S0m30n3
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 16%
Ik heb zojuist een 2hands pak gekocht. Een nieuwe ben je minimaal 600,- kwijt (leer) dan een helm ong. 200,- voor een beetje goede, eigenlijk al 300,- Dan laarzen 150,- dan handschoenen 40,-. Als beginner moet je helm en handschoenen gewoon nieuw kopen en kleding kan je goed 2dehands kopen, maar een textiel pak hoeft ook niet veel nieuw te kosten. Heb zelf een textiel jack nieuw gekocht. Was 100,- 4 seizoenen jack.
Uiteindelijk kan het je 600,- kosten totaal, maar makkelijk ook 2000,- Hangt zoals Adhoc al zegt van je eisen af.
Reken er trouwens nog op dat je ong. 150,- kwijt bent aan goede sloten. Dan nog je verz. en wegenbelasting (51,-).
Leer bied de beste bescherming maar is niet waterdicht en ook niet heel warm voor de winter.
2. Nee zit k*t, wel geprobeerd, maar knelt me oor helemaal af.
3.Er staat ong. 12 uur voor beheersing en als je geen Brijbewijs hebt dan nog ong. 15 uur op de weg.
Uiteindelijk kan het je 600,- kosten totaal, maar makkelijk ook 2000,- Hangt zoals Adhoc al zegt van je eisen af.
Reken er trouwens nog op dat je ong. 150,- kwijt bent aan goede sloten. Dan nog je verz. en wegenbelasting (51,-).
Leer bied de beste bescherming maar is niet waterdicht en ook niet heel warm voor de winter.
2. Nee zit k*t, wel geprobeerd, maar knelt me oor helemaal af.
3.Er staat ong. 12 uur voor beheersing en als je geen Brijbewijs hebt dan nog ong. 15 uur op de weg.