Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

ow door die gozer z'n vriendin..ja die had mij van de week ook al gespot,helaas niet terug gespot, bedoel als het meiden zijn wi lje altijd wel keuren toch :o

Nee geen topic. Komt tzt wel als ik er zin in heb. Komende 2 weken nog geen tijd om ech tiets te doen maar wel tig ideeen

Twijfel nog over :

- frame zwart of alu laten of polijsten
- motorblokdeksels laten coaten/zelf spuiten met hitte bestendige lak
- kleur in algemeen
- soort kontje
- soort koplamp, hoewel ik daar wel idee over heb.

heb al wel wat details in me hoofd zitten maar eens kijken of het uitvoerbaar is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.622
Haha was wel leuk wijfie hoor :D

Neem zoiezo je tijd over kleur, een overhaaste beslissing is altijd k*t als je erachter komt dat de kleur je niet bevalt, maar dat zal ik jou niet hoeven te vertellen :P:D

Ik moet helaas mijn roze papiertje inleveren :( .

Krijg nu zo een lelijk pasje :P .

• #1.624
Haha :roflol: ik dacht al. Dat pasje is opzich wel chill hoor, als het geregend heeft kan je tenminste nog gebruiken en hoef je hem niet te strijken om het weer netjes te krijgen.

Frans filmpje om de aandacht op veilig motorrijden te vestigen.

De teksten die voorbijkomen betekenen:

1) U rijdt nét een beetje door oranje
2) U rijdt nét een beetje te snel
3) U rijdt nét een beetje te dichtbij
4) U bent nét een beetje dood

Youtube Filmpje

• #1.626
Ze hebben we gelijk. Afstand houden vind ik zoiezo iets wat je moet doen en dat doe ik ook. Heb er zelf ook een hekel aan als mensen me op me bumper zitten. Bij onnodig links rijden ga ik ook niet op iemands bumper zitten, ik zal dan nog eerder rechts inhalen wat tevens ook niet echt veilig is.

Heb zojuist ff nieuwe bandjes besteld. MPP's. Luchtfilter ff schoongemaakt, olie gehaald, olie filter moet nog ff. En dan ff verversen en vervangen. Bougies ff controleren en vervangen en dan binnenkort de grote uitgave van kleppen en carbs controleren/synchroniseren.

Ohja heb nog ff een filmpje van me bike geschoten, geluid is wel duidelijk filmpje zelf wat minder :)

Geluidje klinkt echt :bow::D

Netjes!:rocknana:

Wat een gruwelijk geil geluid!

som3on3 : met die km stand hoef je geen kleppen te doen..24k of 48k.. mits je weet dat het gedaan is.

Wel moet je je gas/choke kabels ff smeren en je carbs synchroniseren, evt. remvloeistof vervangen, etc.

• #1.632
Bedankt jongens.

Oh ok, dus dat hokken en stoten zal dan waarschijnlijk van de carbs komen aangezien die een hele tijd terug gesynchroniseerd waren.
Ik heb de andere dingen al in het me Haynes werkplaatshandboek staan wat ik ga doen. Koelvloeistof vervangen doe ik ook meteen.

Met wat smeer jij trouwens je kabel? Gewoon ff wd40 ertussenin spuiten of kable loshalen en met vet insmeren?

Bedankt voor de hulp Capo, jij weet er wel veel van, chill zo iemand op het forum :D

het is echt wel op eigen risico gozer :) Een auto heeft 4 wielen en is een foutje 95% wel te corrigeren, op 2 wielen echter wil je geen gezeik hebben. Weet wat je doet of blijf er vanaf!

Een dunne olie + injectie naald doet wonderen, wel een stompe anders beschadig je teveel en krijg je alsnog problemen. Let wel dat je daarna je gas hendel op nieuw moet afstellen en dat je de schroefjes niet te strak terug in het plastic draait (knoppenpaneel)
Zorg iig dat het kan zakken.
Dit geld ook voor evt koppelings kabel en choke kabel.

Koelvloeistof enkele vervangen als dat nodig is, zijn speciale test strookjes voor, kun je vast wel 1 krijgen bij een dealer, die dompel je erin en die meet of het nodig is ( concentratie koelvloeistof )

Doe wat olie in een dop van een verf spuit, eerste 2 mm ongeveer van schroefjes duw je ff erin en draai je dan pas in dingen als frame etc. Dat voorkomt een heel stuk het vreten van schroefdraad.

Carbs heb je speciaal meet gereedschap voor nodig

Laatst bewerkt:
Lekker geluidje... Zal binnenkort ook eens een filmpje van mijn geluidje maken.. Ben van de week ergens naartoe gereden en kreeg de hele tijd commentaar van vrienden die achter me reden dat het wel erg veel lawaai maakte :D

Ik hoop dat er in november iets leuks tussen zit, ik moet nog effe geduld hebben :hamer: .

Ze hebben we gelijk. Afstand houden vind ik zoiezo iets wat je moet doen en dat doe ik ook. Heb er zelf ook een hekel aan als mensen me op me bumper zitten. Bij onnodig links rijden ga ik ook niet op iemands bumper zitten, ik zal dan nog eerder rechts inhalen wat tevens ook niet echt veilig is.

Heb zojuist ff nieuwe bandjes besteld. MPP's. Luchtfilter ff schoongemaakt, olie gehaald, olie filter moet nog ff. En dan ff verversen en vervangen. Bougies ff controleren en vervangen en dan binnenkort de grote uitgave van kleppen en carbs controleren/synchroniseren.

Ohja heb nog ff een filmpje van me bike geschoten, geluid is wel duidelijk filmpje zelf wat minder :)

Ik hoopte op een wheely :(

Misschien dit weekend als ik tijd heb zal ik wheelie voor je filmen :P

(helaas te druk met werk ben ik bang :( )

ivfj9z.gif

Terug
Naar boven