AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Haha is goed, heeft geen haast nog, moet eerst ff banden regelen.
 
Vandaag de luchtfilter schoongemaakt. Ik kwam er achter dat dit een K&N inleg filter is. Ik heb gelijk maar de olie ververst met filter. Dit was hoog nodig.
 
Vandaag de luchtfilter schoongemaakt. Ik kwam er achter dat dit een K&N inleg filter is. Ik heb gelijk maar de olie ververst met filter. Dit was hoog nodig.

Volgende week ga ik hetzelfde ff doen en bougie's vervangen.
 
Ik denk dat ik daarmee ga wachten tot na de winter, gelijk een grote beurt geven... er staan dan wss 36000km op kan ik gelijk de kleppen laten stellen...
 
Ik denk dat ik daarmee ga wachten tot na de winter, gelijk een grote beurt geven... er staan dan wss 36000km op kan ik gelijk de kleppen laten stellen...

Grote beurt ga ik deze winter op m'n gemak doen. Mooie winter om te klussen, zodra het mooi weer is wil ik

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
nog 1 a 2 weekies en dan word de nieuwe bike geleverd !!! triumph triple !!:D
 
Zo rustig hier...

Undertray besteld en alu chainguard (zwart) besteld. Nu nog even kijken welk desig op mijn kappen gespoten gaat worden en hoe het zadel eruit moet komen te zien :cool:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dit weekend neem ik mijn R6'je toch nog eens buiten.Vind de herfst de mooiste periode om te toeren. Helaas wel een gevaarlijke, al die boeren die hun maïs afdoen en het wegdek bevuilen.

Maar het houdt er me toch niet van om een rustige landelijke toer te gaan doen, lekker ontspannend.
 
Dit weekend neem ik mijn R6'je toch nog eens buiten.Vind de herfst de mooiste periode om te toeren. Helaas wel een gevaarlijke, al die boeren die hun maïs afdoen en het wegdek bevuilen.

Maar het houdt er me toch niet van om een rustige landelijke toer te gaan doen, lekker ontspannend.

Zondag wordt het wel lekker weer.

Wat dragen jullie trouwens onder jullie lerenpak met deze temperatuur? Thermokleding of gewoon tshirtje en onderbroek?
 
gewoon tshirtje en onderbroek

En wss een lichte sweater.

In België hebben we de laatste tijd als erg geluk gehad in het weekend, heb helaas meer met de fiets gereden dan met de motor. :o
 
Ben afgelopen zondag een toertje gaan doen, was aangenaam rijden, als het frisser word een dunne trui aandoen. Moet nog eens thermisch ondergoed scoren op het werk :D
 
Ik rij al die tijd gewoon nog door hoor...
 
Zondag wordt het wel lekker weer.

Wat dragen jullie trouwens onder jullie lerenpak met deze temperatuur? Thermokleding of gewoon tshirtje en onderbroek?

In de broek heb ik de wintervoering geritst en de jas is nog same zoals in de zomer vaak gewoon tshirt of polo onder.
 
Thermo kleding roels.. zowel in zomer als in winter.

Ga volgende week beginnen met motor RDW klaar te maken.
 
Thermo kleding roels.. zowel in zomer als in winter.

Ga volgende week beginnen met motor RDW klaar te maken.

Ja ga ik ook eens aanschaffen dan.

Hou ons op de hoogte met wat foto's of heb je al een topic lopen op MF?

Vandaag me eerste spot gehad btw :cool::D
 
Back
Naar boven