Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.641

Dan zal je bij mij nog lang moeten wachten, ik ga eerst goed leren rijden voor ik aan die capriolen begin :p
Schroefjes en boutjes vet ik altijd in voorals ik ze terug draai.
Teststrookje zal ik ff halen.

Ja ik weet dat je voor die carbs idd speciaal gereedschap nodig hebt. Ik ga ff rondbellen, kijken of iemand dat alleen doet of dat ze er meteen een grote beurt aan willen plakken.

Wat bedoelde je met eigen risico? Het sleutelen aan een motor? Dat begrijp ik, voor de meeste dingen die ik voor het eerst doe haal ik me oom erbij. Gelukkig ben ik niet a-technisch en heb gelukkig al 3 jaar sleutel ervaring. Ik neem voor alles altijd de tijd. Over een achterbrug demonteren heb ik ook 2 dagen gedaan en monteren ook. Alles rustig bekijken, boutjes sorteren, invetten, boutjes/moertjes vervangen. Ik loop liever geen risico met een motor, alles moet grondig gebeuren.

• #1.642
ivfj9z.gif

Lekker je koppeling laten schieten alleen een beetje teveel gas.

cool som3on3 :)

• #1.648
Zo deden we het vroeger met de brommer ook :D

Haha ja met de brommer kon je volgas geven en dan schoot je gewoon weg, bij de motor lukt dat niet meer zoals ik laatst merkte:
Ik maakte voor een stoplicht sprintje ff wat toeren met de motor, koppeling laten schieten om snel op te trekken, wheelie als gevolg en de schrik van me leven. Dus dat gassen en koppeling laten schieten laat ik nu wel zitten. Doe het wel gewoon op het gas.

te snel laten schieten .. ach of wheelie of je achterwiel slaat door ( ook leuk in de regen overigens ) etc. etc..

tis goed om te weten hoe je motor reageerd en vooral wat de bestuurder doet :P

Wheelie's en stoppie's allemaal leuk om te zien, maar je vering vindt het helemaal niet leuk :evil2: .

• #1.651
te snel laten schieten .. ach of wheelie of je achterwiel slaat door ( ook leuk in de regen overigens ) etc. etc..

tis goed om te weten hoe je motor reageerd en vooral wat de bestuurder doet :P

Hehe idd, merkte meteen wat ie deed, gelukkig was ik optijd met het gas dichtdraaien en niet zoals Pedrosa :p.

@ Jinsu: Voor je balhoofd schijnt het ook k*t te zijn, vooral als je hard weer neerkomt. Scheurtjes in het frame kan een gevolg zijn van teveel wheelies heb ik gelezen.

Hehe idd, merkte meteen wat ie deed, gelukkig was ik optijd met het gas dichtdraaien en niet zoals Pedrosa :p.

@ Jinsu: Voor je balhoofd schijnt het ook k*t te zijn, vooral als je hard weer neerkomt. Scheurtjes in het frame kan een gevolg zijn van teveel wheelies heb ik gelezen.

Tveel rijden slijt ook je banden , je ketting , je tandwielen , je zuigers etc. Je moiet het met beleid doen en dan gaat het goed , sommige fietsen kunnen er beter tegen dan de andere (TL1000R & S kunnen er bijvoorbeeld heel slecht tegen)

• #1.653
Zojuist me paddock stands binnen gehad. Voor en achter. Nu even de velgen loshalen en dan verse nieuwe MPP's eronder zetten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik wil achter nog van die raceadapters. Zodat je ze erin kan klikken.

Mooie aankoop!

Wat was je kwijt?

Vrijstelling kilometer heffing. Eens kijken wat we dan wel mogen betalen i.p.v. kilometertroep , net was in het nieuws dat er zelfs gesproken werd over een korting en eventueele aanpassing (strenger maken) voor het behalen van je A.

Oud:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nieuw:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Voel ik me weer wat veiliger in de regen!

Terug
Naar boven