- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom?
Wat een domme vraag.
Eerder een dom antwoord.
Je elleboog slider al gebruikt? Of toch maar op de laars geplakt…
Die had ik al gebruikt, is oorspronkelijk idd een enkelprotector van een Sidi Cromo laars.Je elleboog slider al gebruikt? Of toch maar op de laars geplakt…
Wie heb je erbij gehaald dan?Voorvorkkeering vervangen in een uurtje. Zonder Werkplaatshandboek maar metlogisch nadenken kom je een eind![]()

Dat geloofd natuurlijk niemand.
Zelf heb ik toch altijd graag een werkplaatshandboek erbij.Voorvorkkeering vervangen in een uurtje. Zonder Werkplaatshandboek maar metlogisch nadenken kom je een eind![]()
de zin om aan deze klus te beginnen was er eerder dan de zin om een WPHB te bestellen.Zelf heb ik toch altijd graag een werkplaatshandboek erbij.
Dat niet specifiek, maar een thermobroek/legging onder mijn motorbroeken vond ik in de winter altijd wel prettig.Aanraders voor betaalbare waterdichte broeken met wintervoering?
Pas eens een Difi pak (of alleen broek) bij Motoport. Had er vroeger 1 en mijn vrouw tegenwoordig ook.Na 5 weken alleen maar camper rijden eindelijk weer motor gereden, heerlijk zeg.
Wel weer koud aan het worden en ik wil de winter blijven rijden. Aanraders voor betaalbare waterdichte broeken met wintervoering?
de zin om aan deze klus te beginnen was er eerder dan de zin om een WPHB te bestellen.
Op het einde kreeg ik de binnenpoot niet uit de buitenpoot. Dus toen heb ik even hulp gezocht in de vorm van een filmpje Was gewoon heel hard uit elkaar trekken😅. Was te voorzichtig. En de de montage volgorde heb ik even gekeken op het filmpje. Ook wel handig.
Beste sleutelen leer je het zonder theorie boek.Tegenwoordig zijn er ook geen Haynes boeken meer voor alle modellen. Hoewel in die boeken ook fouten stonden.