XXL Nutrition

Het verhaal van een alcohol-liefhebber/verslaafde

Alcohol is smerig, ik drink het alleen puur om los te gaan in combinatie met goede muziek.

Voor de rest zou ik die troep echt nooit gebruiken.

Succes in ieder geval.

Je hebt gewoon een ruggegraat als een snelbinder, mietje!

tja hoor hier ook over studenten, ja bij sommige eerstejaarsstudenten die van de vrijheid proeven kan het ook behoorlij fout gaan met alcohol, zo hoorde ik gisteren een verhaal van ouders die hun zoon een maand geleden thuis gehaald hebben van uit Gent, kregen weer telefoon dat hun zoon heel de week geen les gevolgd had, ze gingen naar gent, ook zijn kotgenoten zegden hem die week niet gezien te hebben, bleek dat hij een hele week zat rondgezworven had in Gent, is nu in een kliniek in behandeling, en ouders gaan zien of ze hem volgend schooljaar zijn jaar gaan laten herdoen of niet, treistig dat je zo je toekomst kan weggooien

tja hoor hier ook over studenten, ja bij sommige eerstejaarsstudenten die van de vrijheid proeven kan het ook behoorlij fout gaan met alcohol, zo hoorde ik gisteren een verhaal van ouders die hun zoon een maand geleden thuis gehaald hebben van uit Gent, kregen weer telefoon dat hun zoon heel de week geen les gevolgd had, ze gingen naar gent, ook zijn kotgenoten zegden hem die week niet gezien te hebben, bleek dat hij een hele week zat rondgezworven had in Gent, is nu in een kliniek in behandeling, en ouders gaan zien of ze hem volgend schooljaar zijn jaar gaan laten herdoen of niet, treistig dat je zo je toekomst kan weggooien

wtf, en rondgezworven op welke manier? was hij zijn kotsleutels kwijt ofzo? Vind ik maar een vreemd verhaal.

Ik ben echt straal bezopen. Het lijkt me toch tijd datf ik hulp zoek moet ik persoonlijk zeggen.

Al meer dan 5jaar leef ik in een enorme zuipcultuur. Als ik frisdrank/anti-alcoholische drank aanraak wordt ik uitgejouwd door iedereen dat ik ken( zo ken je men vriendengroep dan ook weer meteen). Ik drink het bier niet meer omdat het lekker is, maar om me naar een andere wereld te helpen. Ik drink niet meer uit plezier maar gewoon uit noodzaak. De flessen sterke drank gaan binnen alsof het niets is en sterke bieren drink ik ook als fruitsap...

Ik kwets andere mensen in mijn omgeving wat gewoon ****ed up is.

ENkel de vrouwen hebben medelijden met me. Ze zien, dat ik mijn leven gewoon aan het verkloten ben met onozele dingen en bij elke moment of mogelijkheid naar de drank grijp.

Daarom, lijkt het me beter om afstand te nemen van alle mensen die me opfokken. Maar wat is de beste manier om dit op te lossen?

Moet ik die kerels gewoon droppen of uitleggen hoe de situatie in elkaar zit?
Het zijn mannen die ik al heel mijn leven ken en zowel positief als negatief geëvolueerd zijn. Het lijkt me gewoon niet makkelijk om alles los te laten, maar denk dat dit de enige manier is...

Onmiddelijk naar de arts gaan en medicatie laten voorschrijven, direct met alcohol stoppen kan levensgevaarlijk zijn.

Komt ervan als je daarvoor nooit vrijheid hebt gekregen. Is ook de ouders hun schuld.

Als ik een tijdje de balen heb van het hele Bodybuilding en een pauze inlas, dan zet ik het aan het zuipen.

+ daar blijft het dan niet bij ook slecht vreten, ff wat eten halen, ff snel snacken.
En 's avonds nog ff stappen=zuipen:D

Ben ik fanatiek met de sport bezig, wijzigt meteen mijn hele levensstijl.En drink ik geen druppel alcohol.

Dus je kunt concluderen dat BB, de Here Jezus en redder in nood is wanneer we ons op het zuip en gebruik pad begeven.;)

betere vrienden zoeken....

Haha als je echt straatbezopen bent dan ben je niet in staat om nog een topic te openen en dan ook nog eens zo te typen. Gewoon aangeschoten zeker?

Geslacht: V
Stats: 2m30 160kg 1%

nice chick

• Topic Starter Topic Starter
Haha als je echt straatbezopen bent dan ben je niet in staat om nog een topic te openen en dan ook nog eens zo te typen. Gewoon aangeschoten zeker?

Een fles wodka van een liter toen genuttigd, puur. Dat voel je wel hoor kerel. Heb lang over dat bericht getypt met 1 oog dicht omdat alles draaide... :(

Merci voor de tips die de meesten hebben gegeven! Er wordt werk van gemaakt. Tijdens de examens waar ik nu inzit drink ik bijna nooit of de hoeveelheden zijn gering. Ik ga er alles aan doen om die lijn verder door te trekken na de examens, maar het zal niet makkelijk zijn....

Laatst bewerkt:
Makkelijk zeker niet, maar op den duur zul je je wel sterker voelen! Suc6 ermee! Ik denk dat dit een hele goede keuze is en beter nu dan nog later.

Terug
Naar boven