- Waardering
- 14.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb verder nix met hem of zelfs met World Superbike, maar vind deze man wel bijzonder qua skills..
Hier laat Razgatlioglu enorme moed zien op de langzame Pata Yamaha tegen Bautista op de superieure Ducati.
Ik wil een Indian kopen iemand ervaring hiermee en de onderhoudsgevoeligheid tov een harley davidson?
Als je onderuit gaat heb je de gelegenheid om je deadlift record te verbeteren. Ik vond mijn Husqvarna 701 al zwaar in het terrein.Dagje in de modder spelen met mijn pa.
Hij is wel een beetje vies geworden.
![]()
![]()
![]()
Valt enorm mee met die boxer.Als je onderuit gaat heb je de gelegenheid om je deadlift record te verbeteren. Ik vond mijn Husqvarna 701 al zwaar in het terrein.
Mijn broer heeft een keer zijn biceps afgescheurd toen we samen op Honda's XR600R van 135kg op pad waren en hij zijn onderaan een rivierdijk geparkeerde motor naar boven probeerde te sleuren.Valt enorm mee met die boxer.
Puur om het te oefenen heb ik de motor neergelegd en opgepakt, ging prima.
Alleen als hij met een cilinder in een geul valt en voorbij doe hellingshoek gaat is het wel lastig, maar worst case tillen mijn pa en ik de motor volledig los dus met 2 man lukt het altijd wel.
![]()
Ik.heb het niet op electric motorcycles. Maar jezus dit is toch wel heel spectaculair. Maar dan koop ik toch liever een CR500 uit 1988. Maar toch respect!
Leg dat maar uit aan die boze motoragent.Lijkt op high-speed drones qua geluid. Niks an. Net als uitlaten stiller werden, met Pan European enz. Geluid geeft toch veel beleving aan motorrijden
nou ik vind dit wel geinig klinken hoor, lijkt wel een space shuttle🤣🤣 maar mijn aprilia kan bijna niks tegenop qua sound🥰🥰🥰Lijkt op high-speed drones qua geluid. Niks an. Net als uitlaten stiller werden, met Pan European enz. Geluid geeft toch veel beleving aan motorrijden
Ik hoor niks 😂nou ik vind dit wel geinig klinken hoor, lijkt wel een space shuttle🤣🤣 maar mijn aprilia kan bijna niks tegenop qua sound🥰🥰🥰
ja net moto E, denk wel dat het gauw verveeld dat gezoef
Kerel, dat zijn ankle sliders, geen elbow sliders...