jpg
Maar dan zijn veel Alpenpassen nog niet open.

Maar dan zijn veel Alpenpassen nog niet open.
Klopt, maar dan rij ik wel heen.

We gaan met de hele familie naar Iseo, ik koos er alleen voor om met de motor te gaan en er wat extra's aan te plakken.

Het plan is sowieso om in 2025 met mijn pa ergens in juni echt de alpen in te gaan op de motor en dan echt de mooie alpenpassen te doen.

Iemand hier die weet waar ik een swingarm tas kan kopen dat op slot kan ?

En waar ik Vikingbags kan kopen hier in Europa?

Alvast dank

Boogie

Ik denk dat ik echt cursed ben maar vanaf de dag dat ik in de Alpen aankom is er elke dag regen en koude temperaturen verwacht :') er gaat ook weer sneeuw vallen op de passen dus die zullen allemaal dicht zijn.

Blijft natuurlijk bergen dus je weet het nooit, de voorspelling zijn wel echt bagger voor heel het Alpengebied.....

Ik denk dat ik echt cursed ben maar vanaf de dag dat ik in de Alpen aankom is er elke dag regen en koude temperaturen verwacht :') er gaat ook weer sneeuw vallen op de passen dus die zullen allemaal dicht zijn.

Blijft natuurlijk bergen dus je weet het nooit, de voorspelling zijn wel echt bagger voor heel het Alpengebied.....

Terug
Naar boven