XXL Nutrition

HGH voor Vrouwen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

little n

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
72kg
Ik heb een vraagje,dat mannen hgh gebruiken is niks nieuws we weten de voordelen en de nadelen ervan maar hoe zit het als een vrouw het neemt,want ik ken een vriendin en die is nu een weekje bezig met het spul om zich beter te voelen en wat spiermassa bij te komen,maar ze is ook bang om sneller zwanger te worden door het gebruik van hgh,vind het zelf ook dom om eerst te nemen en dan pas vragen te stellen ma ja!!!

Kunnen jullie hierop een antwoord geven,thanks!!!!!!

met groeihormoon (hgh/sth) spiermassa winnen zal je nauwelijks doen zpnder anabolica...enige waar het goed voor is zonder roids is vetverlies bij 4-6iu per dag

hgh is een verjongingshormoon wat tevens ook gebruikt wordy in verjongingsklinieken om de huid strakker te maken en rimpelvorming tegen te gaan..je biologische klok gaat 10 jaar terug..lijkt me alleen maar beter ...ik weet nie of het nog voordelen/nadelen heeft voor zwangerscahppen echter

dure grap, trouwens om massa aan te komen:D..ken makkelijk met voeding zeker als nog pas bezig is...sth wordt vaak gebruikt bij wedstrijd jongens om droger te worden en in combi met aas en insuline wordt je helemaal knettergroot

4-6iu p/dag??? Beetje erg veel hoor. Wat ik van STH weet is dat de voordelen voor vrouwen zijn: mooiere huid en nagels, je haar wordt mooier dus idd een soort verjongingskuur. Om massa aan te komen moet je idd icm AS. Je kan er wel goed droog op worden. Het is een mooi middel, maar zeker een dure grap. Heb het zelf nog nooit gebruikt, omdat het gewoon te duur is maar zou het toch zeker wel willen proberen. Zij kan beter zelf eerst naar haar voeding kijken als ze massa wil aankomen. Idd dom om eerst te gebruiken en daarna pas te kijken waar het voor dient.

gebruikt ze geen hcg???

4-6iu p/dag??? Beetje erg veel hoor. Wat ik van STH weet is dat de voordelen voor vrouwen zijn: mooiere huid en nagels, je haar wordt mooier dus idd een soort verjongingskuur. Om massa aan te komen moet je idd icm AS. Je kan er wel goed droog op worden. Het is een mooi middel, maar zeker een dure grap. Heb het zelf nog nooit gebruikt, omdat het gewoon te duur is maar zou het toch zeker wel willen proberen. Zij kan beter zelf eerst naar haar voeding kijken als ze massa wil aankomen. Idd dom om eerst te gebruiken en daarna pas te kijken waar het voor dient.

standaard dosering om te cutten is 4-5 hoor. ken gasten die voor een wedstrijd 10-12iu pakken..maar das 1 kit per 10dagen:eek: niet betaalbaar dus:(

je hebt minimaal 3kitjes nodig om je een klein beetje happy te maken, dus 6-7kits voor duidelijk resultaat...gaat je zeker 1800 euri kosten iig:p denk dat ze dan beter met dr voeding en desnoods ephedra aan de slag kan gaan

hmm, wat zal testo dan kwijt zijn met zn 15/20 iu per dag:S

Bij mannen is 4-5 misschien standaard... Maar voor vrouwen hoor je dat toch niet snel als standaard.

sja..zelf maak je maar 1,5 iu per dag aan...dacht dat een kleine verhoging van 2iu al resultaat moest geven. zowel man als vrouw, maar hang me dr niet aan op. het is niet zo als androgene middelen als testestoron waar mannen meer van maken

ik denk niet dat iedereen hetzelfde aanmaakt of wel.

Nou ja eigenlijk heb ik er ook geen verstand van.

waarom zou je van hgh sneller zwanger worden? wat is het verband? ik vraag mij ook af of je over hgh of hcg bezig bent..

en die 1.5 iu per dag die je aanmaakt, geldt dat voor iemand van 16j? 21j? 30j? 40j? allemaal nogal vaag. ik denk dat iemand van 16j toch zeker twee keer zoveel hgh aanmaakt dan bvb iemand van 40j.
ik denk dat er ook een groot verschil is tussen hgh die je op voorschrift bij de apotheker (bvb zomacton) haalt en jintropin e.a. hgh 's die op de zwarte markt verkocht worden. als je echte hgh van bij de apotheker hebt, heb je resultaat met kleinere hoeveelheden. het kost dan ook veel meer. betaal je al minstens 120 eur voor 12 iu (4gr).

en die 1.5 iu per dag die je aanmaakt, geldt dat voor iemand van 16j? 21j? 30j? 40j? allemaal nogal vaag. ik denk dat iemand van 16j toch zeker twee keer zoveel hgh aanmaakt dan bvb iemand van 40j.
ik denk dat er ook een groot verschil is tussen hgh die je op voorschrift bij de apotheker (bvb zomacton) haalt en jintropin e.a. hgh 's die op de zwarte markt verkocht worden. als je echte hgh van bij de apotheker hebt, heb je resultaat met kleinere hoeveelheden. het kost dan ook veel meer. betaal je al minstens 120 eur voor 12 iu (4gr).

Sja...de materie die ik gelezen heb stond: "an average person produces a daily amount of 1,5 iu per day"

weet ook niet alles :o

standaard dosering om te cutten is 4-5 hoor. ken gasten die voor een wedstrijd 10-12iu pakken..maar das 1 kit per 10dagen:eek: niet betaalbaar dus:(

je hebt minimaal 3kitjes nodig om je een klein beetje happy te maken, dus 6-7kits voor duidelijk resultaat...gaat je zeker 1800 euri kosten iig:p denk dat ze dan beter met dr voeding en desnoods ephedra aan de slag kan gaan

Haha, niet standaard voor vrouwen hoor. Vrouwen beginnen meestal met 1iu-2iu per dag!! Voor 'recreatieve' mannen is 4-5iu p/dag een standaard en wedstrijdmensen zitten idd wel hoger tot vaak zo 10iu.

hgh is een verjongingshormoon wat tevens ook gebruikt wordy in verjongingsklinieken om de huid strakker te maken en rimpelvorming tegen te gaan..je biologische klok gaat 10 jaar terug..lijkt me alleen maar beter ...ik weet nie of het nog voordelen/nadelen heeft voor zwangerscahppen echter

Als je stopt met HGH zal alles echter weer trug keren naar oude staat.

Haha, niet standaard voor vrouwen hoor. Vrouwen beginnen meestal met 1iu-2iu per dag!! Voor 'recreatieve' mannen is 4-5iu p/dag een standaard en wedstrijdmensen zitten idd wel hoger tot vaak zo 10iu.

hmmm..Testooooooooo!!!zeg het ons grote goeroe :bow:

Als je stopt met HGH zal alles echter weer trug keren naar oude staat.

nahja..vet kun je wel weghouden als je geen domme dingen doet,nieuwe spiercellen behou je, maar gladdere,strakkere huid, betere coïtusdrive etc zal wel wegtrekken helaas:(

hmmm..Testooooooooo!!!zeg het ons grote goeroe :bow:

Hehehe....over prijzen mogen we ons niet uitlaten zoals iedereen wel weet maar van mijn kuurtje zou je je een daggie leuk kunnen shoppen in de P.C Hoofdstraat.:D

2iu HGH is de standaard voor vrouwen zoals voor ons mannen 4iu de standaard is.

De topbodybuildsters zullen ongetwijfeld ook veel meer gebruiken maar voor de figuremeiden zou 2iu prima moeten werken.

Lijkt me niet,gab.

Van hcg denken ze dat mensen baat kunnen hebben bij het afvallen maar dat is ook alles.

Little Me geeft aan dat ze ook wat spiermassa wil winnen en hoopt dat ze zich beter gaat voelen en dat zijn toch echt de eigenschappen van hgh.

Al kan je er idd zeker aan twijfelen of zij met de kennis die ze heeft wel hgh zou moeten gebruiken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven