AndroidHealthClinic

Het zwarte kleren log

Dressed,

Blijf svp gewoon hier bro!
Ik heb veel aan je feedback en aas of niet je traint als een beest en zeer dedicated.

Er wordt sowieso weinig over aas gesproken in dit logboek net zoal groteman al schreef hierboven

Sinds wanneer en waarom kuur je als ik vragen mag? En hoe lang train je al (natural)? Gruwelijke mp's!

• Topic Starter Topic Starter
Sinds wanneer en waarom kuur je als ik vragen mag? En hoe lang train je al (natural)? Gruwelijke mp's!

Wel ik kuur al van mijn 18 en ben niet meer gestopt. Ik deed gevechtsport en ik wou in het begin een kuurtje pakken om wat sterker te worden, en zo is de bal aan het rollen gegaan. Ik ben nu 4 maanden bezig met trainen voor massa terwijl ik vroeger bijna steeds voor kracht en snelheid trainde voor gevechtsport dus. De meeste mensen zullen zeggen dat je na 35 jaar AS er aan bent voor de moeite, maar ik voel mij er heel goed bij. Zeker nu op deze leeftijd zou ik zeker nooit meer stoppen met test.

Dus je gebruikt al 37 jaar non stop?
Nog nooit klachten gehad die verband kunnen hebben met de toegenomen kracht en daardoor blessures? Ik heb je wel eens berichten voorbij zien komen over operaties etc.

5 star rating toegevoegd aan je log by the way beest!

Dus je gebruikt al 37 jaar non stop?
Nog nooit klachten gehad die verband kunnen hebben met de toegenomen kracht en daardoor blessures? Ik heb je wel eens berichten voorbij zien komen over operaties etc.

Ja ik ben geopereerd (2 x) aan de rotator cuffs en heb enkele keren tendinitis gehad (schouder en knie). Maar of dat van gebruiken komt weet ik niet en dat wisten de dokters ook niet, kan ook gewoon overbelasting zijn en vergeet niet dat hoe langer je met gewichten traint hoe meer je lichaam overbelast wordt.

Damn das al een beste tijd! Vind het wel tof dat je er zo open over bent enzo. Wat voor vechtsporten heb je gedaan? En ook wedstrijden?

Damn das al een beste tijd! Vind het wel tof dat je er zo open over bent enzo. Wat voor vechtsporten heb je gedaan? En ook wedstrijden?

Ik heb shao lin kung fu, taekwondo en jiu jiutsu gedaan, wedstrijden enkel met shao lin. Zo'n vier maanden geleden heb ik besloten om mij meer te concentreren op training voor massa en nu train ik nog maar 1 of 2 x per week voor shao lin, maar niet meer in een club gewoon thuis.
Ja ik ben er open over omdat ik weet wat een verschil naturel trainen of met AS maakt, en ik wil de mensen niet de verkeerde indruk geven dat het naturel zo gemakkelijk zou zijn.

Begrijp dat gezeur over AS niet... dressed geeft eerder antwoorden op de vraag dan dat hij er steeds zelf over begint. Hoofdzaak van dit topic zijn de trainingen volgens mij dus dan zit je hier goed... en die zien er heftig uit.

Begrijp dat gezeur over AS niet... dressed geeft eerder antwoorden op de vraag dan dat hij er steeds zelf over begint. Hoofdzaak van dit topic zijn de trainingen volgens mij dus dan zit je hier goed... en die zien er heftig uit.

Zo is het, AS is bijzaak en ik vermeld het alleen om de mensen alles te laten weten.

Nu back to the basics beest; die monstertrainingen van je! morgen weer pompen?

Ok topper zie je morgen weer...(dan heb ik lekker rust) : )

Beuken he oude topper!

Wel ik kuur al van mijn 18 en ben niet meer gestopt. Ik deed gevechtsport en ik wou in het begin een kuurtje pakken om wat sterker te worden, en zo is de bal aan het rollen gegaan. Ik ben nu 4 maanden bezig met trainen voor massa terwijl ik vroeger bijna steeds voor kracht en snelheid trainde voor gevechtsport dus. De meeste mensen zullen zeggen dat je na 35 jaar AS er aan bent voor de moeite, maar ik voel mij er heel goed bij. Zeker nu op deze leeftijd zou ik zeker nooit meer stoppen met test.

Zonde eigenlijk dat je niet altijd BB gericht getraind hebt, dan was je nu een ****ing super beest geweest.
Jij bent wel een interessant geval, daar je al zo lang kuurt en (nog) geen lichamelijke klachten hebt gehad.

Anyway, geen logvervuiling over a.s dus ik hou er over op.
Brutale trainingen, daar gaat het om.

Lekkere training man ... als ik die gewichten zie, lijkt allemaal nog zover af ;)

Zonde eigenlijk dat je niet altijd BB gericht getraind hebt, dan was je nu een ****ing super beest geweest.
Jij bent wel een interessant geval, daar je al zo lang kuurt en (nog) geen lichamelijke klachten hebt gehad.

Anyway, geen logvervuiling over a.s dus ik hou er over op.
Brutale trainingen, daar gaat het om.

Ik heb geen spijt van de sportrichting die ik vroeger koos hoor, ik heb altijd graag gevechtsport gedaan. Maar de laatste jaren begon het wat moeizamer te gaan en, hoewel ik nu nog wel een keer of twee per week op een rustiger tempo ga trainen, was het tijd om iets anders te gaan doen.
Ik doe dit nu ook met heel veel plezier!
Ik zou het trouwens niet gered hebben in het wedstrijd body building, ik kan goed massa maken maar ik zou nooit de ijzeren discipline hebben kunnen opbrengen om het verschrikkelijke voedingsschema te volgen die een wedstrijd body builder nodig heeft.

Squats (parallel):
1e set: 100 kg x 10.
2e set: 130 kg x 5.
3e set: 160 kg x 2.
1e werkset: 195 kg x 6.
2e werkset: 180 kg x 7.
3e werkset: 170 kg x 8.
4e werkset: 160 x 9.
5e werkset: 150 x 10.
6e werkset: 100 x 20.
7e werkset: 80 x 23.
Voelde goed, had wat last van de onderrug maar dat zal er wel bij horen op mijn leeftijd. Mijn rug is al 53 nietwaar. Bij de 3e werkset had ik het gewicht iets te hoog naar boven zodat het maar juist onder de zenuwknobbel lag en de pijn daar was dan ook niet om te lachen, moet ik in het vervolg beter op letten.
Al bij al toch tevreden.

HAHAHAH brutaaaaal die squat echt!

Terug
Naar boven