AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Freddie, Kenny en Randy op Laguna Seca:

Bij ons kost die helm 1100 euro.

Ik wil een Indian kopen iemand ervaring hiermee en de onderhoudsgevoeligheid tov een harley davidson?

Ik wil een Indian kopen iemand ervaring hiermee en de onderhoudsgevoeligheid tov een harley davidson?

Dagje in de modder spelen met mijn pa.

Hij is wel een beetje vies geworden.

20240807_164400.jpg

20240807_140031 (1).jpg

20240807_173448.jpg

Als je onderuit gaat heb je de gelegenheid om je deadlift record te verbeteren. Ik vond mijn Husqvarna 701 al zwaar in het terrein.
Valt enorm mee met die boxer.

Puur om het te oefenen heb ik de motor neergelegd en opgepakt, ging prima.

Alleen als hij met een cilinder in een geul valt en voorbij doe hellingshoek gaat is het wel lastig, maar worst case tillen mijn pa en ik de motor volledig los dus met 2 man lukt het altijd wel.

20240807_141311.jpg

Laatst bewerkt:
Valt enorm mee met die boxer.

Puur om het te oefenen heb ik de motor neergelegd en opgepakt, ging prima.

Alleen als hij met een cilinder in een geul valt en voorbij doe hellingshoek gaat is het wel lastig, maar worst case tillen mijn pa en ik de motor volledig los dus met 2 man lukt het altijd wel.

20240807_141311.jpg
Mijn broer heeft een keer zijn biceps afgescheurd toen we samen op Honda's XR600R van 135kg op pad waren en hij zijn onderaan een rivierdijk geparkeerde motor naar boven probeerde te sleuren.

Laatst bewerkt:

Ik.heb het niet op electric motorcycles. Maar jezus dit is toch wel heel spectaculair. Maar dan koop ik toch liever een CR500 uit 1988. Maar toch respect!

Ik.heb het niet op electric motorcycles. Maar jezus dit is toch wel heel spectaculair. Maar dan koop ik toch liever een CR500 uit 1988. Maar toch respect!

Lijkt op high-speed drones qua geluid. Niks an. Net als uitlaten stiller werden, met Pan European enz. Geluid geeft toch veel beleving aan motorrijden

Lijkt op high-speed drones qua geluid. Niks an. Net als uitlaten stiller werden, met Pan European enz. Geluid geeft toch veel beleving aan motorrijden
nou ik vind dit wel geinig klinken hoor, lijkt wel een space shuttle🤣🤣 maar mijn aprilia kan bijna niks tegenop qua sound🥰🥰🥰

Bestaat god toch???

US light modules inbouwen.
20240818_163900.jpg

(Dus dat je knipperlicht altijd blijft meebranden zoals in de US)

En hij krijgt een.grote beurt incl voorvork keerringen want 1 is lek en het squirt eruit dus niet erg veilig 🫠. Doe ik allemaal zelf uiteraard.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven