Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Wat heeft dat ding gelopen? en imo gaan de filmpjes die je hier nu heb gepost je parten spelen :D



26k


zal ik erbij zetten:

door een oud dametje gebruikt en altijd rustig mee gereden? :P


tis een R1 vlammen op zon ding, zijn ze voor gemaakt!
 
26k


zal ik erbij zetten:

door een oud dametje gebruikt en altijd rustig mee gereden? :P


tis een R1 vlammen op zon ding, zijn ze voor gemaakt!

mits goed warm gereden :P, nee het is een dikke fiets en 9k ga je er zeker voor krijgen :)
 
Dat in de begrenzer rijden schroeven de marktwaarde zeker niet op DVO:D
 
Gruwelijk, ga je hem nog op straat gebruiken of alleen voor stunten?

ook wel voor op straat, maja groot tandwiel achterop dus 'blazen' gaat em niet worden :p
 
ook wel voor op straat, maja groot tandwiel achterop dus 'blazen' gaat em niet worden :p

Hehe idd, geen snelweg opzoeken meer :P
 
Nog 1,5 jaar wachten en dan wordt dit de opvolger voor mijn zx6r (ja daar ben ik af en toe nu al mee bezig :P)



Of zal ik voor deze gaan :P

 
Voor de ongeduldigen, betere foto's volgen nog ;) , kan mijn photoshop CD niet vinden...

Scroll naar beneden voor de foto ;) .
 
Laatst bewerkt:
Vanavond xenon inbouwen en een RAW led achterlicht met geïntegreerde knippers :cool:
 
Vanavond xenon inbouwen en een RAW led achterlicht met geïntegreerde knippers :cool:

Xenon zit erin , RAW unit nog niet want de bouten en schroeven zaten iets te vast na 5 jaar niet gebruikt te zijn :( Morgen of overmorgen maar eens kijken!

Super vooruitgang trouwens van halogeen naar xenon! :cool:
 
Als ik mijn bike heb zet ik na de keuring bij RDW (weet niet of het een probleem is) er ook Xenon in denk ik
 
Als ik mijn bike heb zet ik na de keuring bij RDW (weet niet of het een probleem is) er ook Xenon in denk ik

Er is discussie over of Xenon bij een motor is toegelaten, bij een auto mag het, maar die Xenon lampen moeten ook weer aan bepaalde eisen voldoen, is nogal wat met al die regels.
 
Er is discussie over of Xenon bij een motor is toegelaten, bij een auto mag het, maar die Xenon lampen moeten ook weer aan bepaalde eisen voldoen, is nogal wat met al die regels.

Bedankt België in dat geval, voor geen motorkeuring te hebben. :D

Anders mag ik de helft van mijn motor afbreken :(
 
indd :D enkel al 'k op circuit ga rijden de demper wisselen
 
Bedankt België in dat geval, voor geen motorkeuring te hebben. :D

Anders mag ik de helft van mijn motor afbreken :(

Hier ook niet hoor, hij moet alleen door de keuring omdat ik hem vanuit Duitsland haal, anders was er ook geen enkele keuring nodig (al zijn ze wel bezig met een APK voor motoren in NL)
 
Hier ook niet hoor, hij moet alleen door de keuring omdat ik hem vanuit Duitsland haal, anders was er ook geen enkele keuring nodig (al zijn ze wel bezig met een APK voor motoren in NL)

Ik vind dat best goed, want je loopt een veel groter risico op de motor dan in een auto en er zullen een heleboel motoren van de 2e hands markt verdwijnen in verband met herstelde frames of iets dergelijks ;) .

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo effe een betere foto, na het poetsen gemaakt. Alleen ben ik toe aan een nieuwe achterband, zit glas in :mad: .

Ik heb er nu Pirelli Diablo op zitten, achterband is 190 Euro. Of ik wacht tot februari en pak dan een compleet nieuwe set Michelin Pilot Power 2CT. Hoe is jullie ervaring met deze twee banden, welke geniet de voorkeur?

In ieder geval de upgrades die er zeker gaan komen:

Stalen remkabels met blauwe mantel zowel voor en achter Stahlflex of Hel
Yoshimura Tri Oval titanium/carbon met EC-keurmerk
BG uitlaatbeugel zwart
Rim stripes "wit"
 
Back
Naar boven