MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.501
bij mij doet die dat ook in z'n 6...

Heb jij injectie of niet? Ik heb carbs en die schijnen altijd beter langszaam en laagtoerig te rijden dan injectie fietsen, maar de mijne rijd niet echt lekker in z'n 6 hoor, rijd gewoon altijd in z'n 3-4.
Capo heeft ook injectie, maarja hij heeft ook een powercommander, dus loopt het zaakje al heel wat soepeler;):D

MF is verhaal apart. Nu ik aan orienteren ben naar andere motor kom je in topics waar veel mensen als gekken rond racen of hun motor zo gepimped hebben dat je hem niet eens meer durft te berijden.

En op MF lopen heel wat hufters rond waarvan je de moeder nog niet kunt vertrouwen.....

Maarja hier lopen ook genoeg honden en superdudes rond :)

Laatst bewerkt:
  • #1.503
MF is verhaal apart. Nu ik aan orienteren ben naar andere motor kom je in topics waar veel mensen als gekken rond racen of hun motor zo gepimped hebben dat je hem niet eens meer durft te berijden.

En op MF lopen heel wat hufters rond waarvan je de moeder nog niet kunt vertrouwen.....

Maarja hier lopen ook genoeg honden en superdudes rond :)

Ja tuurlijk, maar ik heb toch wel wat meer vertrouwen in MF dan in de gasten die op marktplaats zitten....

Ik niet meer :)

Ligt er ook aan, sommige posten al zo lang en ken je de posts van etc.. maar toch kun je je aardig vergissen.

• #1.505
Serieus? Zitten er dan zoveel klootzakken op? Had het toch hoger ingeschat

Sinds ik meerdere members van het 'Oost' gedeelte (regionaal) heb gezien weet ik dat er echt een heel stel mafkezen en idioten bij zitten.. Dat bedoelde ik dan niet echt in positieve zin:rolleyes:

• #1.507
Sinds ik meerdere members van het 'Oost' gedeelte (regionaal) heb gezien weet ik dat er echt een heel stel mafkezen en idioten bij zitten.. Dat bedoelde ik dan niet echt in positieve zin:rolleyes:

Hmm, gasten die ik gesproken/ontmoet hebt waren toch wel zuinig op hun bikes en onderhouden het goed.
Maarja er zullen ongetwijfeld wel klootzakken tussen zitten. Goed de kat uit de boom kijken.
Vriend van me heeft z'n bike op marktplaats gekocht, rijd nog steeds als een zonnetje. Het kan ook gewoon goed gaan natuurlijk.

1 na laatste groep rit hield iemand z'n helm op, dat heeft z'n neus gered en dat besefte zijn vrienden beter als hem geloof ik.

Ben wel klaar met groepritjes , meetings, etc en al helemaal met megameetings. Laatste is alleen leuk als je er met leuke rit heen rijd, ff hamburger scoren en met leuke rit terug naarhuis (bij voorkeur via dijkje bij wijk bij duurstede :P )

Ik weet 2 leuke regionaal groepen om eens wat te posten en verder boeit het me niet zoveel meer.

• #1.509
1 na laatste groep rit hield iemand z'n helm op, dat heeft z'n neus gered en dat besefte zijn vrienden beter als hem geloof ik.

Ben wel klaar met groepritjes , meetings, etc en al helemaal met megameetings. Laatste is alleen leuk als je er met leuke rit heen rijd, ff hamburger scoren en met leuke rit terug naarhuis (bij voorkeur via dijkje bij wijk bij duurstede :P )

Ik weet 2 leuke regionaal groepen om eens wat te posten en verder boeit het me niet zoveel meer.

MFA :D

Ik wil nog wel ff een keer mee met die gasten, ben met hun nog nooit mee geweest, lijkt mij wel lachen. Mooie weer lijkt alleen een beetje over te zijn. Moet zo weer ff de regen trotseren om 4 uur.

Ben al braaf hele week met de trein ;)

Donderdag met de motor ivm proefrijden s'avonds op de KTM Superduke 990 en 990 SM en maybe de duc.

MFA is leuk rijden, ligt er wel aan wie er mee gaat.

Hmm ik vind de prijzen soms wel schappelijker op MF omdat je iets meer zekerheid hebt van wat je koopt. De meeste zijn toch wel liefhebber en besteden net ff wat meer tijd aan hun beestje, ik betaal dan ook liever 300,- extra maar dat ik wel iets goeds heb.

MF is helaas dik overpriced, hoor ik van meerdere mensen die al een motor hebben. Maarja kijken kan geen kwaad, en mocht het dan zo ver zijn neem ik een vriend mee die al jaren motormonteur is :) .

MF is helaas dik overpriced, hoor ik van meerdere mensen die al een motor hebben. Maarja kijken kan geen kwaad, en mocht het dan zo ver zijn neem ik een vriend mee die al jaren motormonteur is :) .

Ik heb na de reactie van S0M30N3 nog eens gekeken naar die motoren op MF.. Lui zijn allemaal gek daar.. een R6 uit 1999 voor 5k... Er staan er ladingen op marktplaats.. IK wacht nog lekker ff een paar maandjes met kopen, totdat al die lui in de gaten hebben dat ze te hoog zitten met hun prijs gezien het aanbod aan motoren op dit moment...

Maargoed, het liefst ga ik nog ergens anders naartoe.. Weet een handelaar die doet in 'schademotoren'.. 2001/2002 met wat kuipdelen bekrast voor 3200 ofzo, zelf mooi spuiten,ben ik voor 4000 klaar en heb ik de kleuren die ik zelf mooi vind... (PS: Jah, ik weet dat je moet uitkijken met schademotoren ;) )

Maargoed, het liefst ga ik nog ergens anders naartoe.. Weet een handelaar die doet in 'schademotoren'.. 2001/2002 met wat kuipdelen bekrast voor 3200 ofzo, zelf mooi spuiten,ben ik voor 4000 klaar en heb ik de kleuren die ik zelf mooi vind... (PS: Jah, ik weet dat je moet uitkijken met schademotoren ;) )

Tja, het klopt wel, en zolang het maar krassen op de kappen zijn who cares ;) . Je kunt er bakken geld mee uitsparen.

MF is net DBB, iedereen lult elkaar na zonder enige onderbouwing.

• #1.518
MF is net DBB, iedereen lult elkaar na zonder enige onderbouwing.

En toch zijn we allemaal trots lid :p:D

Maar zoiezo, bij motoren moet je altijd goed kijken of het wel helemaal lekker zit. Maar een R6 voor 5k kan best, hangt van het jaartal af, vanaf 2001 is het wel redelijk hoor.

Heb jij injectie of niet? Ik heb carbs en die schijnen altijd beter langszaam en laagtoerig te rijden dan injectie fietsen, maar de mijne rijd niet echt lekker in z'n 6 hoor, rijd gewoon altijd in z'n 3-4.
Capo heeft ook injectie, maarja hij heeft ook een powercommander, dus loopt het zaakje al heel wat soepeler;):D

de mijne is ook injectie... Wat verbruikt je fiets? Ik heb het gevoel dat carbus zuiniger zijn dan injectie... de mijne hangt zo rond de 1op 10...

Donderdag met de motor ivm proefrijden s'avonds op de KTM Superduke 990 en 990 SM en maybe de duc.

Mmmmm superduke :D ja gaat er van verschieten! ik geef het je op een briefje :cool::D

Motormeuk - Foto's: Modellen 2008: Nieuwe foto's van de Kawasaki ZX-10R 2008

Waar is Kawasaki mee bezig.
Ik ben denk ik 1 van de trouwste fans van dit mooie merk.
Echter de 10 slaat de plank volledig mis.
Kuip met gaten, uitlaten als een dikke joint en ook nog eens een Ram Air boven de lampen wat helemaal nergens op lijkt.

Hoe goed hij ook mag zijn dadelijk op de weg/circuit, dit zou ik dus niet kopen:D

Terug
Naar boven