Ik heb al 4 jaar een Honda Fireblade 954RR uit 2003 waarmee ik (alleen met mooi weer uiteraard
) regelmatig op de ring of andere circuits te vinden ben.
Op circuit zolder:
op de ring:
Na afloop:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Op straat ergens op een industrieterein:
140PK op het achterwiel.
Dit zijn de specs:
specs:
-Gepolijste velgranden
-Gepolijste stuurgewichten
-Orgineel Honda seatcover
-Hyperpro CSC (lineair) stuurdemper
-Zwart getint OEM ruitje
-PowerCommander IIIR met Custom Mapping
-K&N Stage 1 filter
-Laser hotcam halfsysteem (vanaf vlinderklep) met Hotcam DS (E-keur)
-Stalen HEL Remleidingen
-Haakse ventielen
-Spyball Alarm
-Knippers geintegreerd in de koplamp
-Hele platte Cat Eye kuipknippers
-LED achter(rem)licht met geintegreerde knippers
-olie direct meter
-Voorvork gemodificeerd(veer+demping) naar Sport/Race door H&K
-Schokbreker gemodificeert(veer+demping) naar Sport/Race door H&K
-bagagehaken verwijderd
-Taartschep verwijderd
-Zelf gefreesde uitlaatsteun
-Zelf gefreesde kentekenplaathouder
-Pazzo's (korte)
-Xenon 8000k
Zoals je waarschijnlijk wel ziet ben ik dus een mooi weer rijder.
En ja, ik maak ook wel eens een bocht naar links
.