XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Forgive me father for i have sinned😇

volledig nieuw gespoten met nieuwe orginele stickerset
Hoop Carbon parts.
Leovince sbk

Nog een hoop opties en gadgets
Screenshot_20240509_204522_Marktplaats.jpg
Screenshot_20240509_204016_Marktplaats.jpg
IMG-20240508-WA0040.jpg

Zondag ophalen.
Deze CBR 929 RR is toch prima

Mja oke.

Ik heb zelf ook geen ervaring met de VFR maar van wat ik hoor is het een zeer betrouwbare motor.

Dat kan je van de nieuwe Fireblades niet altijd zeggen.
Die hebben wel garantie. Ik heb zelf een hele goede tweedehands Speed Triple gekocht (durfde een nieuwe niet aan omdat ik hem voor de sportschool en de supermarkt ging parkeren) en die blijkt nu, na 45k km, toch een aantal verborgen gebreken te hebben.

Dat goede moet nog blijken. Nu kan Mike weer wel de technische staat goed beoordelen.

Deze CBR 929 RR is toch prima

59k km, Tandwiel aangedreven distributie dus geen omkijken naar. 57k grote beurt gehad incl kleppen stellen (ramp bij v4) en afgestempeld in boekje(die volledig ingevuld is)8. Ik zou 3e eigenaar worden. 2100 euro. Ik zie idd wel snel wat voor vlees ik in de kuip heb.

Ik ga het gewoon proberen, kan altijd nog voor een blade gaan. Ik wil wel weten wat een VFR te bieden heeft. Ik hou sowieso niet van nieuwere motoren. Heb een 2010 blade gehad en binnen een paar maanden weer weggedaan. Heb er niks mee. Hondas tot en met 2000 is waar mijn liefhebberij ligt

59k km, Tandwiel aangedreven distributie dus geen omkijken naar. 57k grote beurt gehad incl kleppen stellen (ramp bij v4) en afgestempeld in boekje(die volledig ingevuld is)8. Ik zou 3e eigenaar worden. 2100 euro. Ik zie idd wel snel wat voor vlees ik in de kuip heb.

Ik ga het gewoon proberen, kan altijd nog voor een blade gaan. Ik wil wel weten wat een VFR te bieden heeft. Ik hou sowieso niet van nieuwere motoren. Heb een 2010 blade gehad en binnen een paar maanden weer weggedaan. Heb er niks mee. Hondas tot en met 2000 is waar mijn liefhebberij ligt
Gewoon doen, FVR sound is echt heel mooi als er een leuk pijpje op zit en die tandwiel aangedreven nokkenassen... Over engineering maar wel top.

Ik vind die anniversary versie van de FVR wel erg mooi, met die grijze zijkuip, vorig jaar bijna eentje aangeschaft...

Volgens mij heeft een VFR geen sportieve geometrie...

@Schwarzeneggertje weet dat ik wel te porren ben voor de V2 1000cc. En altijd al een schuin oog gehad voor de RSV Mille. Nooit gedaan, maar nu ga ik het wel doen, wil gewoon een keer wat anders merk ik dus waarom niet.
Zondag is deze dikke-klappen-snel-thuis-motor van mij. Mits hij net zo goed is zoals beschreven. Ik word 4e eigenaar en heeft net nieuwe banden, kettingset (grote beurt) met bonnen erbij.

Screenshot_20240514_123615_Marktplaats.jpg
Screenshot_20240514_123555_Marktplaats.jpg

@Schwarzeneggertje weet dat ik wel te porren ben voor de V2 1000cc. En altijd al een schuin oog gehad voor de RSV Mille. Nooit gedaan, maar nu ga ik het wel doen, wil gewoon een keer wat anders merk ik dus waarom niet.
Zondag is deze dikke-klappen-snel-thuis-motor van mij. Mits hij net zo goed is zoals beschreven. Ik word 4e eigenaar en heeft net nieuwe banden, kettingset (grote beurt) met bonnen erbij.

Screenshot_20240514_123615_Marktplaats.jpg
Screenshot_20240514_123555_Marktplaats.jpg
Had jij niet alle motoren de deur uit gedaan of was dat een ander lid?

Wel vet ding.

Terug
Naar boven