XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zo zaterdag even mijn nieuwe set pilot powers er onder geknalt, nu lekker aan het inrijden die hap, was bij de 35km nog aan het slippen, toch ietsjes te plat al gegaan met de set, maar merk dat ie nu wel steeds meer grip krijg, ga steeds ietsjes platter.


Die supercorsa's waren niets meer voor de winter. Dit is wel een hele verbetering.

Banden inrijden duurt ook minimaal 200 km :D .
 
Ik vind het nu sowieso een beetje naadje, merk toch met vooral korte bochtjes dat het soms glad is, beetje glibberen.. Is op zich in de regen wel logisch en met droog weer valt het me op dat er nog wel veel stof en ander vuil ligt

Hier zijn de 3 eerste rotondes die ik tegenkom bezaait met grind,zand en olie/diesel. Afvalverwerkingsbedrijf rijdt de hele dag op en af en ziet het schoonmaken niet als prioriteit. Ooit eens op aan gesproken maar hun vinden de eventuele claims en boetes goedkoper dan de rotondes schoonhouden...gemeente doet er ook weinig aan.:(
 
Hier zijn de 3 eerste rotondes die ik tegenkom bezaait met grind,zand en olie/diesel. Afvalverwerkingsbedrijf rijdt de hele dag op en af en ziet het schoonmaken niet als prioriteit. Ooit eens op aan gesproken maar hun vinden de eventuele claims en boetes goedkoper dan de rotondes schoonhouden...gemeente doet er ook weinig aan.:(

Bezwaar indienen bij de gemeente, daarna eventueel beroep bij de bestuursrechter, ik denk toch dat ze heel snel de zaak in orde gaan brengen.
 
Banden inrijden duurt ook minimaal 200 km :D .

Hehe ja dat had ik ook te horen gekregen, maar het stuurt zo makkelijk met die 170 PP in vergelijking met de versleten 180 supercorsa. (standaard is ook 170 dus waarom de vorige eigenaar er een 180 had omzitten??? Poser waarde...)

Dus dan ga je al snel wat platter dan gebruikelijk, merk nu wel dat ie steeds meer grip krijgt, heb er nu 50km opzitten.
 
Banden inrijden duurt ook minimaal 200 km :D .


In de zomer duurt het minder lang dan in de winter... Ik rijd mijn banden in de zomer in op een 20 à 30km...
In de winter is het kouder en kan hij het minder goed uitzweten...
 
Bezwaar indienen bij de gemeente, daarna eventueel beroep bij de bestuursrechter, ik denk toch dat ze heel snel de zaak in orde gaan brengen.

Ik zal het weer eens proberen , gaan geregeld zowel in zomer als winter motorrijders (en heel af en toe andere 2 tweewielers) op hun muil omdat de bandjes grip verliezen door de rotzooi.
 
Ik hoop dat ik binnenkort naar een ander cybercenter wordt overgeplaatst. 2 kilometer verder, maar 15 stoplichten minder en meer bochten en een vet lange rechte stukken erin :D
 
Volgen hier ook mensen motogp?

Dit jaar niet, ik weet niet hoe het komt, maar ik heb geen enkele wedstrijd gezien! andere jaren mis ik geen enkele...
Volgend seizoen ga ik zeker terug kijken!
 
Volg het al een aantal jaar, maar als ik het een zondagje mis is het geen ramp, ik creëer mijn eigen Moto GP wel :P (grootheidswaanzin).

Was trouwens pokke koud vandaag op de bike. Geen tenen meer over en bovenbenen hadden het ook te voorduren.
 
Volg het al een aantal jaar, maar als ik het een zondagje mis is het geen ramp, ik creëer mijn eigen Moto GP wel :P (grootheidswaanzin).

Was trouwens pokke koud vandaag op de bike. Geen tenen meer over en bovenbenen hadden het ook te voorduren.

Lag dus niet aan mij dat het zo koud was , ik rijd nog steeds in leer met zomerhandschoenen :o
 
in dat opzicht ben ik een mietje, onder de 15 graden rij ik echt niet meer :D

lekker warm in de auto :P
 
Vanmorgen A13:

Ongeluk met motor op A13 bij Ypenburg

YPENBURG - Door een verkeerde inhaalmanoeuvre is een tegen een auto gebotst op de A13. De motorrijder is zwaar gewond, onder politie begeleiding afgevoerd, naar het ziekenhuis. Een traumahelicopter verleende assistentie. De A13 is voor twee uur afgesloten geweest.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

8bxyw6t.jpg
 
Lag dus niet aan mij dat het zo koud was , ik rijd nog steeds in leer met zomerhandschoenen :o

Heb nu m'n winterhandschoenen tevoorschijn gehaald, rij nog steeds met spijkerbroek, meestal geen zin om me leren broek aan te trekken, luiheid.


Heftig ongeluk BTW.
 
Xenon besteld :cool:
 
Heb nu m'n winterhandschoenen tevoorschijn gehaald, rij nog steeds met spijkerbroek, meestal geen zin om me leren broek aan te trekken, luiheid.


Heftig ongeluk BTW.


Ik heb nog NOOIT in mijn spijkerbroek gereden! Ik weet niet, maar zonder mijn lederen kostuum zou ik me niet compleet voelen op mijn motor...
 
Back
Naar boven