Fitness Seller

Hi, nieuw lid hier(:

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaa, dat spreekt me ook erg aan. Behalve die voedingsadviezen dan, 1500 cal is echt niet oke voor mij als ik veel sport. Dat zie ik gewoon als een soort crash dieet en die periode heb ik godzijdank achter me gelaten.

Als je interesse hebt in de BBG schema's moet je me maar even een berichtje sturen:)

Ik heb de BBG 1 gedaan. Best pittig maar zeker effectief. Ik at in het begin wel volgens haar richtlijnen, zo'n 1600 kcal maar dit was echt veel te weinig. Op de dagen dat ik een workout deed had ik standaard de hele dag honger dus dat was niet echt fijn:p
 
Zijn er hier ook toevallig andere veganisten op dit forum die mij begrijpen haha

Maar exploiteer je de konijnen niet voor oxytocine?

Verder gaat veganisme je geen goed doen bij krachttraining; niet omdat het niet mogelijk is (want dat is het zeker), maar meer omdat het een stuk moeilijker is om uit te voeren t.o.v. een omnivoor-dieet en mensen weten al zo weinig.
 
Als je interesse hebt in de BBG schema's moet je me maar even een berichtje sturen:)

Ik heb de BBG 1 gedaan. Best pittig maar zeker effectief. Ik at in het begin wel volgens haar richtlijnen, zo'n 1600 kcal maar dit was echt veel te weinig. Op de dagen dat ik een workout deed had ik standaard de hele dag honger dus dat was niet echt fijn:p

Ja heel graag! Hoeveel kcal at jij dan als ik vragen mag? Ik eet nu 200-250 onder m'n behoefte dus meestal iets van 1900 cal(:
 
Verder gaat veganisme je geen goed doen bij krachttraining; niet omdat het niet mogelijk is (want dat is het zeker), maar meer omdat het een stuk moeilijker is om uit te voeren t.o.v. een omnivoor-dieet en mensen weten al zo weinig.

Ik denk zeker dat het ingewikkelder is, maar gelukkig heb ik veel verstand van goede voeding. Ik weet waar ik mijn eiwitten vandaan kan halen en hoe ik voldoende vitamines en mineralen binnenkrijg. Mijn bloed is onlangs getest en alles was perfect dus ik heb er wel vertrouwen in(:

Hoe haal ik 6000 kcal op een veganisten dieet?

Oreo's, naturel chips en pure chocola (die van Tony Chocolonely <3____<3) zijn vegan dus als ik obese wil worden zou ik dat als veganist ook voor elkaar krijgen;p Punt is dat de meeste veganisten veel groente en fruit eten en dat dat niet zo aantikt. Borden havermout, nootjes en brood met pindakaas zijn wel clean en tikken ook aan overigens(;
 
Laatst bewerkt:
Voeding
Ik ben veganist om ethische redenen en eet dus geen vlees, vis, zuivel, ei en honing.


welkom op DBB

een forum met vooral Atheïsten, vleeseters en trolls.



dis


gun


be


good.
 
Voor mij ben je wél welkom op dbb he :o :s
 
Goed topic, loopt lekker.
Al 50 reacties of zo.
Populair :cool:
 
Goed topic, loopt lekker.
Al 50 reacties of zo.
Populair :cool:
Was minstens het dubbele :roflol:
Ah joh dit hele forum voelt net als een soort tweede thuis, m'n broertje is ook anti vegan dus ik krijg dagelijks al commentaar op m'n levenswijze(;



*hypnotiseert je en laat je earthlings kijken waarna je spontaan vegan besluit te worden*
Mirin je houding
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Ah joh dit hele forum voelt net als een soort tweede thuis, m'n broertje is ook anti vegan dus ik krijg dagelijks al commentaar op m'n levenswijze(;

Al die commentaar op je levenswijze is hier op het forum niet nodig.
 
Eerder respect voor vegans dat ze zichzelf opofferen voor de rest van de wereld!
 
Walnut made me post this
IMG-20160807-WA0006.jpg
 
Goed topic, loopt lekker.
Al 50 reacties of zo.
Populair :cool:

Je kunt voorspellen hoe goed een topic gaat lopen.

jong meisje: check
post foto: check
geen overgewicht of andere misvormingen: check

En dan de combinatie van veganisme + zich niet laten pesten werkt als multiplier.

Al die commentaar op je levenswijze is hier op het forum niet nodig.

Net topic even snel teruggelezen en het is niet echt dat ze gepest wordt om dr veganisme, het is meer dat iedereen even zijn meme moet posten.
 
Je kunt voorspellen hoe goed een topic gaat lopen.

jong meisje: check
post foto: check
geen overgewicht of andere misvormingen: check

En dan de combinatie van veganisme + zich niet laten pesten werkt als multiplier.



Net topic even snel teruggelezen en het is niet echt dat ze gepest wordt om dr veganisme, het is meer dat iedereen even zijn meme moet posten.
Komt dat de mods het hebben opgeruimd.
 
Je kunt voorspellen hoe goed een topic gaat lopen.

jong meisje: check
post foto: check
geen overgewicht of andere misvormingen: check

En dan de combinatie van veganisme + zich niet laten pesten werkt als multiplier.



Net topic even snel teruggelezen en het is niet echt dat ze gepest wordt om dr veganisme, het is meer dat iedereen even zijn meme moet posten.
Je vergeet de white knight multiplier.
 
Welkom! Puur uit interesse, waarom de vegan life gekozen? En bedankt dat je mijn kilo aan vlees/vis per dag compenseert!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven