S0m30n3
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere vierkante banden eerstRij ze nu wel ff rond he
![]()
Heb er alleen nog 3000 km op gereden, terwijl ze eigenlijk al op waren toen ik de motor kocht (zou op dat moment een weekje later bandjes krijgen)
Ik ga mijn best doen!

Hehe
Rustig aan he, niets overhaasten, je moet niet het gevoel hebben dat je perse met je knie op de grond door de bocht moet, leer eerst goed bochten nemen, je gaat dan vanzelf steeds schuiner, bij mij gebeurde het laatst ook gewoon zo.
Met motorrijden moet je niet overhaast doen, want dan verkramp je en dan ga je juist de mist in.

Kneedowns heb ik na een paar dagen al gemaakt.. Puur om te kijken hoe ver dat was en hoe het voelde.. Nu geef ik er weinig meer om, aangezien op een CB500 de voetsteuntjes zo laag zitten dat je als een malle naast je motor moet hangen om met je knie de grond te raken.. Weinig behoefte aan... Maargoed, raak de steuntjes nog regelmatig, dat is de max voor mij
Maar je hebt wel helemaal gelijk hoor!![]()
Wie heeft een adres waar je http://i14.ebayimg.com/06/i/000/b1/...js?[/QUOTE] Bang dat je op je smoel valt!?
Nee , rijd met donker vizier en 'savonds en in de nacht vaak met mijn systeemhelm open. Bivakmuts is geen optie omdat dan mijn bril beslaat

Nee , rijd met donker vizier en 'savonds en in de nacht vaak met mijn systeemhelm open. Bivakmuts is geen optie omdat dan mijn bril beslaat
.zo net even terug van een enerverend motorrij avontuur.
Voor het eerst een gruwelijke tankslapper gehad, hahaging maar net goed denk dat ik toch maar eens een stuurdemper ga bestellen. Merk toch dat ik steeds ietsje verder ga op de motor. En vandaag dus even iets te ver
![]()
.Ik heb zelf ook zo'n foggy mask en was er niet echt tevreden over. Kun je beter een pinlock laten zetten op je vizier.![]()
Pinlock is er niet standaard voor de airoh die ik heb , moet nog een andere helm komen maar nog geen zin in om er 1 te zoeken/passen.
.Pinlock is er niet standaard voor de airoh die ik heb , moet nog een andere helm komen maar nog geen zin in om er 1 te zoeken/passen.
zo net even terug van een enerverend motorrij avontuur.
Voor het eerst een gruwelijke tankslapper gehad, hahaging maar net goed denk dat ik toch maar eens een stuurdemper ga bestellen. Merk toch dat ik steeds ietsje verder ga op de motor. En vandaag dus even iets te ver
![]()
Is er niet standaard, maar is er wel voor te krijgen dan? Ik zou je echt adviseren om een pinlock te nemen ipv zo'n foggy-mask.

Een dealer hier in de buurt kan je de pinlocks op maat laten maken , alleen daarmee ben ik niet van het probleem af dat mijn bril niet meer beslaat![]()