Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

US light modules inbouwen.
20240818_163900.jpg

(Dus dat je knipperlicht altijd blijft meebranden zoals in de US)

En hij krijgt een.grote beurt incl voorvork keerringen want 1 is lek en het squirt eruit dus niet erg veilig 🫠. Doe ik allemaal zelf uiteraard.
Fucking irritant dit voor je medeweggebruiker. vooral blij slecht weer, kijk je in spiegel of je kunt inhalen zie je zo'n oranje lampje :mad: zou ook verboden moeten worden, als het dat nog niet is.

Fucking irritant dit voor je medeweggebruiker. vooral blij slecht weer, kijk je in spiegel of je kunt inhalen zie je zo'n oranje lampje :mad: zou ook verboden moeten worden, als het dat nog niet is.
Is in sterkte verstelbaar en ik ben graag heel irritant opvallend op de motor. Dan denken ze mss een keer na voor ze hem ervoor gooien👍

En het is verboden, en ik heb een schakelaar ertussen dus hij kan zo uit.

Is in sterkte verstelbaar en ik ben graag heel irritant opvallend op de motor. Dan denken ze mss een keer na voor ze hem ervoor gooien👍

Gaat niet alleen om motor (in dit topic wel), maar in Duitsland zie je ook veel auto's die dit hebben. Ik ben sportief rijder, maar let wel goed op. oa als je dan wilt inhalen, en je ziet zo'n knipperlicht. moet je dus langer in de spiegel kijken dan normaal, dit om te beoordelen of het knippert of niet.

Hoe ziet dat er uit dan? Heb er even geen beeld bij.

Rond 1980 reden bijna alle motorrijders met groot licht. We hadden ook extreme lawaaiuitlaten. Desondanks zagen ze ons nog steeds vaak over het hoofd.

Bijlagen

• IMG_2463.JPG
    IMG_2463.JPG
    33,4 KB · Weergaven: 23
Gaat niet alleen om motor (in dit topic wel), maar in Duitsland zie je ook veel auto's die dit hebben. Ik ben sportief rijder, maar let wel goed op. oa als je dan wilt inhalen, en je ziet zo'n knipperlicht. moet je dus langer in de spiegel kijken dan normaal, dit om te beoordelen of het knippert of niet.
Mijn oude import auto had het ook standaard erop zitten vanuit Japan. En kwam gewoon door de apk. Het gaat meer om.het feit dat het niet fabrieksaf is geleverd dan het en/of gevaar/hinder oplevert.

Niet over het hoofd gezien worden is meer dan alleen verlichting en hoe letterlijk zichbaar je motor is.

Het is ook rijstijl, kennis van de tekortkomingen van het menselijk oog, inschatting van de natuurlijke luiheid van bestuurders en het verkeer lezen.

Niet over het hoofd gezien worden is meer dan alleen verlichting en hoe letterlijk zichbaar je motor is.

Het is ook rijstijl, kennis van de tekortkomingen van het menselijk oog, inschatting van de natuurlijke luiheid van bestuurders en het verkeer lezen.
Ik doe het voor de looks. Meer niet.

Dit idee. Ik heb ze in sterkte instelbaar en stel ze in op 40% van de normale sterkte. Dat is totaal niet fel en dan zullen ze echt niet dominanter als het dimlicht zijn.
Ohh, ja dat gaat je naar mijn idee niet echt helpen meer gezien te worden, vind het zelf ook vrij lelijk altijd.

Verder snap ik wel waarom het verboden is maar om nou te zeggen dat ik het echt mega hinderlijk vind ik ook niet het geval.

Mijn oude import auto had het ook standaard erop zitten vanuit Japan. En kwam gewoon door de apk. Het gaat meer om.het feit dat het niet fabrieksaf is geleverd dan het en/of gevaar/hinder oplevert.
Ik had de 1e Toyota Paseo ingevoerd in NL, en moest ook aanpassingen aan oa verlichting doen voor Europese wetgeving (1990)
(typegoedkeuring in Lelystad)

Ik had de 1e Toyota Paseo ingevoerd in NL, en moest ook aanpassingen aan oa verlichting doen voor Europese wetgeving (1990)
(typegoedkeuring in Lelystad)
Mijn toyota crown athlete had het ook. En motorkapbreedtelampjes en een 18.1 plaat orgineel. Mocht gewoon door zoals die was

Sinds gisteren staat deze in de garage.
Dan ook nog een Honda CTX DCT automaat en een Ducati 750 sport. Beide staan te koop.
IMG_2131.jpeg
Lijkt wel een battle bike voor op de weg😋.
Hoe rijdt zoiets in het bochtwerk? Ik ben natuurlijk mijn racer gewend

Terug
Naar boven