MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mss dat ik daar net te laat mee ben, maar zag van de week xenon voor 50$!!! op ebay.com

Heb nu 2 setjes inclusief 2 ledlampjes voor het stadlicht voor 166,60 inc verzenden met 1 jaar garantie.

([WIKIPEDIA]Xenon[/WIKIPEDIA] is met grote ballasten en heeft halogeen groot licht)
 
Heb nu 2 setjes inclusief 2 ledlampjes voor het stadlicht voor 166,60 inc verzenden met 1 jaar garantie.

([WIKIPEDIA]Xenon[/WIKIPEDIA] is met grote ballasten en heeft halogeen groot licht)

Het kijkt inderdaad prettiger, maar er is nog discussie over of het toegelaten is voor motoren aangezien alleen auto's in de Europese richtlijnen worden genoemd.
 
Het kijkt inderdaad prettiger, maar er is nog discussie over of het toegelaten is voor motoren aangezien alleen auto's in de Europese richtlijnen worden genoemd.

Niets is verboden tot het geschreven staat :p Plus dat het bijdraagt aan de verkeersveiligheid voor mezelf dus als ze gaan auwehoeren kunnen ze de tering krijgen.

Wat inderdaad wel is met accelereren dat de tegenligger verblind word door het felle licht wat dan op ooghoogte komt.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

CLEARWATER, Fla. (AP) -- Evel Knievel is dead.

That sentence probably should have been written in 1968, when Knievel crashed his motorcycle spectacularly as he jumped the fountains at Caesar's Palace in Las Vegas and wound up in a coma.

It probably should have been written in 1974, when his rocket-powered cycle failed as he tried to jump the Snake River Canyon and he almost landed in the raging water. Or the numerous other times when, while trying to jump something bigger than ever, he splattered.

Instead, it was written Friday. Natural causes. Age 69.

:(
 
Zo de GSX-R 600 K4 staat in de garage :D .
 
En waar blijven jou wheelie filmpjes :D ?

Ik kan beroep doen op mijn rijervaring van 4 maanden. Hij rijd al langer en mag dat wel eens onder de knie hebben :P

Ik post van het voorjaar wel een wheelie filmpje, zit nu nog in de fase dat ik hem wel een stuk van de grond krijg bij het stoplicht en het ff volhoud, maar balanceren op het dode punt lukt mij nog niet :P Daar wacht ik nog wel ff mee.
 
Ik kan beroep doen op mijn rijervaring van 4 maanden. Hij rijd al langer en mag dat wel eens onder de knie hebben :P

Ik post van het voorjaar wel een wheelie filmpje, zit nu nog in de fase dat ik hem wel een stuk van de grond krijg bij het stoplicht en het ff volhoud, maar balanceren op het dode punt lukt mij nog niet :P Daar wacht ik nog wel ff mee.

Ach een wheelie, ik rijd bijna 5 jaar en wheelie's kan ik wel maar kan niet echt blijven balanceren... Ik heb meer fun in het bochtenwerk!
Stoppie's doe al helemaal niet! heb daar een bijna crash ervaring mee en sinds dien doe ik dat niet meer :p:D
 
Ach een wheelie, ik rijd bijna 5 jaar en wheelie's kan ik wel maar kan niet echt blijven balanceren... Ik heb meer fun in het bochtenwerk!
Stoppie's doe al helemaal niet! heb daar een bijna crash ervaring mee en sinds dien doe ik dat niet meer :p:D

Voor stoppies schijt ik ook bijna op me bek gegaan bij het stoplicht een keer. Bochten werk idd is gewoon fokkin vet als het lekker gaat :D
 
Ach een wheelie, ik rijd bijna 5 jaar en wheelie's kan ik wel maar kan niet echt blijven balanceren... Ik heb meer fun in het bochtenwerk!
Stoppie's doe al helemaal niet! heb daar een bijna crash ervaring mee en sinds dien doe ik dat niet meer :p:D

Oplossing voor het niet kunnen balanceren; doorschakelen en met het gas de hoogte constant aanpassen :o Doorschakelen tijdens de wheelie lukt me alleen nog niet :(
 
Oplossing voor het niet kunnen balanceren; doorschakelen en met het gas de hoogte constant aanpassen :o Doorschakelen tijdens de wheelie lukt me alleen nog niet :(

dat is ook mijn probleem... Ik weet niet hoe het komt maar doorschakelen lukt niet... volgend seizoen maar eens op oefenen :cool:
 
En dan geen foto's? Half werk doen we niet aan in dit topic :p

Krijg je morgen wel, dadelijk effe naar Duitsland met dit prachtige :rolleyes: weer. Je moet wel constant op de snelheidsmeter letten, je gaat er zo overheen :o .
 
Krijg je morgen wel, dadelijk effe naar Duitsland met dit prachtige :rolleyes: weer. Je moet wel constant op de snelheidsmeter letten, je gaat er zo overheen :o .

Ok , succes!

Heb inmiddels mijn bestellijst bijna afgerond:

- Xenon
- Led stad verlichting
- Alu kettingkast
- Achterlicht met geïntegreerde knippers
- Undertray
- Scott oiler
- Motorische dingen (bougies , luchtfilter etc)
- Stalen rem leidingen
- Progressieve voorvork veren


Dingen die ik nog moet bestellen/doen:

- Oplossing voor de voor knipperlichten
- Kenteken verlichting
- Demper (of de huidige inkorten en aanpassen)
- Alu radiateur cover
- Kettingset (moet in Januari vervangen worden)
- Design maken voor het spuiten van de fiets

Druk en duur , planning is om de fiets voor het 'nieuwe seizoen' klaar te hebben. Beestje 5 dagen per week gebruikt dus grotendeel moet in het weekend gebeuren. :)
 
YEAH.. Net een Duitser aan de telefoon gehad, prijs afgesproken dus in feite een motor gekocht :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

GSX-R600, 2002, 20k op de klok
- Bos uitlaat
- Andere underseat
en nog wat klein spul

Nu nog ff kijken wanneer ik hem op kan halen, tis 4,5 uur heen, en nog eens 4,5 uur terug

Tis dus in feite deze kleurstelling:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij is NIET overgespoten, gast heeft enkel de fluorgele stickers er afgehaald zegt hij...
 
Nice, leuk ding :) . En als de kappen zijn overgespoten, is geen ramp als er niks mis met het frame en het blok is toch, maar de banden lijken wel erg kaal :D .

Ik heb ook hier een daar een paar schoonheidsfoutjes op de kappen, misschien laat ik ze overspuiten of ook niet, voorkom je toch niet "steenslag en dergelijke" .

Ik moet nog een foto maken, nadat ik hem weer gepoetst heb, na een bui zit er toch wat rotzooi op :P .
 
Voorband is nieuw, achter is idd kaal.. Heb ik al rekening mee gehouden
 
Back
Naar boven