AndroidHealthClinic

HGH Canada Peptides, good to go??

Status
Niet open voor verdere reacties.

straight up

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m73
Massa
84kg
Vetpercentage
6%
Beste,

Ben van plan hiermee te starten vanaf volgend jaar, Jullie hierover al wat meer informatie?

Alvast bedankt.

image.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Ik pak alleen originele, maar als ik UG zou pakken zou het Canada zijn. Hou het af en toe wel een beetje in de gaten en ze komen in tegenstelling tot veel andere UG HGH steeds goed aardig uit bloedtesten. Of dat direct wat wilt zeggen, geen idee. Ik heb het al vaker gezegd en geloof direct dat die gekke Chinezen wel op de een of andere manier voor goede bloedresultaten kunnen zorgen zonder er echte HGH in te doen (bijv. door bepaalde peptides o.i.d.).

Goh ja, zo kan je natuurlijk nooit zeker zijn over ug HGH, het beste is inderdaad gewoon real hg HGH maar daar moet je natuurlijk ook de portefeuille naar hebben en de juiste bron om echt hg HGH te hebben :).
we zien wel zeker, ik ga ze een kans geven en ik zie wel wat de uitkomst is na enkele maanden, laat ons hopen dat het geen weg gesmeten geld is!

Wat ik ook wel eigenaardig vind op de verpakking staat dat het ongemengd uit de koelkast bewaard kan worden, ik dacht altijd dat HGH zowel gemengd als ongemengd in de koelkast bewaard moet worden? Of maar enkele weken houdbaar is bij hogere temp dan 8grade. Dat dit iets wil zeggen zou ik niet weten, wou het alleen even aanhalen. Ondertussen iemand al wat wijzer geworden over dit HGH? Want echt wijzer wordt ik er niet op de geposte reacties tot nu toe.

Wat ik ook wel eigenaardig vind op de verpakking staat dat het ongemengd uit de koelkast bewaard kan worden, ik dacht altijd dat HGH zowel gemengd als ongemengd in de koelkast bewaard moet worden? Of maar enkele weken houdbaar is bij hogere temp dan 8grade. Dat dit iets wil zeggen zou ik niet weten, wou het alleen even aanhalen. Ondertussen iemand al wat wijzer geworden over dit HGH? Want echt wijzer wordt ik er niet op de geposte reacties tot nu toe.

Haha dat iedereen ook echt de verpakking leest he :p heb mijne in de koelkast staan, ik start 5 januari op 7iu per dag. Misschien dat ik een bloedtest doe maar dat weet ik n

---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ----------

Nog niet zeker

In principe kan je nog niet gereconstitueerde hgh ongekoeld bewaren maar waarom zou je het risico nemen ?

Heb ze nog altijd in de koelkast liggen bro.. Doneer me een paar tientjes dan test ik ze haha

Welke hyges ?

Nee bedoelde op chapeloere

Ik vertrouw de Hyge meer voorlopig. Waar blijft die serumtest?

Kale gaat CP testen, resultaten zouden hier gepost worden binnen dit en 4 weken.
Op buitenlandse forums zijn er al enkele serum testen gedaan, in hoeverre deze betrouwbaar zijn kan ik natuurlijk niet weten, maar ze lijken allemaal hoog te scoren. Normaal wordt er deze middag weer een test gepost door een persoon op evolutionary.org

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

I had my IGF-1 levels tested. I did not do a loading dose (no 10iu injection 3 hours prior or anything). I just have been using this Canada Peptides Somatropin GH for about 14 weeks, at 4iu/day, 5 days a week. My last 4iu injection (subQ of course) prior to the test was the afternoon before, around 21 hours before blood drawn.
Dit is een stukje gekopieerd van op ironmag forums, zijn IGF-1 levels zijn 315 high, 75-216ml/nl.
Maar ook weet zelfde verhaal in hoeverre is dit betrouwbaar deze zelfde persoon heeft tijdje terug ook een positieve HGH serumtest gepost op een van die forums.

35e bloedwaardentest.nl

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

Als een serum test hoog scoort weet je alsnog niet of dat door hgh komt of andere kant peps

Serum test kost niet zoveel hoor! kijk eens in Kale zijn topic :)

Maak mij 35 euro over dan test ik m voor je :)

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------

En hoe werkt dat dan?
-Hoeveel moet ik injecteren
-hoeveel dagen
-wanneer bloed prikken

1x 10iu 3 uur voor bloedafname

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

wel hgh serumtest doen geen igf

Maak mij 35 euro over dan test ik m voor je :)

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------

En hoe werkt dat dan?
-Hoeveel moet ik injecteren
-hoeveel dagen
-wanneer bloed prikken

ik wacht netjes op Kale zijn resultaten:o

@bold - juist en het zijn de centen niet

Ga zelf volgende week alley doen - 2x ivm meetfouten en waan vd dag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven