SiRoj
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha... Een dikke 1000 moet er sowieso nog wel een keer komen![]()

Ik heb een paar foto's van de bike bijgedaan.
Deze bike is in perfecte staat,altijd dealer onderhouden, onderhoudsboekjes ter inzage.
Ik ben in Engeland met de bike, dit is geen enkel probleem.
Ik kan de bike naar je toezenden, je hebt 5 dagen om de bike te testen, voordat ik m'n geld krijg.
De prijs van deze bike is 3.900 euro, en de verzendkosten zijn 300 euro (ik betaal de helft van de verzendkosten)
De prijs incl verzendkosten zijn 4.050 euro.
Ik verkoop het voor een zeer lage prijs omdat ik naar het buitenland moet vertrekken voor mijn werk.
Als je enige vragen hebt stuur een e-mail.
PS: Please reply me in english, because I don't know to write dutch. Only my wife write dutch and she will leave the country tomorrow
Regards
te mooi gewoon.Som3n3 : De 750 was sneller als de blade 1000RR
wel dankzij volledig akra, pc2, k&n en ander voor tandwiel.
Ding reed heeeeeeerlijk.
Die oplichters zijn echt overal![]()

Volgens mij komt er rond je 25-30ste een moment waarop je een 1000 wilt rijden, deze koop je dan maar na 2-5 jaar kom je erachter dat het belachelijk hard gaat en ga je toch voor de funbikes aka super/hypermotards of voor een tour motor, omdat het toch wel chill rijdt![]()
![]()
Dat vind ik echt super! 
dat soort spul niet monteren als je motor er niet op afgesteld is.
Wat te arm lopen is geen probleem normaliter maar als je continue hoog toeren rijd (vakantie naar italie?) krijgt het spul intern geen tijd om af te koelen en kunnen er problemen ontstaan.
Luchtfilter scheelt niet veel. Ligt aan de motor waar je het op monteert, de een knapt er beter van op als de ander.
Tegenwoordig de nieuwe motoren moet al een race (circuit) filter in wil men nog iets van winst boeken.
Je moet de motor als een pomp zien. Als je er meer uit wil halen zul je er meer in moeten stoppen. Maar je kunt er niet meer uithalen als bijv. de uitlaat een restrictie heeft, maar ook niet als je er niet meer lucht en benzine in kunt stoppen, etc. etc.
En ja snelheids freak.. maar dat is wel stukje minder al .. denk ik.. misschien... ooit![]()
ik weet niet, ik rijd 4 jaar met de motor en al 4 jaar met een 600 en moest ik geld hebben voor ene volgende zou het weer een 600 worden!
Een dikke 1000 zegt me niks, liever een huilende 600 die je MEER kan benutten dan een 1000,
Al mijn kameraden rijden met r1, gsxr 1000, fireblade maar ze rijden me nergens los hoor! en dat met 105kg op een 600 van 4 jaar oudDat vind ik echt super!
Natuurlijk kpomen we op de autostrade dan ben ik verloren voor de moeite! als het bij mij zo goed als gedaan is, schakelen hun naar z'n 5de![]()

Ik heb er geen ervaring in op vlak van moto's
maar bij brommers is het wel zo dat een gerodeerde gietijzeren cilinder op een brommer niet opgewarmt hoeft te worden (natuurlijk wel nog roderen indien het een nieuwe cilinder is).
Een gerodeerde aluminium cilinder warm je best ff op, en niet te snel hoog in toeren jagen.
Omdat een alu cilinder een nicasil (juiste schrijfwijze ontglipt me) heeft.
Haha ja die capo gister vertelde zo lekker dat hij in een dorp in z'n 6 kan rijden, bij mij gaat ie dan horten en stoten.
Ohja en rijd jij je bike goed warm voordat je gaat gassen? Ze zeggen toch altijd de eerste 15-20km niet boven de 5000 toeren, maarja ik ga soms vrijwel meteen de snelweg op en dan maak ik al 6000 toeren, is dit sterk af te raden en kan ik beter binnendoor rijden?
Ben nog een beetje een noob op dit gebied![]()

ik heb achter 3 tanden kleiner gestoken en daardoor maakt ie nog meer toeren... maar hij trekt echt lekker 
Na 1 a 2 jaar gaat ie eruit, je legt hem plat, etc. etc. Whaha ja idd, dat tekstje daarboven is std, maar die nigiriaan weet bij god niet wat er staat, dus voordat je in nederlands antwoord ff die PS eronder zettente mooi gewoon.
Siroj, als ik je een tip mag geven kijk ff op motor-forum.nl, staan ook veel aanbiedingen tussen, maar die gasten vertrouw ik wat meer dan marktplaats gasten. Heb mijn motor er ook gekocht.
Het nadeel van MF vind ik alleen dat die lui allemaal gek zijn.. Heb allemaal laffe mods aan de motor gedaan, maar hebben daardoor het gevoel dat het ding een gigantische waarde heeft.. Ik ben nog niets 'goedkoops' tegengekomen daar...
Voor het weten of je motor te arm loopt moet je op een testbank.
Het is niet enkel de testbank maar ook een boel werkuren, dyno kit etc om de motor af testellen. Ben je al gauw 350/400 euro verder. En de winst ? te weinig (in mijn ogen)
Enkel doen als je het geld over hebt en je motor wil pimpen.. eerste motor pimpen is not done in mijn ogenNa 1 a 2 jaar gaat ie eruit, je legt hem plat, etc. etc.
En warm rijden.. JA!!
Helm op.. en dan starten. Dan handschoenen aan op mijn gemak. Plaatsnemen, vizier dicht, dan Ik rij tot koelvloeistof temperatuur op temp is niet lager als 2750 toeren en niet hoger als 4500 toeren. Als koelvloeistof temp op is gelopen tot 81 graden (dan springt hier thermostaat open) en terug zakt naar 74 en weer terug komt op 77 dan ga ik verder tot 6000. Dan dan 15km en dan door tot wat ik wil. (meestal duurd het dan nog wel ff voor hij keer naar rode gaat)
Tijdens warm rijden geef ik GEEN vol gas. kom niet verder als de helft, gewoon wat sneller opschakelen etc.
Ben een zeikerd als het op warm rijden aan komt.