little n
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 72kg
Ik heb een vraagje,dat mannen hgh gebruiken is niks nieuws we weten de voordelen en de nadelen ervan maar hoe zit het als een vrouw het neemt,want ik ken een vriendin en die is nu een weekje bezig met het spul om zich beter te voelen en wat spiermassa bij te komen,maar ze is ook bang om sneller zwanger te worden door het gebruik van hgh,vind het zelf ook dom om eerst te nemen en dan pas vragen te stellen ma ja!!!
Kunnen jullie hierop een antwoord geven,thanks!!!!!!
Kunnen jullie hierop een antwoord geven,thanks!!!!!!

..ken makkelijk met voeding zeker als nog pas bezig is...sth wordt vaak gebruikt bij wedstrijd jongens om droger te worden en in combi met aas en insuline wordt je helemaal knettergroot
Beetje erg veel hoor. Wat ik van STH weet is dat de voordelen voor vrouwen zijn: mooiere huid en nagels, je haar wordt mooier dus idd een soort verjongingskuur. Om massa aan te komen moet je idd icm AS. Je kan er wel goed droog op worden. Het is een mooi middel, maar zeker een dure grap. Heb het zelf nog nooit gebruikt, omdat het gewoon te duur is maar zou het toch zeker wel willen proberen. Zij kan beter zelf eerst naar haar voeding kijken als ze massa wil aankomen. Idd dom om eerst te gebruiken en daarna pas te kijken waar het voor dient.
niet betaalbaar dus
denk dat ze dan beter met dr voeding en desnoods ephedra aan de slag kan gaan