Genocide G, In a Nutshell:
Beste vrienden en vriendinnen,
Graag uw aandacht, Een persoonlijk nootje van uw Geert.
Ten eerste moet ik u danken, voor uw overweldigende steun, Wij hebben als Eigenheimers het land flink onder onze rechtsdraaiende handen, kunnen klemmen! Ik moet u alle danken dat u zo massaal stemde, Fijn te ervaren dat u ervaart, dat ik het beste met u voor heb, En het slechte met die moslims schoffies. Politicus van het jaar 2010! Dat vraagt om een glas goede Whisky en een extra behandeling bij de kappert!
Uw stem= Ons volk teug! Ons volk zal zegevieren en zal binnenkort vrij gewaard zijn van het Moslim- Uitschot! Natuurlijk kon ik het dus niet maken om een lading Pyjama’s te bestellen, maar om toch een beetje in die sfeer van mijn grote voorbeeld Adolf te blijven, dacht ik: Weet je wat? Ik gooi het op die
hoofvodden! Slim van mij bedacht hé? En wees gerust mijn volk, Dit is pas het begin!
Ons Genocide anno 2011.. Immers heb ik dit allemaal niet zelf verzonnen, veel is zo over genomen uit
Mein Kampf Ssttttttt!! : Dit moet u maar voor zich zelf houden, anders gaat Links weer zo zeiken! En schiet iedereen in de stress, en zo in deze Feestmaand vind ik dat net weer eventjes te cru Also…
Is het u opgevallen hoe mooi onze vogel, zijn vleugels spreidt en prijkt op onze website? Denkt u dat ik dit zomaar een leuke adelaar vond? Welnee! Kijk maar eens:
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Adolf's Vogel
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Geert's Vogel
Ik loop vaak in een gestreepte Pyjama met SS pet door de bunker te commanderen leuk met mijn Import Bruidje. Dus ik dacht weet je wat? Ik draai die adelaar gewoon een kwartslag om, en et voila!
Das Vogel ist geflogen, op naar de Holocaust anno 2011, U kunt trots zijn u heeft hieraan mee geholpen.
De feiten, En overeenkomsten:
Haat aan een soort volk ( Adolf aan de joden, Wij aan de Moslims)
De Adelaar voor vrijheid ( Zie onze website, of zie WW2 boeken)
Preken als een mafketel ( Zie hier:
http://www.youtube.com/watch?v=_Q-6H4xO ... re=related en hier :
http://www.youtube.com/watch?v=bfEdqAAl_VM
Geniet van uw vaderland, Met uw Geert aan de macht!
Deze partij is compleet gestoord en zeker een gevaar voor onze maatschappij. Welke achterlijke haalt het in zijn hoofd Iran aan te willen vallen, dat land heeft nog nooit aangevallen met al dat wapentuig wat ze hebben, en wat willen wij nou met onze 6 straaljagers die het af en toe doen hahahaha! Willen we graag als we aanvallen de 30.000 kenrbommen die Rusland nog rijk is op ons dak hebben? Deze partij zou verboden moeten worden, deze partji is een gevaar voor Nederland zelf! Dank u.
En Moderator laat dit maar gewoon staan dit bericht, de waarheid mag toch verteld worden? Of mag alleen Geertje zijn mening zeggen?