Help me even.
Ben echt in dilemma.
Mn hart ligt bij de blade, dat is alsof het mn kind is. Ken er mee lezen en schrijven. Bochtjes tot op de cm precies rijden. Ik ben wel echt een purist maar past het nog bij me? Mentaal ja , fysiek ook nog makkelijk maar ik heb kinderen, een baan waar mn rijbewijs noodzaak is en tegelijkertijd geen angst en ik ben bloeddorstig kwa pk gebruik. Maar de laatste jaren vooral bochten, rechtdoor interesseert me niet.
En toen zag ik deze.
Lady in red. Altijd al wel een zwak voor gehad maar nooit naar naar omgekeken door mn blinde liefde voor de blades.
Maar 110 pk , maar ook die geweldige V4., die lijnen en die monobrug. Durf ik dit en wil ik dit?Dit knijp ik 100% uit en dat is leuk, maar de blade knijp ik 80% uit en die uitdaging en ontembare honger naar meer en dieper brengt ook de risicos mee, maar ook de kick. Ik ben 1 dag voor aankoop ineens heel erg aan het twijfelen.
Maar die V4 sounds😍😍
En schijnaar nog erg snel.
Die tandwiel aangedreven distributiezoem is ook prachtig.
Ik dacht er aan, kan ik die vfr800 niet gewoon op dieet zetten? afslanken. Middenbok eraf, -2 kilo. Lichtgewicht uitlaatspuitstukken, idem. En nog een hoop kleine onzin wat eraf kon las ik
Usd vork van een later model vfr (vtec) is bijna plug and play. Mooie veer achterop, kont omhoog en gaan? Ik kan alles zelf en ben bereid tot de werk(gewoon langzaam aan naar je zin maken kwa eigenschappen)