SiRoj
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6
Ik twijfel om een motor rijbewijs te halen. Ik ben geen motor-gek, maar vind het wel leuk opzich. Maar ik zou het willen om altijd vooraan bij het stoplicht te staan, en nooit in files te staan. In hoeverre raden jullie me aan om dit te gaan doen? Want volgens mij komt er een hoop bij kijken, en ik ben niet iemand die in het weekend aan zn motor gaan zitten knutselen of stukken gaat touren op dat ding. Ik zou het puur voor praktische redenen willen, maar ik weet dus niet of het dan een dure bezigheid gaat zijn. Ik zou die motor dan hetzelfde gebruiken als nu een auto. S'ochtens naar werk, en weer naar huis, motor in de schuur en verder met andere dingen. Iemand die me meer kan vertellen?
Zorg dan gewoon dat je een betrouwbare motor koopt.. Motorrijden is heerlijk, ik gebruik hem deels voor de fun, maar meest van de tijd gewoon voor 'werkverkeer', aangezien ik geen auto heb..
Ik kan het je echt aanraden.. Ik rij nu amper meer auto, alleen als ik iets moet ophalen dat niet in een rugtas past.. Autorijden is echt saai als je motor gewend bent, je bent veel actiever aan het rijden

.. Anyway, het maakt voor mijn zoektocht vrij weinig uit aangezien ik nog moet testrijden en de hele zooi
. Wel dezelfde jaren met elkaar vergelijken he
.
, dan maar deze week
)