Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Thnx Alex!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het wel een beest hoor die gast hummer en geen "losertje"
Het heeft ook totaal geen resultaat, neck presses...
Check dit losertje!
http://www.youtube.com/watch?v=OZc6J89b1-E
Ik kon het niet laten om dat filmpje van hummer waarin de formidabele Pudzianowsky zijn schouders traint nog eens op de voorgrond te brengen. Dit omdat Spanksta mij eens vroeg wat ik vond van zijn dumbbell shoulder press, wel kijk eens naar het tweede gedeelte waarin Mariusz de shoulder press doet, dat is het helemaal he. Supersnelle uitvoering, geen bullshit van traag laten zakken en zo, halters niet overdreven naar binnen laten komen en niet te diep zakken. Zoals Mariusz het doet, zo hoort het!
Steeds de armen bij een press van boven iets gebogen (vlak voor de armen gestrekt zijn), trouwens ook bij een squat mag je nooit volledig rechtkomen, dit om de knieen niet teveel te belasten.
Je ziet dit heel veel bij filmpjes van presses en squats, mensen die volledig strekken en zo die kwetsbare gewrichten onder onnodige druk zetten. Dit is imo nu eens een voordeel van uit de gevechtsport te komen zie, daar weet men maar al te goed dat je de ellebogen moet ontlasten.
Ik laat ze inderdaad ietsjes langzamer zakken ja.. Dit is echt op de maat trainen.. Snel Snel Snel.. Ik dacht dat dat meer voor definitie was, en niet voor massa/kracht
Die laatste set neck press doet hij met liefst 160 kg, dit is dus een absolute superman he!Even ter verduidelijking: het is dus niet verstandig om te locken, zowel bij MP als SQ? Wat vind je daarvan bij BP?
Mooie log en beestachtige trainingen! Respect!
Dus in princiepe, bij 5*5 ook zo snel mogelijk uitvoeren? Ik deed de squat ook snel naar beneden snel omhoog (Zie filmpjes in mn topic) Maardit was ook niet juist..
Het uitstoten explosief (snel) is goed, maar hou spanning op je spieren want een rep bestaat uit een neerwaartse en opwaartse beweging.
gweldig filmpje db - imponerend allemaal - een ding viel me op , dat hij bij de neckpress zijn bb zo hard op zijn schouders laat vallen
db - press is idd een goeie uitvoering
next time you try - hehehe
Ja man, als wij die barbell zo laten vallen dan kunnen ze ons wegvoeren naar het ziekenhuis!
Als ik probeer te trainen met deze superman zijn gewichten dan kan iedereen bloemen op mijn graf komen leggen vrees ik.
idd , mooi om te zien maar niks voor mij - ik snap de toegevoegde waarde er ook niet zo van
dat is net zo iets als je een deadlift op de grond laten stuiteren en weer omhoogtrekt ( coleman deed dat ook )
je lichaam krijgt echt een knal
Dit vind ik mooi!idd , mooi om te zien maar niks voor mij - ik snap de toegevoegde waarde er ook niet zo van
dat is net zo iets als je een deadlift op de grond laten stuiteren en weer omhoogtrekt ( coleman deed dat ook )
je lichaam krijgt echt een knal

heilig in zware gewichten en hoge intensiteit! 

en je stats echt mijn drooom