MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

New set of wheels :heart:
1725875116045.png

Over mooie kleuren gesproken:
IMG20240905165410.jpg

Te koop, mocht iemand nog een MT09 SP zoeken…

IMG_9197.jpeg

Vervangen van voorvorkkeerringen
Koppelings hulpcilinder keerring vervangen
Grote beurt
Remblokken voor en achter
Frame polijsten.

Pak gelijk alles wel mee als ie toch open ligt.
20241004_105458.jpg
20241004_105521.jpg
20241004_110120.jpg

Zelf heb ik toch altijd graag een werkplaatshandboek erbij.
de zin om aan deze klus te beginnen was er eerder dan de zin om een WPHB te bestellen.

Op het einde kreeg ik de binnenpoot niet uit de buitenpoot. Dus toen heb ik even hulp gezocht in de vorm van een filmpje Was gewoon heel hard uit elkaar trekken😅. Was te voorzichtig. En de de montage volgorde heb ik even gekeken op het filmpje. Ook wel handig.

Na 5 weken alleen maar camper rijden eindelijk weer motor gereden, heerlijk zeg.

Wel weer koud aan het worden en ik wil de winter blijven rijden. Aanraders voor betaalbare waterdichte broeken met wintervoering?

Na 5 weken alleen maar camper rijden eindelijk weer motor gereden, heerlijk zeg.

Wel weer koud aan het worden en ik wil de winter blijven rijden. Aanraders voor betaalbare waterdichte broeken met wintervoering?
Pas eens een Difi pak (of alleen broek) bij Motoport. Had er vroeger 1 en mijn vrouw tegenwoordig ook.

de zin om aan deze klus te beginnen was er eerder dan de zin om een WPHB te bestellen.

Op het einde kreeg ik de binnenpoot niet uit de buitenpoot. Dus toen heb ik even hulp gezocht in de vorm van een filmpje Was gewoon heel hard uit elkaar trekken😅. Was te voorzichtig. En de de montage volgorde heb ik even gekeken op het filmpje. Ook wel handig.

Tegenwoordig zijn er ook geen Haynes boeken meer voor alle modellen. Hoewel in die boeken ook fouten stonden.

Tegenwoordig zijn er ook geen Haynes boeken meer voor alle modellen. Hoewel in die boeken ook fouten stonden.
Beste sleutelen leer je het zonder theorie boek.
Ik vind ze hoogstens goed voor aanhaalmomenten, slijtagespecificaties, onderhoudsintervallen en soms een plaatje kijken . Ik vind exploded views vele malen overzichtelijker en heb een pdf bestand met alle exploded views incl onderdeelnummers van de RSV.

Terug
Naar boven