XXL Nutrition

HG en UG labs.... een oude rot licht toe

Super,Top,fantastische "eerste post"

WHAT A CRAP.

Of ik ruik een belangen verstregeling met een UG lab,of iemand zet gewoon onder elkaar wat we allemaal weten.
Omdat je het herkent is het ineens "SUPER''

Hier wordt ook gesuggereerd dat de testen die wij doen,niet waterdicht zijn.
Pissiger kan je me niet maken,puur omdat er ook nog eens iets als Beroepsethiek bij komt kijken.
Weet niet wat je met dit topic wilt,maar het slaat kant noch wal.

Mensen beslissen zelf wat ze willen,iedereen heeft zelf een beslissing om hoog of laag te gaan in gear.
Ik wordt doodmoe om afgeschilderd te worden als belanghebbende bij een site,omdat ik daar goede dingen voor kan regelen.
Alle testen zijn van ALLE merken,geen uitzonderingen.Dus je kan zeggen dat DBB als het om UG labs gaat erg NUTRAAL staat.

Wij hebben dan ook besloten om te stoppen met testen.Er zijn er nog een paar onderweg,maar het is dweilen met de kraan open.

Amen.

+ 100000000000000000000000000000

kijk, deze domme onzinnige posts van de TS, uiten zich dus al in het niet meer willen testen van gear,
deze bull crap wist inderdaad iedereen al, wat is nou in godesnaam het nut van dit topic?

Het beste blijft nog altijd zelf de labrat te spelen. Na enkele UG labs te hebben geprobeerd is er niet eentje waar ik kan van zeggen dat het slecht is. Nooit probs gehad met steriliteit of kwaliteit. Of er de juiste hoeveelheid inzit en het product dat op het label staat weet je nooit met zekerheid, zelfs niet met een batch dat al is getest.

:roflol: typisch :roflol:

Iemand post iets, iedereen erachteraan dat het super is, de waarheid, etc ...
De mensen die hier bekend staan posten een tegenargument en iedereen gaat
daar weer achter staan.

Don't care what anyone else has to say: Krieltje & co are my teachers :p

Het beste blijft nog altijd zelf de labrat te spelen. Na enkele UG labs te hebben geprobeerd is er niet eentje waar ik kan van zeggen dat het slecht is. Nooit probs gehad met steriliteit of kwaliteit. Of er de juiste hoeveelheid inzit en het product dat op het label staat weet je nooit met zekerheid, zelfs niet met een batch dat al is getest.

En hoe ga jij de laborant spelen?

:roflol: typisch :roflol:

Iemand post iets, iedereen erachteraan dat het super is, de waarheid, etc ...
De mensen die hier bekend staan posten een tegenargument en iedereen gaat
daar weer achter staan.

Don't care what anyone else has to say: Krieltje & co are my teachers :p

Ja prachtig he Rob,dat valt wel op "Ich habe es nicht gewust"

ik heb liever zo'n eerste post als, is een eerste kuur met winny tabs goed:D

TS we wachten op je reactie :D

Mooie openingspost in ieder geval....NOT

een forum is onder andere bedoeld voor discussies, dus ook al ben je het er niet mee eens, er wordt wel enorm gediscuseerd, dus wel een goede post in de zin van discussie

Toegevoegde waarde heeft het alleen niet....
eerder negatieve waarde..

Steriliteit is eenvoudig te testen, en het is een pak van mijn hart dat je daar geen ongeregeldheden hebt gevonden (hoewel dat weer niets zegt over de gehele markt want ik weet niet hoe representatief jouw steekproef was).

Maar in een adem door stel je dat de kwaliteit OK is en ontkracht je dat weer door te stellen dat je nooit met zekerheid weet wat en hoeveel er in zit. Wat is jouw definitie van kwaliteit dan?

Kijk, als je een wetenschappelijke benadering wilt kiezen moet je je ook aan de regels van de academische kunst houden. je lijkt het hier te hebben over de kwaliteit van de steriliteit, da's een eenzijdige benadering.

En als je stelt dat je zelfs niets zeker weet met een batch die al is getest (voor wat betreft samenstelling), zeg je dan ook niet dat jouw test op steriliteit in feite niets zegt?

Ik kan je als laborant niet serieus nemen als je stelling zo rammelt.

Ik denk dat woord labrat van Flex een verkeerde keuze is.Laboranten worden labratten genoemd.Maar Flex bedoelt waarschijnlijk proefkonijn

@Mayo,

Wees een vent en geef een reactie op een aantal lui hier.
Je weet dat je met zo'n bericht tal van reacties losmaakt, dus posten die handel.

Even duidelijk

disscussie tot daarantoe alsjeblieft niet bashen

Terug
Naar boven