XXL Nutrition

HGH Canada Peptides, good to go??

Status
Niet open voor verdere reacties.

straight up

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m73
Massa
84kg
Vetpercentage
6%
Beste,

Ben van plan hiermee te starten vanaf volgend jaar, Jullie hierover al wat meer informatie?

Alvast bedankt.

image.jpg

Als er hun kits nog niet kunnen maken zonder schrijffouten heb ik toch wel mijn sterke twijfels over deze
generieke hgh...

Hyges zijn zelf plan kitjes .. Zijn die ook maar matig dan ?

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------

Plak

Ik wil ze best beide testen en een log erover openen. Ik stap dan eind maart, begin mei over op hyge maar hoe moet ik dat testen en wat kost dat zo ongeveer?

Serum test 35e op bloedwaardentest.nl

• Topic Starter Topic Starter
Als er hun kits nog niet kunnen maken zonder schrijffouten heb ik toch wel mijn sterke twijfels over deze
generieke hgh...

Goh ja misschien een schrijffout, maar van waar dan die positieve serum tests en de andere positieve reacties? Zolang het zijn werk maar doet, hoor je mij niet klagen over een schrijffout. Heb geïnformeerd bij Ronny T deze naam klinkt bij vele waarschijnlijk bekent in de oren, voor hem zijn ze good2go hij zou een van deze dagen een analyse posten. Diegene die zich over deze HGH nog vragen stellen kunnen daar misschien wat mee.

Goh ja misschien een schrijffout, maar van waar dan die positieve serum tests en de andere positieve reacties? Zolang het zijn werk maar doet, hoor je mij niet klagen over een schrijffout. Heb geïnformeerd bij Ronny T deze naam klinkt bij vele waarschijnlijk bekent in de oren, voor hem zijn ze good2go hij zou een van deze dagen een analyse posten. Diegene die zich over deze HGH nog vragen stellen kunnen daar misschien wat mee.[/QUOTE

met een bekende naam gooien zegt mij niks,diegene kan er misschien wel belang bij hebben.
zegt niet dat dat zo is maar die kans is er natuurlijk wel.

Goh ja misschien een schrijffout, maar van waar dan die positieve serum tests en de andere positieve reacties? Zolang het zijn werk maar doet, hoor je mij niet klagen over een schrijffout. Heb geïnformeerd bij Ronny T deze naam klinkt bij vele waarschijnlijk bekent in de oren, voor hem zijn ze good2go hij zou een van deze dagen een analyse posten. Diegene die zich over deze HGH nog vragen stellen kunnen daar misschien wat mee.[/QUOTE

met een bekende naam gooien zegt mij niks,diegene kan er misschien wel belang bij hebben.
zegt niet dat dat zo is maar die kans is er natuurlijk wel.

Dit is niet zomaar iemand, deze naam is meerdere keren vermeld hier door mensen die deze sectie al heel veel bijgebracht hebben. Ik zeg niet dat jij hiermee iets moet doen het kan misschien een overtuiging zijn voor andere. Ontopic, neemt niet weg dat alle andere informatie over dit HGH welkom is.

Ik gebruikt het zelf nu een maand lang eerste paar weken sliepte ik gwn door terwijl de wekker afging .droomde als mot@fuker nu iets minder denk dat ik het ga verhogen van 5iu naar 7iu.geen bijwerkingen na enkele setjes werden mijn spieren goed opgepompt nu nog steeds het zelfde .kortom ben er blij mee.

Serumtesten zijn ondanks de enige betaalbare test biet betrouwbaar .. Er zijn diverse peptides die false positives geven .. En ogenschijnlijke effectiviteit kan net zo goed door andere peps komen die als vervanger zijn ingezet .. Weinig zinnigs over te zeggen behalve de grote gemene deler wat betreft gebruikers ervaringen en die zijn bij voorbaat al niet objectief te noemen helaas ..

Geef mij Tren daar veranderd mijn gemoedstoestand amper of niet van,maar van zoiets word ik depressief, ik leef niet graag in onzekerheid en zeker niet als je er zoveel geld aan moet spenderen :). kan er nu niemand met zekerheid zeggen deze zijn goed maak u niet druk steek u geld erin het gaat zeker de moeite zijn :D??!!

Zou mijn dag ook wel maken ja :')

Als er hun kits nog niet kunnen maken zonder schrijffouten heb ik toch wel mijn sterke twijfels over deze generieke hgh...

Weet niet welke verpakking jij heb, maar ik heb ze ook en staan geen schrijffouten op. Canada doet Frans en Engels he..... Heb het door iemand laten nakijken en staan geen spelfouten op, volgens haar 1 maar dat wist ze niet 100% zeker omdat het Canada is dus anders dan Engels.

Weet niet welke verpakking jij heb, maar ik heb ze ook en staan geen schrijffouten op. Canada doet Frans en Engels he..... Heb het door iemand laten nakijken en staan geen spelfouten op, volgens haar 1 maar dat wist ze niet 100% zeker omdat het Canada is dus anders dan Engels.

Denk je nu serieus dat Canada Peptides ook daadwerkelijk uit Canada komt en daar geproduceerd word? :D
Is gewoon de zoveelste HGH uit China lol

Denk je nu serieus dat Canada Peptides ook daadwerkelijk uit Canada komt en daar geproduceerd word? :D
Is gewoon de zoveelste HGH uit China lol

En doet ie wat hij moet doen? Heb van gehoord dat jij er tevreden over bent, maar hoor dit toch graag even van uzelf :D

En doet ie wat hij moet doen? Heb van gehoord dat jij er tevreden over bent, maar hoor dit toch graag even van uzelf :D

Ik pak alleen originele, maar als ik UG zou pakken zou het Canada zijn. Hou het af en toe wel een beetje in de gaten en ze komen in tegenstelling tot veel andere UG HGH steeds goed aardig uit bloedtesten. Of dat direct wat wilt zeggen, geen idee. Ik heb het al vaker gezegd en geloof direct dat die gekke Chinezen wel op de een of andere manier voor goede bloedresultaten kunnen zorgen zonder er echte HGH in te doen (bijv. door bepaalde peptides o.i.d.).

hahaha idd die gasten maken alles na, en denk dat er idd wel een serum is die het laat lijken of het hgh is. Maar een echte Hgh test is ook prijzig toch? Dan bedoel ik niet een bloedtest via bloedwaarde.nl maar een echt onderzoek naar wat er in de vail zit.

Ik zit er nu een 20 dagen aan ofzo, heb nu wel dat ik vocht vast hou op 5iu een dikkere kop weegschaal geeft meer aan en me broeken gaan weer wat strakker zitten. Maar train er wel lekker op, heb het idee dat ik wel wat sterker ben. Maar zit al 6 maanden aan kut hgh en daarna op Hyge.cn en nu Canada. Dus heb nog 120iu liggen en daarna nog meer dus ik kijk het even aan zelf. Heb nu wel rare dromen en slaap echt veel vaster dan eerst,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven