MuscleMeat

Hi, nieuw lid hier(:

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik woog eerst bijna tien kg zwaarder he(; mijn bloeddruk heeft op 160/90 gezeten (ik rookte en dronk ook veel als in meerdere ziekenhuisopnames door alcoholvergiftiging en zelfs coma zuipen-> vette lever en nierschade shit) en cholesterol kwam ook deels door stress maar ik was echt ongezond kan ik je vertellen. Thank god dat ik die periode achter me gelaten heb.
Dus het gezonder voelen komt door vegan, niet doordat je gestopt bent met roken, zuipen en eten/leven als een varken? :roflol:
 
why not?

Mijn leven was ook veel turbulenter voor mijn 19de ...
 
17 jaar en heeft al "periodes achter zich gelaten".

Give me a break :roflol:

Don't judge me, you don't know my story;) Als ik hier mijn levensverhaal dump dan raken jullie denk ik in shock haha. Maar even serieus no joke, ik heb denk ik meer mee gemaakt dan de meeste mensen van 30.

Dus het gezonder voelen komt door vegan, niet doordat je gestopt bent met roken, zuipen en eten/leven als een varken? :roflol:

Oh kappen met roken en drinken heeft zeker meegespeeld, maar veel drank is niet vegan dus daarom kapte ik daarmee en toen later vond ik het ook droog om veganist te zijn en wel te roken wat ook slecht is voor het milieu. En bakken ijs, repen chocola en pudding wegwerken gaat ook iets moeilijker als veganist. Het hangt dus wel samen. Het gaat er gewoon om dat ik m'n levenswijze radicaal heb omgegooid nou goed;p
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Als je echt wilt leven naar een beter milieu begint bij jezelf zou je er een einde aan moeten maken. Nog steeds rommelen in de marge maar wel een statement.
 
Don't judge me, you don't know my story;) Als ik hier mijn levensverhaal dump dan raken jullie denk ik in shock haha. Maar even serieus no joke, ik heb denk ik meer mee gemaakt dan de meeste mensen van 30
Ik denk dat elk kind van 16/17 zoiets kan zeggen.
 
care to elaborate?

Voor de zuiveringsprocessen worden oa visolie en gelatine gebruikt.

Als je echt wilt leven naar een beter milieu begint bij jezelf zou je er een einde aan moeten maken. Nog steeds rommelen in de marge maar wel een statement.

True, maar alle kleine beetjes helpen. Elke dag dat ik geen vlees eet en de fiets neem ipv de auto is er toch maar weer 1. Daarnaast zijn er 70000 andere veganisten in NL en zo maken we echt wel een verschil(:

Ik denk dat elk kind van 16/17 zoiets kan zeggen.

Elk kind wilt graag zoiets zeggen om semi-interessant over te komen.

Lol ik mag hopen dat niet iedere door hetzelfde heen is gegaan als ik, en het is ook niet iets waarop ik trots ben. Maar ivm privacy heb ik geen zin om alles te delen hier.

Anyway, ik heb een log aangemaakt bij het subforum Vrouwen dus feel free to follow me(:
 
Elk kind wilt graag zoiets zeggen om semi-interessant over te komen.

Beetje respect kan geen kwaad hé. Elk heeft zijn leven en verleden. Wat voor jou niet veel voorsteld kan voor een ander zwaar zijn en omgekeerd!
 
Mooi dat je wat aan het milieu wil doen. En dat je de vleeseters onder ons niet probeert te bekeren :D

Enigste dat ik doe is met de fiets naar het werk en mooi alles sorteren. Maar eet wel elke dag een stuk vlees :)

Het enigste dat gaat helpen is als er minder mensen zouden zijn.We zijn gewoon met teveel. Maar ja we moeten blijven kweken om de vergrijzing tegen te gaan en de economie draaiende te houden :)
 
Don't judge me, you don't know my story;) Als ik hier mijn levensverhaal dump dan raken jullie denk ik in shock haha. Maar even serieus no joke, ik heb denk ik meer mee gemaakt dan de meeste mensen van 30.



Oh kappen met roken en drinken heeft zeker meegespeeld, maar veel drank is niet vegan dus daarom kapte ik daarmee en toen later vond ik het ook droog om veganist te zijn en wel te roken wat ook slecht is voor het milieu. En bakken ijs, repen chocola en pudding wegwerken gaat ook iets moeilijker als veganist. Het hangt dus wel samen. Het gaat er gewoon om dat ik m'n levenswijze radicaal heb omgegooid nou goed;p

Lekker vegan ben &jerrys blijven eten toch?
 
Deze soap heeft al wel weer lang genoeg geduurd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven